Karczma na Discordzie Dołącz do naszej grupy na FB!
Strona główna » Znamy już kolejne 34 nowe karty w Gwincie i wiemy już jakie będzie ograniczenie co do liczby kart w rzędzie!
Aktualizacje Karty Newsy

Znamy już kolejne 34 nowe karty w Gwincie i wiemy już jakie będzie ograniczenie co do liczby kart w rzędzie!

Stream deweloperów podczas Gwent Challenger

Dziś wielkie finały Gwent Challenger, a podczas nich deweloperzy ujawnili kolejne 34 kart, które wejdą do gry wraz z świąteczną aktualizacją! Zaczynamy!

Wszystkie poprzednie podsumowania prezentacji nowości w Gwincie znajdziecie tutaj – pierwszedrugie i trzecieWszystkie te karty widnieją w oficjalnej galerii na stronie Gwinta.


Ogólne

  • Archetyp pożerania przechodzi na insektoidy, Wampiry będą miały nowy archetyp.
  • Już od przyszłego tygodnia będzie dostępny serwer testowy PTR – dla wszystkich graczy.
  • W końcu mamy zintegrowaną kolekcję kart z deck builderem.

  • Talie startowe zostaną przebudowane.
  • Będzie przebudowany interfejs użytkownika.
  • Masa zmian w dźwiękach kart.
  • W rzędzie będzie możliwe zagranie tylko 9 kart!

Karty

Duma Foltesta (powinna być grafika katapulty)

Maszyna. Zadaj wybranemu wrogowi 2 pkt obrażeń i przenieś go rząd wyżej.Obsadzenie: Powtórz.


Widmo Sabriny

Czarodziej. Przeklęty. Wskrześ brązową jednostkę Przeklętą.


Runa Zoria

Karta Specjalna. Alchemia. Przedmiot. Utwórz srebrną kartę Królestw Północy.


Miecz Vandergrifta

Specjalna. Przedmiot. Wybierz: Zniszcz brązowego lub srebrnego Przeklętego wroga lub Zadaj 9 pkt obrażeń. Jeśli jednostka została zniszczona, wygnaj ją.

R E K L A M A


Aedriński Rębajło

Żołnierz. Aedrin. Zadaj 4 pkt obrażeń wrogowi.


Filvandrel

Dowódca. Elf. Stwórz Srebrną kartę specjalną.


Runa Morana

Karta specjalna. Alchemia. Przedmiot. Utwórz srebrną kartę Scoia’tael.


Królowa Krabopająków

Dowódca. Insektoid. Pochłoń 3 sojuszników i wzmocnij tę jednostkę o ich siłę. Odporność.


Stary Grot

Ogroid. Zadaj 2 pkt obrażeń maks. 5 wrogom z przeciwnego rzędu.


Hibernujący Gigant

Ulepsz wszystkie swoje Ogroidy o 1, niezależnie od tego, gdzie się znajdują.


Alghul

Trupojad. Pochłoń brązową lub srebrną jednostkę z dowolnego cmentarza i wzmocnij tę jednostkę o jej siłę.


Runa Dziewanna

Specjalna. Alchemia. Przedmiot. Utwórz srebrną kartę Potwora.


Barbegazi

Insektoid. Pochłoń sojusznika, wzmocnij tę jednostkę o jego siłę, a następnie uczyń ją wytrzymałą.


Widłogon

Drakonid. Pochłoń 2 sojuszników i wzmocnij tę jednostkę o sumę ich siły.


Kotołak

Bestia. Przeklęty. Zadaj 5 pkt obrażeń wrogowi, a następnie zadaj 1 pkt obrażeń wszystkim wrogom pod wpływem Krwawego księżyca.


Blask Księżyca

Specjalna. Zagrożenia. Korzyści. Wybierz: Rzuć Korzyść – Księżyc w pełni lub Rzuć Zagrożenie – Krwawy księżyc. Pełnia Księżyca: Rzuć na sojuszniczy rząd Korzyść, która wzmacnia losową Bestię lub Wampira o 2 na początku tury. Krwawy Księżyc: Rzuć na wrogi rząd Zagrożenie, które zadaje 2 pkt obrażeń wszystkim jednostkom przy zetknięciu.


Lodowy troll

Ogroid. Stocz pojedynek z wybranym wrogiem. Jeśli znajduje się pod wpływem Mrozu, zadaj mu podwójne obrażenia.


Runa Strzybóg

Specjalna. Alchemia. Przedmiot. Utwórz srebrną kartę Skellige.


Skelligiski Maruder

Żołnierz, Klan An Craite. Zadaj 4 pkt obrażeń. Jeśli karta ta została wskrzeszona, zamiast tego zadaj 6 pkt obrażeń.


Uzurpator

Dowódca, Oficer. Utwórz kartę Dowódcy i wzmocnij ją o 2. Szpieg.


Runa Dażbóg

Karta Specjalna, Alchemia, Przedmiot. Utwórz srebrną kartę Nilfgaardu.


Henry van Attre

Wsparcie. Ukryj dowolną liczbę jednostek. Jeśli są sojusznikami, wzmocnij je o 2. Jeśli są wrogami, zrań je o 2.


Wartownik

Żołnierz. Wzmocnij wszystkie egzemplarze Żołnierza o 2.


Mistrz Kamuflażu

Żołnierz. Agent. Zakryj 2 karty.


Niewolnicza piechota

Żołnierz. Stwórz nowy egzemplarz tej jednostki w swoich pozostałych rzędach.


Feniks

Drakonid. Wskrześ brązowego lub srebrnego Drakonida.


Aguara

Relikt. Przeklęta. Wybierz dwie opcje: Wzmocnij najsłabszego sojusznika o 5; Wzmocnij losową jednostkę w swojej ręce o 5; Zadaj najsilniejszemu wrogowi 5 pkt obrażeń; Rzuć urok na wrogiego Elfa o sile 5 lub mniejszej.


Aguara: prawdziwa postać

Relikt. Przeklęty. Utwórz brązową lub srebrną kartę Zaklęcia.


Smoczy sen

Karta Specjalna, Alchemia, Przedmiot. Rzuć na wrogi rząd Zagrożenie, które wybuchnie, gdy zagrana zostanie inna karta specjalna, zadając wszystkim jednostkom w tym rzędzie 4 pkt obrażeń.


Udane łowy

Karta Specjalna, Taktyka. Jeśli przegrywasz, stwórz Mantikorę Cesarską. Jeśli wygrywasz, stwórz Jad mantikory.


Skalna Lawina

Karta Specjalna, Zaklęcie. Zadaj 2 pkt obrażeń do 10 losowym wrogom.


Rekonesans

Specjalna. Taktyka. Zobacz brązowe jednostki (2) ze swojej talii, a następnie zagraj 1.


Złocista piana – neutralna, brązowa

Specjalna. Korzyści. Rzuć na sojuszniczy rząd Korzyść, która wzmocni losowe jednostki (2) o 1 na początku tury.


Skelligijski Przemytnik 10 siły, Skellige, Brąz

Żołnierz, klan Dimun. Wtasuj brązową jednostkę ze swojego cmentarza do swojej talii.


Prośby Karczmarza

Jeśli lubisz czytać artykuły i informacje na Gwint24.pl to proszę daj temu wyraz i polub nas na FB oraz daj subskrypcję portalu – ikonka dzwonka w prawym, dolnym rogu – lub akceptacja informacji o wysyłaniu powiadomień na przeglądarkę, gdy dodamy coś nowego!

R E K L A M A
zvr
Twoja reakcja