Karczma na Discordzie Dołącz do naszej grupy na FB!
Strona główna » Zaktualizowano grafiki na oficjalnym gwintowym Discordzie – oto prawdopodobne zmiany w kartach, jakie przyniesie styczniowy patch!
Newsy

Zaktualizowano grafiki na oficjalnym gwintowym Discordzie – oto prawdopodobne zmiany w kartach, jakie przyniesie styczniowy patch!

Przedsmak aktualizacji!

Czekacie na nowy update do Gwinta i już zżera Was ciekawość co do nadchodzących zmian w balansie? Możecie ją zaspokoić! Na oficjalnym kanale Gwinta na Discordzie, grafiki kart dla bota zostały zaktualizowane zgodnie z nadchodzącą aktualizacją. Dzięki temu poznaliśmy zmiany w kosztach werbunku i w sile bazowej!

Zanim zapoznacie się ze zmianami, podsyłam komentarz Pawła Burzy, który wytłumaczył całą sytuację i nadmienił, że nie wszystkie zmiany widoczne na discordowych grafikach są finalne!


Zmiany w kartach

  • Regis: Wampir Wyższy – zmiana siły bazowej z 1 na 4 (rework?)
  • Geralt: Yrden – zmiana siły bazowej z 4 na 2
  • Zoltan: Szelma – zmiana siły bazowej z 2 na 1
  • Ozzrel – zmiana siły bazowej z 2 na 1
  • Aguara – zmiana siły bazowej z 6 na 5
  • Fałszywa Ciri – zmiana siły bazowej z 4 na 5
  • Egzekutorzy Brygady Impera – zmiana siły bazowej z 4 na 3
  • Avallac’h – zmiana siły bazowej z 6 na 5
  • Angouleme – zmiana siły bazowej z 4 na 3 (rework?)
  • Medyk Polowy – zmiana siły bazowej z 2 na 1 i zmiana kosztu werbunku z 6 na 5
  • Feniks – zmiana siły bazowej z 5 na 4 i zmiana kosztu werbunku z 14 na 13
  • Siewca Zarazy – zmiana kosztu werbunku z 5 na 7
  • Jutta an Dimun – zmiana kosztu werbunku z 6 na 8
  • Czarna Krew – zmiana kosztu werbunku z 8 na 7
  • Vandergrift – zmiana kosztu werbunku z 9 na 8
  • Adda: Strzyga – zmiana kosztu werbunku z 9 na 8
  • Odnowa – zmiana kosztu werbunku z 7 na 6
  • Skjall – zmiana kosztu werbunku z 8 na 7
  • Pułapka Zapalająca – zmiana kosztu werbunku z 6 na 5
  • Zoltan Chivay – zmiana kosztu werbunku z 9 na 8
  • Skrytobójstwo – zmiana kosztu werbunku z 6 na 5
  • Zwiadowca – zmiana kosztu werbunku z 4 na 5
  • Piorun Alzura – zmiana kosztu werbunku z 6 na 5
  • Kompresja Artefaktowa – zmiana kosztu werbunku z 7 na 6
  • Wszystkie brązowe efekty rzędów (Gęsta Mgła, Ulewny Deszcz, Trzaskający Mróz) – zmiana kosztu werbunku z 8 na 7
  • Eskel: Tropiciel – zmiana kosztu werbunku z 10 na 9
  • Skelligijski Sztorm – zmiana kosztu werbunku z 9 na 8
  • Białe Zimno – zmiana kosztu werbunku z 7 na 6
  • Xavier Lemmens – zmiana kosztu werbunku z 10 na 8
  • Letho z Gulety – ma 5 siły i kosztuje 9 punktów werbunku (nie znamy umiejętności)
  • Wieści z forum – będą zmiany dla Mistrzowskiej Włóczni, Tarczy z Łusek, Schirru i Chironexa i Jednorożca

Źródło: Reddit

Co sądzicie o tych zmianach? Napiszcie w komentarzu!


