Karczma na Discordzie Dołącz do naszej grupy na FB!
Strona główna » Przygody Sklepa – porozmawiajmy o kartach | Homecoming
Karty Neutralne

Przygody Sklepa – porozmawiajmy o kartach | Homecoming

Przygody Sklepa

Kim ja być? Ja być sprzedawca karcioch! Ja być przyjazny dla ludzia! Ja robić beczki trach, żeby ludź mówić łał!! A tera Sklep mieć nowe zdolność, co ludź polubi!



  • Przygody Sklepa to złota, legendarna, neutralna karta specjalna o koszcie werbunku 13.
  • Umiejętność: Fatum. Jeśli w twojej talii początkowej nie ma duplikatów, wyślij Sklepa na spotkanie przygody.
  • Skrawki: -800/+200

Umiejętności Sklepa w zależności od wybranej klasy:

Mag – 2 siły bazowej

  • Rozmieszczenie: Zastosuj losowy efekt rzędu we wszystkich rzędach na polu bitwy
  • Rozmieszczenie: Rozdziel 13 punktów obrażeń losowo pomiędzy wszystkie inne jednostki na polu bitwy
  • Rozmieszczenie: Przenieś losową jednostkę do przeciwnego rzędu
  • Rozmieszczenie: Stwórz losową jednostkę i wezwij ją do losowego rzędu po stronie każdego z graczy
  • Rozmieszczenie: Przemień skrajną prawą kartę w ręce każdego z graczy w losową kartę specjalną

Łowca – 4 siły bazowej

  • Rozmieszczenie: Zastosuj losowy efekt rzędu we wrogim rzędzie
  • Rozmieszczenie: Wzmocnij wszystkie jednostki w swojej ręce o punkty siły w przedziale 1 do 2
  • Rozmieszczenie: Zniszcz losowego wroga
  • Rozmieszczenie: Zagraj losową kartę ze swojej talii
  • Rozmieszczenie: Rozdziel 9 punktów obrażeń losowo pomiędzy wszystkie wrogie jednostki

Paladyn – 8 siły bazowej

  • Rozmieszczenie: Zadaj wrogowi 4 punkty obrażeń
  • Rozmieszczenie: Zablokuj jednostkę
  • Rozmieszczenie: Zyskaj wytrzymałość
  • Rozmieszczenie: Zniszcz wrogi Artefakt
  • Rozmieszczenie: Wzmocnij sojusznika o 4

Po wybraniu klasy pokażą nam się trzy umiejętności z puli danej klasy do wyboru.

R E K L A M A

Zalety:

  • Nieprzewidywalność i mnogość sposobów na jej użycie
  • Jedyna taka karta w grze – wymaga stworzenia pod nią określonej talii

Wady:

  • Duża losowość umiejętności w klasie Łowcy i Maga

Arena

  • Jeśli nie macie w swoim arenowym decku żadnych duplikatów, to bez wątpienia Sklep jest warty wzięcia. Może odmienić sytuację w grze na Waszą korzyść, sprawdzi się w wielu sytuacjach na ostrzu noża, kiedy potrzebujecie punktów lub odpowiedzi na kłopotliwą jednostkę.

Gdzie występuje?

  • W taliach zbudowanych wokół siebie. Obecnie takowych w mecie nie widać, ale na pewno stanowią niezłą opcję do pogrania for fun.
  • Najlepiej ze Sklepem zdaje się współgrać Emhyr var Emreis, który może użyć Sklepa dodatkowy raz, więc jeśli jakaś talia Sklepa jest godna sprawdzenia, to z pewnością ta nilfgaardzka z cesarzem na czele.

Przygody Sklepa jest karciochą wartą uwagi. Nie tylko stanowi jeden z memicznych symboli Gwinta, ale jest sama w sobie szalenie interesującą kartą, dodającą oryginalny koncept do gry, co zwiększa jej różnorodność. Czy jest warty stworzenia? Jeśli nie narzekacie na biedę, możecie ją stworzyć i spróbować coś z nią pokombinować, nawet dla samej zabawy.


Prośby Karczmarza

I jak znajdujecie najnowszy wpis w Karczmie? Co japę rozdziawia? Tak, do Ciebie mówię! Podjadłeś? Popiłeś? Dowiedziałeś się czegoś ciekawego? No! To bardzo dobrze, a teraz bądź tak miły i doceń starania starego Karczmarza dołączając do naszej wesołej kompanii! 

R E K L A M A
zvr
Twoja reakcja

Cześć!

Sign in

Zapomniałeś hasła?

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zamknij
z

Ładowanie...