Karczma na Discordzie Dołącz do naszej grupy na FB!
Strona główna » Przygody Sklepa bez tajemnic – wszystko co musisz wiedzieć o tej karcie!
Karty Neutralne Poradniki

Przygody Sklepa bez tajemnic – wszystko co musisz wiedzieć o tej karcie!

W związku z wyzwaniem opartym na Przygodach Sklepa (czy też Dniu Wolnym Sklepa), wielu graczy wpadło w zakłopotanie, gdyż kompletnie nie mają pojęcia, jak się zabrać za talię na Sklepie. Przychodzimy więc z pomocą! W tym artykule znajdziecie przydatną infografikę ze wszystkimi zdolnościami Przygód Sklepa oraz kilka innych informacji na temat tej karty!


Infografika – wszystkie umiejętności oraz siła bazowa


Inne informacje

  • Karta Przygód Sklepa zadziała tylko wtedy, gdy w twojej talii nie ma żadnych duplikatów!
  • Przy zagraniu tej karty, do wyboru zawsze będziemy mieli tylko 3 z 5 zdolności Sklepa.
  • Wszystkie umiejętności Sklepa aktywują się na Rozmieszczeniu, przy zagrywaniu karty na stół.
  • Przygody Sklepa oraz zagrywane z tej karty jednostki mają status Fatum, czyli znikają z gry, gdy trafią na cmentarz.
  • Druga zdolność Sklepa: Czarodzieja może przeciągnąć także sojuszniczą jednostkę na wrogą stronę (a nawet samego Sklepa!).

Zastosowania

  • Sklep: Czarodziej – zagrywany bardziej dla zabawy, lecz jego czwarta zdolność może w pewnych sytuacjach wyczyścić stół przeciwnika. No i oczywiście przydaje się na dużą jednostkę za sprawą zdolności numer dwa, gdy małych wrogich kreatur jest niewiele.
  • Sklep: Łowca – przydatny w wielu różnych sytuacjach. Gdy dobrze się odchudzimy, to możemy całkiem prawidłowo ocenić, którą kartę zagra ze zdolności numer jeden. Gdy jest mało jednostek, możemy też pokusić się o użycie zdolności czwartej. Gdy chcemy wyczyścić wrogi stół, warto skorzystać z drugiej zdolności, natomiast jeśli szukamy dużego value na długą rundę to piątka może być dobrym wyborem.
  • Sklep: Paladyn – najlepszy Sklep na krótką rundę, ze względu na siłę bazową, ale ogólnie stanowi dobre zagranie w prawie każdej sytuacji. Przyda się na Artefakty czy jako removal za 4 (odpowiednio opcja numer 4 i 5) lub w blok (2). Wzmocnienie sojusznika z piątki także nie wydaje się złe.

Szukasz talii na Sklepie? Sprawdź naszą bazę talii!


Prośby Karczmarza

I jak znajdujecie najnowszy wpis w Karczmie? Co japę rozdziawia? Tak, do Ciebie mówię! Podjadłeś? Popiłeś? Dowiedziałeś się czegoś ciekawego? No! To bardzo dobrze, a teraz bądź tak miły i doceń starania starego Karczmarza dołączając do naszej wesołej kompanii! 

R E K L A M A
zvr
Twoja reakcja

Cześć!

Sign in

Zapomniałeś hasła?

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zamknij
z

Ładowanie...