Karczma na Discordzie Dołącz do naszej grupy na FB!
Strona główna » Pewnego razu w Gwincie #102 – 200 IQ play czy bug? Trynet w akcji!

Pewnego razu w Gwincie #102 – 200 IQ play czy bug? Trynet w akcji!

Pewnego razu w Gwincie

Trynet to jeden z najlepszych graczy Gwinta na Twitchu. Ostatnio na jego streamie przytrafiła mu się bardzo ciekawa rozgrywka, którą zwyciężył dzięki szalenie interesującemu trickowi. Dzięki znajomości decklist z mety, Trynet dokładnie przewidział, że ostatnimi kartami przeciwnika będą Rozdarcie i Błękitny Sen. Blokując swojego Jednorożcap zablokowałzon jego podwójny buff dla pezeciwnika, ponieważ ten zabił go Rozdarciem i wskrzesił Snem. Teraz pojawia się pytanie – czy jednostka po wskrzeszeniu nie powinna zostać odblokowana? Co o tym myślicie?


???


Prośby Karczmarza

I jak znajdujecie najnowszy wpis w Karczmie? Co japę rozdziawia? Tak, do Ciebie mówię! Podjadłeś? Popiłeś? Dowiedziałeś się czegoś ciekawego? No! To bardzo dobrze, a teraz bądź tak miły i doceń starania starego Karczmarza dołączając do naszej wesołej kompanii! 

R E K L A M A
zvr
Twoja reakcja
  • SaradaPlayer

    Ja gdzieś czytałem, że karta wskrzeszana ma być nadal zablokowana, chociaż to dla mnie totalna głupota.

  • Zbieram na diamentowy przycisk

    Karty wskrzeszane są odblokowywane

  • Tomasz Brzęczyszczykiewicz

    W sumie po HC bylo i tak, i tak. Na poczatku byly zablokowane a potem juz nie. Podobnie jak z Poroncem, ktory sie regenerowal przy transformacji a potem juz nie. A po styczniowym update znowu sie regeneruje. Kiedys gralem w pewna gre MMORPG, ktora byla uslana bugami, ze developerzy nie ogarniali juz nawet w mediach spolecznosciowych co jest bugiem a co nie. Za kazdym razem jak ktos mowil o kolejnym bugu to mu cytowalismy PR team tej gry, ktory odpowiadal ze ” to nie bug, to feature”. Tutaj pewnie jest podobnie 🙂

    • Adam O.

      Nie wiem jak jest teraz, ale kiedyś podniesienie Emhyrem zablokowanej jednostki i ponowne zagranie zdejmowało blokadę więc jeśli nadal tak jest to wskrzeszenie tym bardziej powinno działać podobnie.

    • LT

      Poroniec był celowo zmieniany bo według Redów karta nie działała jak powinna, społeczności to sie nie spodobało bo to był fajny element karty i Redzi przyznali temu racje więc wycofali zmianę. Coś w ten deseń.

      • Tomasz Brzęczyszczykiewicz

        Bez sensu. To daje nienormalny OP dla Poronca za taka ilość prowizji.

  • tiitus

    Obecnie, jak wskrzeszałem zablokowaną kartę, to po wskrzeszeniu ta się odblokowała ale nie aktywowała zdolności (najpierw weszła na stół zablokowana a później się odblokowała)

  • pytonznadwisly

    Fakt, dobrze to dzieciak przewidział. Niemniej ta „duma” płynąca z jego poczucia samozayebistości powoduje, że na takich narcystycznych pryszczaków szkoda mi czasu na twiczu.

    A tak na marginesie, ciekawe kiedy redzi się wreszcie ogarną i jasno & logicznie poukładają interakcje na linii: wskrzeszanie-blokowanie-fatum-podnoszenie. Gwint: Wiedźmińskie Karciane Burdello Bum Bum.

  • Smok wot

    Na tej samej zasadzie zablokowana jednostka mogła by być „nie jadalna” na cmentarzu np przez ghula a nie jest

    • Mateusz Mlody

      Niby dlaczego? Blokujesz umiejętność karty a nie ją całą. Gdyby zablokowana jednostka miała by być niejadalna to musiała być wtedy nie wskrzeszalna czyli z automatu podczas bloku dostać fatum.

Discord Gwint24

Cześć!

Sign in

Zapomniałeś hasła?

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zamknij
z

Ładowanie...