Karczma na Discordzie Dołącz do naszej grupy na FB!
Strona główna » Nowa aktualizacja nadchodzi – streszczenie najnowszego filmu z deweloperami!
Newsy

Nowa aktualizacja nadchodzi – streszczenie najnowszego filmu z deweloperami!

Koniec miesiąca = update!

Niespodziewanka! Spodziewaliśmy się streamu na Twitchu, a tu jak grom z jasnego nieba spadł na nas najnowszy film prezentujący nadchodzącą aktualizację 3.1! Co na nim pokazano? Nie przedłużając zapraszam do streszczenia!


Ogólny

  • Zmiany – uwaga! – w 256 kartach!!!!
  • Tylko sześć kart można potraktować jako znerfione – reszta została zbuffowana na poziom Skellige i Syndykatu!
  • Deweloperzy wyciągnęli wnioski z poprzednich aktualizacji (np. z patcha nerfiącego Potwory) i zdali sobie sprawę, że osłabianie kart nie jest dobrym rozwiązaniem dla balansowania GWINTA.
  • Każda frakcja dostała zmiany w tej aktualizacji (głównie KP).
  • Trynet123 został ambasadorem frakcji Syndykatu.
  • Aktualizacja będzie dostępna do pobrania w nadchodzącą środę.
  • Brakujące karty premium z dodatku Novigrad zostaną dodane do gry w tej aktualizacji.
  • Bugi z Barnabą i Haraldem Gordem zostały (chyba) naprawione. Jeśli fix znowu nie zadziała, zespół GWINTA znowu spróbuje podjąć próbę jego naprawy.
  • Mechanika Zasięgu okazała się niewypałem (chodzi tu głównie o karty z Zasięgiem 1), więc zostały zmienione.
  • Twórcy chcą, aby każda frakcja miała talie, które w miarę na równi wykorzystują jednostki oraz karty specjalne (na wzór Syndykatu).

Plany deweloperów na nadchodzące miesiące

  • Praca nad wersją mobilną GWINTA wre – jest stały progres, prace idą zgodnie z planem.
  • Nowy dodatek na horyzoncie! „It’s a bit crazy!”
  • W przyszłości będzie się pojawiać więcej kart z umiejętnością przypisaną do konkretnego rzędu.

Balans

Zamiast screenów pojawią się wstawki czasowe z pokazu danej karty na filmie.

  • Zredukowano siłę kart zadających obrażenia (zmniejszona liczba kart zadających pkt obrażeń oraz ich wartość).
  • Zwiększono siły bazowe wielu kart.
  • Jednostki brązowe zadające 4 punkty obrażeń zostały zmienione.
  • Kawaleria Burej Chorągwi (11:47) – siła 3, werbunek 5: Jeśli ta jednostka została wzmocniona, wezwij jej egzemplarz z talii do tego rzędu.
  • Ves (12:31) – siła 5, werbunek 8: Zadaj 2 pkt obrażeń wrogiej jednostce. Rozkaz: Daj Zapał sojuszniczej jednostce z Rozkazem.
  • Aedirński Rębajło (14:37) – siła 4, werbunek 4: Rozkaz: Zadaj 2 pkt obrażeń wrogiej jednostce.
  • Trzy nowe słowa kluczowe, więcej kart z Zapałem, dwie nowe kategorie i więcej kart z Formacją – zmiany w KP w skrócie.
  • Roche: Bezlitosny (17:33) – siła 5, werbunek 11: Rozmieszczenie: Zadaj wrogiej jednostce 2 pkt obrażeń. Śmiertelny cios: Zyskaj Zapał. Rozkaz: Stwórz Komandosa Niebieskich Pasów i wezwij go do tego rzędu.
  • Keira Metz (18:47) – siła 7, werbunek 10: Rozmieszczenie: Daj sąsiadującym jednostkom Witalność na ilość tur równą ich sile bazowej.
  • Temerski Werblista (19:38) – siła 4, werbunek 6: Pod koniec każdej sojuszniczej tury, wzmocnij jednostkę po prawej o 1.
  • Nowa kategoria – Wojna (Warcraft). Przykład karty z tą kategorią – Jan Natalis.
  • Jan Natalis (20:59) – siła 2, werbunek 8: Rozmieszczenie (Bliskie Starcie): Zagraj kartę Wojny ze swojej talii.
  • Krwawy Korbacz (22:43) – teraz karta specjalna, werbunek 6: Daj wybranej wrogiej jednostce Krwawienie na 8 tur. Za każdego Żołnierza którego kontrolujesz, zmniejsz tury Krwawienia o 1 i zadaj zamiast tego 1 pkt obrażeń wybranej jednostce.
  • Archetyp pod Maszyny oraz ładunki okazał się niewypałem przez siłę removali i wolne rozkręcanie się. Teraz ma się to zmienić, dzięki powróceniu do mechaniki Amunicji/Obsadzenia (Crew) – odpala się, gdy zagrywamy jednostkę z tym keywordem między dwóch Żołnierzy.
  • Duma Foltesta (24:35) – 6 siły, 8 werbunku: Zapał. Rozkaz (Bliskie Starcie): Zadaj wrogiej jednostce 1 pkt obrażeń. Ładunki 1. Obsadzenie: Zamiast tego zadaj 2 pkt obrażeń.
  • Na ten moment kategoria Silniku nie ma specjalnego zastosowania, ale będzie mieć w przyszłości.
  • Nowe słowo kluczowe – Przeładowanie (Resupply). Odpala się, gdy zagrywamy kartę Wojny.
  • Mistrz Oblężeń (26:07) – siła 3, werbunek 5: Rozmieszczenie: Wzmocnij sojuszniczą jednostkę o 2. Przeładowanie: Wzmocnij sąsiadujące Silniki Dalekiego Zasięgu o 1.
  • Nowe słowo kluczowe – Inspiracja: Jeśli siła jednostki jest wyższa od jej siły bazowej, odpal tą umiejętność.
  • Lyrijski Knecht (27:33) – siła 3, werbunek 5: Formacja. Rozkaz: Zadaj 1 pkt obrażeń wrogiej jednostce. Inspiracja: Zamiast tego zadaj 3 pkt obrażeń.
  • Zmieniła się też Anna Stenger (4 siły, 7 werbunku: Pod koniec sojuszniczej tury, wzmocnij  jednostkę po prawej o 1. Inspiracja: Zamiast tego wzmocnij sąsiadujące jednostki o 1), Ciężka Jazda Burej Chorągwi (4 siły, 4 werbunku: Tarcza. Gdy ta jednostka traci Tarczę, wzmocnij ją o 2.) i Widmo Czarodziejki (5 siły, 5 werbunku: Zapał. Rozkaz: Zabierz jednostce Tarczę i wzmocnij się o 2).

Film z najnowszej aktualizacji


Prośby Karczmarza

I jak znajdujecie najnowszy wpis w Karczmie? Co japę rozdziawia? Tak, do Ciebie mówię! Podjadłeś? Popiłeś? Dowiedziałeś się czegoś ciekawego? No! To bardzo dobrze, a teraz bądź tak miły i doceń starania starego Karczmarza dołączając do naszej wesołej kompanii! 

R E K L A M A
zvr
Twoja reakcja

Cześć!

Sign in

Zapomniałeś hasła?

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zamknij
z

Ładowanie...