Karczma na Discordzie Dołącz do naszej grupy na FB!
Strona główna » Jakie karty z Wojny Krwi są warte stworzenia? Poradnik do craftingu | Hotfix Żelazna Wola
Poradniki

Jakie karty z Wojny Krwi są warte stworzenia? Poradnik do craftingu | Hotfix Żelazna Wola

Jakie karty z Wojny Krwi warto stworzyć?

Aktualizacja 10.2019

  • Zaktualizowano treść artykułu w zgodzie z aktualną sytuacją w grze.

Nie każdy skusił się na zakup Wojny Krwi – w końcu „stówka” piechotą nie chodzi. To sprawia, że gracze są zmuszeni stworzyć karty z tego dodatku we własnym zakresie. Jest to o tyle trudniejsze, że karty z WK są znacznie droższe do wytworzenia niż karty z setu Homecoming i nie można ich dostać w inny sposób.

W tym poradniku omówimy sobie, które karty z Wojny Krwi są warte stworzenia. Podzielimy je sobie na dwie kategorie – karty, które można stworzyć na pewno, ponieważ będą grać zawsze, dopóki nie zostaną zmienione lub deck z nimi nie zostanie osłabiony (Najlepsze do stworzenia) i karty, które można stworzyć do gry jakimś deckiem i na przyszłość (Warte stworzenia).

Poradnik będzie stale aktualizowany!

Zanim przejdziemy do kart, przedstawię jeszcze wskazówki, którymi powinniście kierować się przy craftingu kart:

  • Uniwersalność – do ilu talii będzie pasować dana karta, czy jej zdolności są uniwersalne
  • Ważność – czy istnieją tańsze, ale nieco słabsze/porównywalne zamienniki bądź alternatywne buildy decku, do którego craftujemy kartę i czy dana karta jest niezbędna do działania danej talii/ile bez niej traci
  • Długoterminowość w formacie – kiedy karta wyrotuje (na razie nie dotyczy Gwinta)
  • Metagame – jak karta i talia z tą kartą spisuje się na twoim poziomie rankingowym

Zapraszamy do naszego działu FAQ, który pomoże Wam w przygodzie z Gwintem! Tam znajdziesz inne poradniki (także te dotyczące craftingu!)


Barnaba Beckenbauer – wyśmienita karta dla Scoia’tael. Jego pozornie trudny do spełnienia warunek spełnić jest w miarę łatwo przy odpowiedniej budowie talii. Podstawa jednej z najsilniejszych talii Scoia’tael – Harmonii.

R E K L A M A

Gabor Zigrin – świetna jednostka, która może służyć albo jako bezpieczny proaktywne zagranie bądź carryover do zagrania w R2 przy drypassie przeciwnika. Do tego jest enginem, który wzmacnia się gdy po naszej stronie pojawia się Krasnolud. Bardzo dobra do talii na Krasnalach.

Keltullis – niespodzianka, od mema do mety! Keltullis dostał ogromnego buffa do siły bazowej oraz zwiększenie kosztu werbunku, co bardzo pozytywnie zadziałało na jego popularność, gdyż znalazł swoje miejsce w Zemście pod Cień Kostuchy. Bardzo dobra karta do stworzenia.


Eyck z DenesleEyck to tańszy Leo Bonhart czy Geralt z Rivii, ale musimy mieć Smoka w ręce, by jego Rozkaz uzyskał Zapał. Na ten moment nie ma dla niego dobrej talii, gdyż smocze karty nie grają, ale w przyszłości na pewno się to powinno zmienić, gdyż Eyck to dobra karta.

Żagnica – mocny finisher w taliach pod Rój Krabopająków. Niszczenie Trutni nigdy nie było tak satysfakcjonujące! Po reworku zdolności Roju Krabopająków oraz ze względu na dużo nowych kart Insektoidów pod Trutnie dodanych wraz z Żelazną Wolą, Żagnica na ten moment została schowana głęboko do szafy.

Dagur Dwa Ostrza – wyśmienita karta do talii z Nawałnicą Ostrzy. Jeśli przeciwnik nie ma na niego odpowiedzi lub macie last saya to najczęściej wygrywa grę w parze z Nawałnicą Ostrzy czy jakimś Rębaczem an Craite. Podstawa talii pod Rębaczy i zadawanie obrażeń wrogim jednostkom.

Miotacz Petard – artefakty to nowa zmora Gwinta, więc odpowiedzi na nie nigdy za wiele. Miotacze zawsze mogą być opcją na zapełnienie ostatnich slotów w taliach w metach z artefaktami.


Prośby Karczmarza

I jak znajdujecie najnowszy wpis w Karczmie? Co japę rozdziawia? Tak, do Ciebie mówię! Podjadłeś? Popiłeś? Dowiedziałeś się czegoś ciekawego? No! To bardzo dobrze, a teraz bądź tak miły i doceń starania starego Karczmarza dołączając do naszej wesołej kompanii! 

R E K L A M A
zvr
Twoja reakcja

Cześć!

Sign in

Zapomniałeś hasła?

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zamknij
z

Ładowanie...