Karczma na Discordzie Dołącz do naszej grupy na FB!
Strona główna » MAMY TO! Teaser dodatku „Krwawa Klątwa”! Data premiery, nowe karty i mechaniki!
Newsy

MAMY TO! Teaser dodatku „Krwawa Klątwa”! Data premiery, nowe karty i mechaniki!

HYPE!

Jest! Dosłownie przed paronastoma minutami w mediach społecznościowych GWINTa została opublikowana oficjalna zapowiedź nowego dodatku. „Crimson Curse”, a w polskiej wersji językowej „Krwawa Klątwa” to pierwszy dodatek do GWINTA: Wiedźmińskiej Gry Karcianej — wprowadza ponad 100 nowych kart, w tym 31 neutralnych i 14 dla każdej frakcji.

Poniżej znajdują się oficjalne informacje o dodatku!


Teaser


W skrócie

  • Premiera dodatku: 28 marca 2019,
  • Do Potworów dojdą nowe Wampiry, a do Scoia’tael nowe Driady. W dodatku znajdą się też cintryjscy magowie, rycerze Toussaint i kultyści Svalblod,
  • Nowe mechaniki:
    • Tarcza: chroni jednostkę przed jednym efektem zadającym obrażenia, mechanika Królestw Północy,
    • Trucizna: jednostka z Trucizną zostaje zniszczona, jeśli dostanie drugą dawkę Trucizny,
    • Harmonia: kiedy pojawia się sojusznik o nowej kategorii, wzmocnij kartę z Harmonią o 1, mechanika Scoia’tael
    • Krwawienie: zadaj jednostce 1 punkt obrażeń przez X tur,
    • Więź: podwojenie efektu umiejętności karty, mechanika Potworów,
    • Szał: aktywuj tę umiejętność, jeśli siła tej jednostki spadnie do połowy (nie wiadomo, czy zaokrąglając w dół czy w górę), mechanika Skellige,
    • Śmiertelny cios: jeśli umiejętność tej karty zabije jednostkę, aktywuje się efekt Śmiertelnego Ciosu

Oficjalne informacje o dodatku „Krwawa Klątwa”

NOWE SPOSOBY GRY
„Przed Krwawą Klątwą nie ma ucieczki — każda frakcja musi stawić czoła śmiertelnemu niebezpieczeństwu. Driady Brokilonu, cintryjscy magowie, rycerze Toussaint, kultyści Svalblod i krwiożercze wampiry stoczą walkę, która zadecyduje o losach wiedźmińskiego świata. Przyjrzyjmy się kilku nowym kartom!

Windhalm z Attre
Tarcza
Jeśli na koniec sojuszniczej tury ta jednostka ma tarczę wzmocnij ją o 2.
Osłoń sojuszników za pomocą Tarczy, która zablokuje jeden atak pozwalając im zalśnić na polu bitwy.

Driada Łowczyni
Harmonia
Rozmieszczenie: Zadaj wybranej jednostce wroga 2 pkt obrażeń. Jeśli przeżyła, daj jej truciznę
Podaj wrogom zabójczą Truciznę. W małych ilościach jest niegroźna, ale druga dawka z pewnością zniszczy nieprzyjaciela.
Niektórzy poszukują Harmonii, która pozwoli na wzmocnienie się za każdym razem, gdy nowa rasa Scoia’tael pojawi się na polu bitwy.

Wąpierz
Rozmieszczenie: Daj wybranej jednostce wroga krwawienie na 2 tury.
Więź: Zamiast tego daj jednostce wroga krwawienie na 4 tury. 
Po co niszczyć wrogów, skoro można spowodować powolne krwawienie, które w każdej turze będzie zabierało im siłę.
Niektóre potwory działają w grupie, Więź w walce tworzy potężniejsze efekty, takie jak głębsze rany, które dłużej krwawią.

Pohańbiony Pięściarz
Rozmieszczenie, żądza krwi 3: Zablokuj tę jednostkę
Szał: Zniszcz tę jednostkę.
Uważaj w walce z wojownikami ze Skellige. Niektórzy wpadną w Szał kiedy ich siła spadnie do połowy.

Samum
Zadaj wybranej jednostce 3 pkt obrażeń.
Śmiertelny cios: Przenieś sąsiadujące z nią jednostki do drugiego rzędu. 
Nie ma takiego problemu, którego nie rozwiązałaby stara, dobra bomba — nadchodzą karty z silnymi umiejętnościami Śmiertelnego Ciosu, które aktywują się gdy ich cel zostanie zniszczony.
To oficjalna odsłona pierwszych 5 kart z Krwawej Klątwy, ale nie martwcie się, będzie ich więcej! Nowe karty będą regularnie dodawane do galerii na stronie Krwawej Klątwy.
Dodatek będzie miał swoją premierę na PC, PS4 i Xbox One w dniu 28 marca — nie przegapcie! „
Źródło: Playgwent

Prośby Karczmarza

I jak znajdujecie najnowszy wpis w Karczmie? Co japę rozdziawia? Tak, do Ciebie mówię! Podjadłeś? Popiłeś? Dowiedziałeś się czegoś ciekawego? No! To bardzo dobrze, a teraz bądź tak miły i doceń starania starego Karczmarza dołączając do naszej wesołej kompanii! 

R E K L A M A
zvr
Twoja reakcja