Przygody Sklepa
Kim ja być? Ja być sprzedawca karcioch! Ja być przyjazny dla ludzia! Ja robić beczki trach, żeby ludź mówić łał!! A tera Sklep mieć nowe zdolność, co ludź polubi!
- Przygody Sklepa to złota, legendarna, neutralna karta specjalna o koszcie werbunku 13.
- Umiejętność: Fatum. Jeśli w twojej talii początkowej nie ma duplikatów, wyślij Sklepa na spotkanie przygody.
- Skrawki: -800/+200
Umiejętności Sklepa w zależności od wybranej klasy:
Mag – 2 siły bazowej
- Rozmieszczenie: Zastosuj losowy efekt rzędu we wszystkich rzędach na polu bitwy
- Rozmieszczenie: Rozdziel 13 punktów obrażeń losowo pomiędzy wszystkie inne jednostki na polu bitwy
- Rozmieszczenie: Przenieś losową jednostkę do przeciwnego rzędu
- Rozmieszczenie: Stwórz losową jednostkę i wezwij ją do losowego rzędu po stronie każdego z graczy
- Rozmieszczenie: Przemień skrajną prawą kartę w ręce każdego z graczy w losową kartę specjalną
Łowca – 4 siły bazowej
- Rozmieszczenie: Zastosuj losowy efekt rzędu we wrogim rzędzie
- Rozmieszczenie: Wzmocnij wszystkie jednostki w swojej ręce o 1
- Rozmieszczenie: Zniszcz losowego wroga
- Rozmieszczenie: Zagraj losową kartę ze swojej talii
- Rozmieszczenie: Rozdziel 3 razy po 3 punkty obrażeń losowo pomiędzy wszystkie wrogie jednostki
Paladyn – 8 siły bazowej
- Rozmieszczenie: Zadaj wrogowi 4 punkty obrażeń
- Rozmieszczenie: Zablokuj jednostkę
- Rozmieszczenie: Zyskaj wytrzymałość
- Rozmieszczenie: Zniszcz wrogi Artefakt
- Rozmieszczenie: Wzmocnij sojusznika o 4
Po wybraniu klasy pokażą nam się trzy umiejętności z puli danej klasy do wyboru.
Zalety:
- Nieprzewidywalność i mnogość sposobów na jej użycie
- Jedyna taka karta w grze – wymaga stworzenia pod nią określonej talii
Wady:
- Duża losowość umiejętności w klasie Łowcy i Maga
Arena
- Jeśli nie macie w swoim arenowym decku żadnych duplikatów, to bez wątpienia Sklep jest warty wzięcia. Może odmienić sytuację w grze na Waszą korzyść, sprawdzi się w wielu sytuacjach na ostrzu noża, kiedy potrzebujecie punktów lub odpowiedzi na kłopotliwą jednostkę.
Gdzie występuje?
- W taliach zbudowanych wokół siebie. Obecnie takowych w mecie nie widać, ale na pewno stanowią niezłą opcję do pogrania for fun.
- Najlepiej ze Sklepem zdaje się współgrać Emhyr var Emreis, który może użyć Sklepa dodatkowy raz, więc jeśli jakaś talia Sklepa jest godna sprawdzenia, to z pewnością ta nilfgaardzka z cesarzem na czele.
Przygody Sklepa jest karciochą wartą uwagi. Nie tylko stanowi jeden z memicznych symboli Gwinta, ale jest sama w sobie szalenie interesującą kartą, dodającą oryginalny koncept do gry, co zwiększa jej różnorodność. Czy jest warty stworzenia? Jeśli nie narzekacie na biedę, możecie ją stworzyć i spróbować coś z nią pokombinować, nawet dla samej zabawy.
Prośby Karczmarza
I jak znajdujecie najnowszy wpis w Karczmie? Co japę rozdziawia? Tak, do Ciebie mówię! Podjadłeś? Popiłeś? Dowiedziałeś się czegoś ciekawego? No! To bardzo dobrze, a teraz bądź tak miły i doceń starania starego Karczmarza dołączając do naszej wesołej kompanii!
- Ponad 3,5 tys. fanów polubiło nasz profil na Facebooku!
- Dołącz do Karczmy na Discordzie!
- Dołącz do naszej grupy na FB, gdzie wino się leje strumieniami, a dyskusje trwają po świt! Jest nas już ponad 2000!
- Ponad 4 tys. naszych gości subskrybuje Gwint24.pl!