Karczma na Discordzie Dołącz do naszej grupy na FB!
Strona główna » Kupcy Ofiru – oficjalna lista zmian!
Aktualizacje

Kupcy Ofiru – oficjalna lista zmian!

Nowa aktualizacja – lista zmian!

Na streamie z roadmapy nie dowiedzieliśmy się wielu szczegółów na temat nadchodzącej aktualizacji. Czerwoni postanowili przytrzymać nas do niepewności aż do dzisiaj, bowiem przed chwilą oficjalna lista zmian ukazała się na oficjalnej stronie GWINTA. Poniżej znajdziecie jej pełną treść. Zadowoleni?

Wszystkie karty z nowego dodatku znajdziecie tutaj!


Oficjalna lista zmian

Przed Tobą cudy Ofiru! Nowy dodatek jest już dostępny na PC i iOS!
Poznaj przybyłych z dalekiego Ofiru kupców i naciesz oczy ich egzotycznymi towarami! Mają do zaoferowania ponad 70 nowych kart, pozwolą Ci wypróbować nowe kombinacje, a ich wsparcie wzmocni talie wszystkich frakcji!
PRZEDSTAWIAMY MANEWRY BOJOWE
Manewry Bojowe to nowy typ kart, które dodadzą głębi budowaniu talii. Wybierz odpowiedni manewr dla swojej armii i zapewnij sobie unikalny bonus, jeśli rozpoczynasz mecz. Niech wygra najlepszy strateg!
NOWA MECHANIKA: SCENARIUSZE
ODBIERZ SWOJĄ DARMOWĄ BECZKĘ KUPCÓW OFIRU! 
Jeśli zalogujesz się do gry przed 11:59, 16 grudnia, otrzymasz darmową beczkę Kupców Ofiru, w której znajdziesz 5 kart z dodatku, w tym co najmniej jedną rzadką lub lepszą!
PAKA OFIRSKIEJ OKAZJI I PAKA NAPADU NA KARAWANĘ
Aby uczcić premierę Kupców Ofiru, Sklep przygotował specjalne paki, które będą dostępne przez określony czas — znajdziecie je w jego kramie, w grze!
Pełna lista zmian aktualizacji 5.0, wprowadzającej dodatek Kupcy Ofiru, znajduje się poniżej:
Zmiany
  • Tymczasowo zmieniono muzykę w głównym menu z okazji premiery dodatku Kupcy Ofiru.
  • Liczne poprawki masteringu nagrań głosowych, w tym wyrównanie poziomu głośności i ulepszenie brzmienia głosów na ekranie prezentacji przeciwników.
  • Elementy aktywne reagują przy naciśnięciu przycisku myszy, nie przy puszczeniu go.
  • Dowódcy nie schodzą już przypadkiem z planszy z okrętem podczas animacji na koniec gry.
  • Tylko pułapki z Rozkazem można teraz odwrócić ręcznie.
  • Przez 3 dni następujące karty będzie można zniszczyć za pełną wartość:
    • Szepczące Wzgórze
    • Łupieżca Drummond
    • Wilczy Dół
    • Wężowa Pułapka
    • Saperzy Vrihedd.
Nowe elementy gry
  • Wprowadzamy uprzestrzennienie dźwięków rozgrywki. Efekty dźwiękowe kart, głosy i dźwięki umiejętności będą teraz rozmieszczone w przestrzeni w sposób umożliwiający graczom śledzenie ich pozycji.
  • Nowe dźwięki dla miłośników personalizacji. Wyborowi rewersu, dowódcy lub planszy będą towarzyszyć efekty dźwiękowe.
  • Wyborowi talii do gry będzie towarzyszyć efekt dźwiękowy umiejętności tej talii.
  • Dodano przycisk umożliwiający natychmiastowe otwarcie właśnie kupionej lub otrzymanej beczki.
  • Przyczyna śmierci ma teraz różne efekty graficzne na kartach (zwiększyła się różnorodność wizualna śmierci).
  • Poprawiono efekty dźwiękowe interfejsu sklepu (otwieranie beczek) przy odkrywaniu 3 kart do wyboru.
