Karczma na Discordzie Dołącz do naszej grupy na FB!
Strona główna » Krowa Czempionka – porozmawiajmy o kartach | Homecoming
Karty Neutralne

Krowa Czempionka – porozmawiajmy o kartach | Homecoming

Krowa Czempionka

Muuuuuuuuuu!!!



  • Krowa Czempionka to złota neutralna karta jednostki o koszcie werbunku 6.
  • Umiejętność: Rozkaz: Przemień w Czarta (Czart: 10 siły, brak umiejętności).
  • Skrawki: karta podstawowa

Zalety:

  • Gdy otrzymuje Zapał, wchodzi od razu za 10 punktów, a kosztuje tylko 6 prowizji!
  • Karta podstawowa dla każdego – nie trzeba jej tworzyć.

Wady:

  • Bajecznie łatwa do zabicia przed transformacją.

Arena

  • Jeśli macie jakieś karty, które dają Zapał, to Krówka jak najbardziej nadaje się do wzięcia, lecz tak naprawdę na Arenie macie szansę na wiele, wiele bardziej przydatne karty z Rozkazem, którym przydałby się Zapał, więc raczej Czempionka w tym trybie nie błyszczy. Jeśli nie macie dostępu do Zapału, to nie ryzykowałbym jej picknięcia.

Gdzie występuje?

  • Bardzo dobrze sprawdza się w taliach z Foltestem (np. pod wzmocnienia), który w każdej chwili może dać Zapał wybranej jednostce.
  • Niektórzy grają ją w taliach opartych na Treserach w Skellige.

Krowa Czempionka to naprawdę solidna karta w odpowiednim decku. Jak na kartę startową wypada naprawdę dobrze i z pewnością przyda się nowicjuszom na początku ich przygody z Gwintem, a czasem znajdzie się w jakiejś silnej talii Foltesta czy ogólnie Królestw Północy, ponieważ ta frakcja w szczególności wykorzystuje siłę mechaniki Rozkazu.

R E K L A M A

Prośby Karczmarza

I jak znajdujecie najnowszy wpis w Karczmie? Co japę rozdziawia? Tak, do Ciebie mówię! Podjadłeś? Popiłeś? Dowiedziałeś się czegoś ciekawego? No! To bardzo dobrze, a teraz bądź tak miły i doceń starania starego Karczmarza dołączając do naszej wesołej kompanii! 

R E K L A M A
zvr
Twoja reakcja

Cześć!

Sign in

Zapomniałeś hasła?

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zamknij
z

Ładowanie...