Prośby Karczmarza

I jak znajdujecie najnowszy wpis w Karczmie? Co japę rozdziawia? Tak, do Ciebie mówię! Podjadłeś? Popiłeś? Dowiedziałeś się czegoś ciekawego? No! To bardzo dobrze, a teraz bądź tak miły i doceń starania starego Karczmarza dołączając do naszej wesołej kompanii! 

R E K L A M A
zvr
Twoja reakcja
  • Zbieram na diamentowy przycisk

    Czekam na Angouleme,ma najlepsze kwestie 😀

  • Henryk Kwiatek

    Najbardziej boli Jutta an Dimun, niby nic ,a tak wszechstronna karta że… nie dziwię się. Chociaż szkoda.

    • Zbieram na diamentowy przycisk

      Szkoda ,ale robiła chore punkty z zwierciadłem.

      • Henryk Kwiatek

        To i jeszcze Heymdal uderzał za 12, oraz jak wyciągnęła ja ta babka od wskrzeszenia to pojawiała się jako 12. Pewnie są inne zastosowania, rewelacyjna karta bardzo wszechstronna.

  • XD Zwiadowca syf karta która w większości sytuacji wchodzi za 4, psuje ujawnianie i rozkaz wymarszu znerfiona

    • Czeplin

      Zwiadowca to taki syf za 4 pkt kosztu która przeciwnikom wchodzi za 9pkt a pod moim dowództwem za 2 pkt:-)

  • Bartek Kordowski

    nie rozumiem po co zabierać jednostką siłe takim które i tak jej mało mają dla mnie to bez sensu jest koszty werbunku to rozumiem bo dużo kart ma za wysokie i nie da się tak co chwilę zmieniać na lepszę karty jak mają za wysoki werbunek po prostu się nie wyrabia w talii z kartami

  • Adam Stanisław Pospiech

    tak zmieniać to można co miesiąc 😉 bo coś mniejszy większy koszt coś większe mniejsze statystyki 🙂 no i po co, myślę że najlepiej zwiększenie grywalności kart i ogólnie gwinta będzie jeśli zwiększymy limit kart w talii. Nie będzie wówczas doboru na zawołanie trzeba będzie się męczyć i grać każdą turę, Sellige się nie przewinie do końca 🙂 a przynajmniej uwzględniając stan dzisiejszy kart. Jeśli w przyszłości wyjdą nowe karty jak się to zapowiada to naprawdę 25 kart w deku to za mało. myślę że przynajmniej 35 powinno być. I nikt nie będzie wówczas narzekał że jakaś karta jest za silna czy za słaba . pozdrawiam

  • Bartek Kordowski

    znowu mi się gra tak wiesza że nie da się normalnie grać kiedy za naprawę błędów grze się zabiora a nie tylko jakieś głupie aktualizację robią zero pomocy technicznej nic dziwnego że coraz mniej graczy graw gwinta

  • Kuba Świerżewski

    W końcu będzie porządek z tymi jednorożcami.. zdecydowanie mają za mocne umiejętności mega wkurzające na rankedach. Fajne jakby umiejetnosc letho wrocila z bety z tym wyjatkiem ze nie zamienial by swojej sily na 1, tylko mozna by regisem odebrac wszystkie te wzmocnienia albo peterem wyzerowac, no ale niestety idzie rework na regisa..

  • kosynier7

    A co z rankingiem? Teraz top1 ma 77zwycięstw przy 166 porażkach (!). Przecież to jest chore. Jak swego czasu jeden nasz rodzimy streamer wbił top 1k przy wr minimalnie poniżej 50/50, to wszyscy mieli ubaw do końca sezonu.

    • soltysek

      prawdopodobnie wszyscy inni przeszli na na pro rank, a on się nie zgodził i gnije sobie w zwykłym rankingu 😉

    • PinMaj

      Potężny streamer.

  • Tomasz Brzęczyszczykiewicz

    Wiecej zmian w patchu pełnej wersji już open becie 😉 Zobaczymy co potężny Lord Slama ma dla nas …..Nerf pogody to jakiś żart chyba, równie dobrze mogliby nie ruszać tego…

Discord Gwint24

Cześć!

Sign in

Zapomniałeś hasła?

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zamknij
z

Ładowanie...