Karczma na Discordzie Dołącz do naszej grupy na FB!
Strona główna » Hotfix już dostępny! Są nerfy dla kart Syndykatu! Oficjalna lista zmian!
Aktualizacje

Hotfix już dostępny! Są nerfy dla kart Syndykatu! Oficjalna lista zmian!

Hotfix dostępny!

Nowa aktualizacja balansująca jest już dostępna do pobrania, a wraz z nią wypuszczono oficjalną listę zmian (macie ją poniżej). Które karty oberwały i jak osłabiono nową frakcję? Wszystko znajdziecie w dalszej części artykułu! Jak oceniacie na gorąco te zmiany? Napiszcie w komentarzach!


Lista zmian

Nowy hotfix do GWINTA: Wiedźmińskiej Gry Karcianej jest już dostępny na PC, PS4 i Xbox One!
Oto pełna lista zmian:
Syndykat
  • Sigi Reuven: koszt werbunku zmieniono z 12 na 13, a siłę z 4 na 3.
Sigi Reuven był bardzo potężną kartą. W większości talii był w stanie wygenerować 9 monet, do tego posiadał 4 pkt. siły, a dzięki mechanice Zastraszenia tworzył cenny silnik. Po zmianie siły oraz kosztu werbunku powinien być lepiej zbalansowany.
 
  • Umiejętność Caleba Mengego zmieniono na: „Zysk 3. Opłata 3 (bliskie starcie): wyznacz nagrodę za wrogą jednostkę. Odnowienie: 1”.
Aby zbalansować mechanikę Nagród, postanowiliśmy dodać Odnowienie do umiejętności Menge. Na bieżąco monitorujemy działanie statusu Nagroda, jeśli powyższa zmiana nie wpłynie znacząco na balans, pod koniec miesiąca wprowadzimy kolejne. 
 
  • Rico Meiersdorf: koszt werbunku zmieniono z 8 na 6.
  • Ewald Borsodi: koszt werbunku zmieniono z 7 na 8.
  • Horst Borsodi: koszt werbunku zmieniono z 7 na 8.
Wierzymy, że zmiana kosztu werbunku powyższych kart sprowadzi ich wartość do pożądanego poziomu.
 
  • Wesołki Skurwiela: siłę zmieniono z 6 na 5, a umiejętność na: „Amok. Opłata 1: Daj wrogiej jednostce krwawienie na 1 turę. Jeśli wykorzystano amok, zamiast tego zadaj losowej wrogiej jednostce 1 pkt obrażeń”.
Ta karta stanowiła jedyny removal, którego siła była równa kosztowi werbunku, ponadto szybko stała się najsilniejszym removalem w grze. Po zmianie, wciąż będzie skuteczna, ale generowana przez nią wartość powinna być bliższa innym, podobnym jej, kartom. 
 
  • Magister Niepostrzeżonych: siłę zmieniono z 3 na 2, wzmocnienie przy rozmieszczeniu dalekiego zasięgu z 2 na 3, a koszt haraczu z 1 na 3.
Po wyjściu Novigradu, ta karta była jednym z najsilniejszych brązów w grze. Wciąż może generować dużą wartość, ale teraz użycie jej Haraczu będzie stanowiło poważniejszą decyzję taktyczną. 
 