  • Manewry Bojowe to sposób na zwiększenie możliwości modyfikowania talii. Domyślnym Manewrem Bojowym jest Przewaga Taktyczna i tak pozostanie, jeśli jednak gracze chcą posunąć się w modyfikacjach odrobinę dalej, teraz mają do wyboru 12 nowych Manewrów Bojowych. Dodają one kolejną warstwę głębi do tworzenia talii i sprawiają, że partie stają się bardziej niepowtarzalne.
  • Drugą dużą nowością w tej aktualizacji są Scenariusze – przypisane do frakcji artefakty, które wzmocnią te aspekty frakcji, którym w naszym odczuciu czegoś brakowało. Są ryzykowne, ale mogą dodać taliom graczy dużo wartości.
Neutralne
  • Aguara: siłę zmieniono z 5 na 7.
  • Maćko z Lisich Dołów: koszt werbunku zmieniono z 11 na 10.
  • Towarzysze Iris: koszt werbunku zmieniono z 9 na 8.
  • Lambert: Fechmistrz: koszt werbunku zmieniono z 9 na 10.
  • Operator: koszt werbunku zmieniono z 10 na 8.
  • Przygody Sklepa nie mają już Fatum.
Potwory
  • Dominacja: opis zmieniono na „Aktywuj tę umiejętność, jeśli kontrolujesz jednostkę z największą siłą na polu walki”.
  • Cień Kostuchy: umiejętność zmieniono na „Rozkaz: Zniszcz sojuszniczą jednostkę-Potwora, następnie stwórz i zagraj jej egzemplarz bazowy”.
  • Cień Kostuchy: premię do werbunku zmieniono z 15 na 16.
  • Królowa Endriag: pancerz zmieniono z 1 na 2.
  • Garkain: siłę zmieniono z 4 na 3.
  • Kejran: siłę zmieniono z 5 na 6.
  • Vran Wojownik: siłę zmieniono z 4 na 5.
  • Szepczące Wzgórze: umiejętność zmieniono na „Zagraj jednostkę z zemstą ze swojej talii”.
Skellige
  • Łowca Brokvar: koszt werbunku zmieniono z 4 na 5.
  • Łupieżca Drummond: umiejętność zmieniono na „Rozmieszczenie: Zadaj maks. 3 sąsiadującym wrogom 1 pkt obrażeń. Żądza krwi 5: Zamiast tego zadaj wszystkim wrogom w rzędzie 1 pkt obrażeń”.
  • Łupieżca Drummond: siłę zmieniono z 5 na 3.
  • Wściekły Niedźwiedź: umiejętność zmieniono na „Rozmieszczenie: Zadaj sojuszniczej jednostce 2 pkt obrażeń.”.
  • Kultysta Svalbloda: siłę zmieniono z 4 na 5.
  • Kapłan Svalbloda: koszt werbunku zmieniono z 5 na 6.
  • Treser Tuirseach: umiejętność zmieniono na „Rozmieszczenie: Daj sojuszniczej Bestii witalność na 3 tury. Więź: Zamiast tego wzmocnij sojuszniczą Bestię o 3”.
  • Harcownicy Tuirseach: siłę zmieniono z 2 na 3.
Królestwa Północy
  • Lyrijski Kusznik: koszt werbunku zmieniono z 4 na 5.
  • Lyrijski Kawalerzysta: koszt werbunku zmieniono z 4 na 5.
  • Redański Łucznik: siłę zmieniono z 3 na 2.
  • Redański Rycerz: pancerz zmieniono z 1 na 2.
  • Redański Rycerz: siłę zmieniono z 2 na 1.
  • Shani: usunięto pancerz.
  • Windhalm z Attre: siłę zmieniono z 2 na 3.
Scoia’tael
  • Precyzyjne Uderzenie: umiejętność zmieniono na „Rozkaz: Zadaj jednostce 1 pkt obrażeń. Ładunki: 3. Kiedy wszystkie ładunki zostaną zużyte, stwórz i zagraj Obrończynię Brokilonu”.
  • Precyzyjne Uderzenie: premię do werbunku zmieniono z 18 na 16.
  • Obrończyni Brokilonu: umiejętność zmieniono na „Rozmieszczenie: Zadaj wrogiej jednostce 2 pkt obrażeń. Śmiertelny cios: Wezwij do tego rzędu wszystkie egzemplarze tej jednostki ze swojej talii”.
  • Straceniec: pancerz zmieniono z 5 na 4.
  • Krasnolud Najemnik: koszt werbunku zmieniono z 4 na 5.
