Karczma na Discordzie Dołącz do naszej grupy na FB!
Strona główna » Jakie karty z Wojny Krwi są warte stworzenia? Poradnik do craftingu | Kupcy Ofiru (5.0.1)
Poradniki

Jakie karty z Wojny Krwi są warte stworzenia? Poradnik do craftingu | Kupcy Ofiru (5.0.1)

Jakie karty z Wojny Krwi warto stworzyć?

Aktualizacja 12.2019

  • Zaktualizowano treść artykułu w zgodzie z aktualną sytuacją w grze.

Nie każdy skusił się na zakup Wojny Krwi – w końcu „stówka” piechotą nie chodzi. To sprawia, że gracze są zmuszeni stworzyć karty z tego dodatku we własnym zakresie. Jest to o tyle trudniejsze, że karty z WK są znacznie droższe do wytworzenia niż karty z setu Homecoming i nie można ich dostać w inny sposób.

W tym poradniku omówimy sobie, które karty z Wojny Krwi są warte stworzenia. Podzielimy je sobie na dwie kategorie – karty, które można stworzyć na pewno, ponieważ będą grać zawsze, dopóki nie zostaną zmienione lub deck z nimi nie zostanie osłabiony (Najlepsze do stworzenia) i karty, które można stworzyć do gry jakimś deckiem i na przyszłość (Warte stworzenia).

Poradnik będzie stale aktualizowany!

Zanim przejdziemy do kart, przedstawię jeszcze wskazówki, którymi powinniście kierować się przy craftingu kart:

  • Uniwersalność – do ilu talii będzie pasować dana karta, czy jej zdolności są uniwersalne
  • Ważność – czy istnieją tańsze, ale nieco słabsze/porównywalne zamienniki bądź alternatywne buildy decku, do którego craftujemy kartę i czy dana karta jest niezbędna do działania danej talii/ile bez niej traci
  • Długoterminowość w formacie – kiedy karta wyrotuje (na razie nie dotyczy Gwinta)
  • Metagame – jak karta i talia z tą kartą spisuje się na twoim poziomie rankingowym

Zapraszamy do naszego działu FAQ, który pomoże Wam w przygodzie z Gwintem! Tam znajdziesz inne poradniki (także te dotyczące craftingu!)


Barnaba Beckenbauer – wyśmienita karta dla Scoia’tael. Jego pozornie trudny do spełnienia warunek spełnić jest w miarę łatwo przy odpowiedniej budowie talii. Podstawa jednej z najsilniejszych talii Scoia’tael – Harmonii.

R E K L A M A

Miotacz Petard – Scenariusze to nowa zmora GWINTA, więc odpowiedzi na nie nigdy za wiele. Miotacze zawsze mogą być opcją na zapełnienie ostatnich slotów w taliach w metach z artefaktami.


Żagnica – mocny finisher w taliach pod Rój Krabopająków. Niszczenie Trutni nigdy nie było tak satysfakcjonujące! Po reworku zdolności Roju Krabopająków oraz ze względu na dużo nowych kart Insektoidów pod Trutnie dodanych wraz z Żelazną Wolą, Żagnica na ten moment została schowana głęboko do szafy.

KeltullisKeltullis dostał ogromnego buffa do siły bazowej oraz zwiększenie kosztu werbunku, co bardzo pozytywnie zadziałało na jego popularność, gdyż znalazł swoje miejsce w Zemście pod Cień Kostuchy.

Inne (na razie poza metą):

  • Gabor Zigrin – świetna jednostka, która może służyć albo jako bezpieczny proaktywne zagranie bądź carryover do zagrania w R2 przy drypassie przeciwnika. Do tego jest enginem, który wzmacnia się gdy po naszej stronie pojawia się Krasnolud. Bardzo dobra do talii na Krasnalach.
  • Dagur Dwa Ostrza – wyśmienita karta do talii z Nawałnicą Ostrzy. Jeśli przeciwnik nie ma na niego odpowiedzi lub macie last saya to najczęściej wygrywa grę w parze z Nawałnicą Ostrzy czy jakimś Rębaczem an Craite. Podstawa talii pod Rębaczy i zadawanie obrażeń wrogim jednostkom.
  • Eyck z DenesleEyck to tańszy Leo Bonhart czy Geralt z Rivii, ale musimy mieć Smoka w ręce, by jego Rozkaz uzyskał Zapał. Na ten moment nie ma dla niego dobrej talii, gdyż smocze karty nie grają, ale w przyszłości na pewno się to powinno zmienić, gdyż Eyck to dobra karta.

Prośby Karczmarza

I jak znajdujecie najnowszy wpis w Karczmie? Co japę rozdziawia? Tak, do Ciebie mówię! Podjadłeś? Popiłeś? Dowiedziałeś się czegoś ciekawego? No! To bardzo dobrze, a teraz bądź tak miły i doceń starania starego Karczmarza dołączając do naszej wesołej kompanii! 

R E K L A M A
zvr
Twoja reakcja