  • Mistrzyni Miecza: koszt werbunku zmieniono z 4 na 5.
  • Wilczy Dół: umiejętność zmieniono na „Zasadzka: Po zagraniu przez przeciwnika karty rozdziel między wszystkie wrogie jednostki obrażenia równe kosztowi werbunku zagranej karty”.
  • Wilczy Dół: koszt werbunku zmieniono z 8 na 7.
  • Wiedzący: koszt werbunku zmieniono z 5 na 6.
  • Wężowa Pułapka: umiejętność zmieniono na „Zasadzka: Po zagraniu przez przeciwnika karty specjalnej zniszcz wrogą jednostkę o najwyższej sile”.
  • Wężowa Pułapka: koszt werbunku zmieniono z 6 na 7.
  • Saperzy Vrihedd: umiejętność zmieniono na „Rozmieszczenie: Oczyść sojuszniczą jednostkę. Jeśli kontrolujesz Elfa, zamiast tego oczyść dowolną jednostkę”.
Nilfgaard
  • Następującym kartom dodano kategorię „Arystokrata”:
    • Vattier de Rideaux
    • Joachim de Wett
    • Vivienne de Tabris
    • Cahir Mawr Dyffryn
    • Shilard Fitz-Oesterlen
    • Ceallach Dyffryn
    • Roderik z Dun Tynne.
  • Ognisty Skorpion: koszt werbunku zmieniono z 4 na 5.
  • Mistrz Kamuflażu: siłę zmieniono z 4 na 3.
  • Sierżant Nauzikai: koszt werbunku zmieniono z 4 na 5.
  • Łowcy Niewolników dodano kategorię „Żołnierz”.
Syndykat
  • Azar Javed: siłę zmieniono z 3 na 5.
  • Pachołek Porąbańców: koszt werbunku zmieniono z 4 na 5.
  • Wielki Inkwizytor Helveed: siłę zmieniono z 4 na 5.
  • Hvitr i Aelydia: umiejętność zmieniono na „Rozkaz (bliskie starcie): Zadaj jednostce 1 pkt obrażeń. Kapitał 5: Zamiast tego zadaj wrogiej jednostce 2 pkt obrażeń. Odnowienie: 1”.
  • Hvitr i Aelydia: koszt werbunku zmieniono z 9 na 8.
  • Skarabeusz: pancerz zmieniono z 2 na 1.
  • Skarabeusz nie ma już zemsty.
  • Niedyskretna Kokota: koszt werbunku zmieniono z 4 na 5.
  • Oprawca Czarownic: koszt werbunku zmieniono z 5 na 6.
Poprawki
  • Przy transformacji odtwarzają się teraz prawidłowo efekty dźwiękowe wszystkich kart.
  • Szybkie kliknięcie planszy nie powoduje już ucięcia dźwięku w połowie.
  • Poprawka Detlaffa: Wampira Wyższego, który czasem nie był widoczny na planszy po tym, jak został pochłonięty.
  • Poprawka wyniku rundy, który czasami się nie aktualizował.
  • Poprawka niektórych kart, które stawały się niewidzialne po zabiciu.
  • Poprawka zacinania się samouczka, jeśli gracz rozegrał bitwę offline.
  • Usunięto błąd, na skutek którego aktywowała się umiejętność Filippy: Ślepej Furii, mimo że na planszy nie było odpowiednich celów.
  • Poprawiono niewłaściwą interakcję pomiędzy umiejętnością Trollololo i statusem „tarcza”.
  • Efekty specjalne umiejętności dowódcy nie aktywują się już przed zakończeniem efektów specjalnych zagranych wcześniej kart.
  • Mocarz Svalbloda prawidłowo liczy teraz swoją żądzę krwi.
  • Poprawki i ulepszenia opisów kart.
  • Rozmaite poprawki zablokowania monety.

Źródło: Playgwent


Prośby Karczmarza

I jak znajdujecie najnowszy wpis w Karczmie? Co japę rozdziawia? Tak, do Ciebie mówię! Podjadłeś? Popiłeś? Dowiedziałeś się czegoś ciekawego? No! To bardzo dobrze, a teraz bądź tak miły i doceń starania starego Karczmarza dołączając do naszej wesołej kompanii! 

R E K L A M A
zvr
Twoja reakcja