  • Umiejętność haraczu Tamary Strenger precyzuje teraz, że jest ona używana zamiast jej umiejętności rozmieszczenia, a nie oprócz niej.
Poprawki
  • Usunięto błąd, na skutek którego umiejętność oczyszczenia Troski Driad nie zdejmowała statusów nagrody.
  • Usunięto błąd, na skutek którego zastraszenie Kurta aktywowało się, kiedy karty Zbrodni były przenoszone na wierzch talii gracza umiejętnością Posłańca.
  • Usunięto błąd, na skutek którego blokada nie dezaktywowała umiejętności opłaty i amoku.
  • Usunięto błąd, na skutek którego umiejętność Haralda Gorda nie działała, jeśli gracz startował w partii jako drugi.
  • Usunięto błąd, na skutek którego Nathaniel Pastodi nie mógł dać krwawienia wrogiej jednostce z odpornością.
  • Usunięto błąd, na skutek którego umiejętność Pugo Łup-Łamacza nie mogła zadać obrażeń sojuszniczym jednostkom z odpornością.
  • Usunięto błąd, na skutek którego nieskończone pętle pojedynku powodowały desynchronizację i rozłączenie. Teraz pętle pojedynku będą ograniczone do 10 przypadków zadania obrażeń.
  • Rico Meiersdorf ma teraz właściwą kategorię Niziołek, a nie Człowiek.
  • Szablozęby ma teraz właściwą kategorię Złotnicy.
  • Naprawiono efekty wizualne rozmieszczenia u Borysa.
  • Pasek świetlny kontrolera PS4 świeci teraz na pomarańczowo po wybraniu talii Syndykatu.
  • Filtry w menu budowania talii pokazują teraz nazwy kategorii filtrów, a także wskazują obecnie aktywny filtr pod nazwą kategorii. Ponadto ostatnio używane filtry są teraz zapamiętywane i automatycznie wybierane po ponownym otwarciu tworzenia talii.
  • Usunięto błąd, na skutek którego sterowanie kontrolerem przestawało działać po próbie zmiany nazwy talii w menu budowania talii.
  • Usunięto błąd, na skutek którego liczby wygranych partii w profilu gracza były podawane w wypadku niektórych frakcji niepoprawnie.
  • Na kartach z rozszerzenia Novigrad dodano informacje o twórcach ich grafik.
  • Opis Novigradzkiej Sprawiedliwości w polskiej wersji językowej podaje teraz zgodnie z prawdą, że kartę zagrywa się z talii, a nie z ręki.
  • Opis Latającego Redańczyka w polskiej wersji językowej podaje teraz zgodnie z prawdą, że jednostkę można również wezwać z cmentarza.
  • Usunięto błąd, na skutek którego podczas otwierania beczek napis „Wersja premium dostępna wkrótce” nie pojawiał się na kartach, których to dotyczy.
  • Usunięto błąd, na skutek którego u graczy pojawiał się komunikat „Błąd transakcji” po kliknięciu przycisku „Kup” w menu „Wybierz rewers” i „Wybierz skórkę przywódcy” przy przedmiotach, które pojawiły się w aktualizacji 3.0 (Novigrad).
  • Usunięto błąd, na skutek którego wersja premium grafiki Straży Królowej miała niewłaściwą teksturę tła.
  • Naprawiono animację grafiki premium Gudrun Bjornsdottir.

Źródło: Playgwent


Prośby Karczmarza

I jak znajdujecie najnowszy wpis w Karczmie? Co japę rozdziawia? Tak, do Ciebie mówię! Podjadłeś? Popiłeś? Dowiedziałeś się czegoś ciekawego? No! To bardzo dobrze, a teraz bądź tak miły i doceń starania starego Karczmarza dołączając do naszej wesołej kompanii! 

R E K L A M A
zvr
Twoja reakcja
  • Adam Barbosa

    A co z polepszenie brązów innych frakcji? Miało wyjść z tym hotfixem?

    • Strickey

      Nie. Slama zapowiadał, że wyjdzie pod koniec lipca.

      • Irmgaard

        Brazy ng czy kp potrzebuja solidnego reworku

        • KB

          Bez przesady z reworkiem. Wystarczy dodanie im tagów (szczególnie formacji w kp), małe zmiany w liczbach, dodanie zeala ale za mniejszą wartość niż gdyby poczekały turę. Co do ng to chyba był już reworkowany, więc też małe zmiany w liczbach. W st chyba cofnięcie nefrów które poszły po tym jak każdy płakał na eitnhe która dominowała na początku HC a potworom jednak jakieś minimalne wsparcie dla dominacji się też przyda aby nie przesadzić też w drugą stronę.

  • PiotrCNS

    Brązowe karty dalej robią duże punkty… Filippa bez żadnych zmian… Taki kaganiec na sterydach 😉 Cieszy zmiana Caleba, nie dość że przypisany do konkretnego rzędu to jeszcze odnowienie. Zmiany ok, ale szczerze spodziewałem się ciut więcej.

    • barat

      Przy balansowaniu czegokolwiek lepiej robić to małymi krokami. Jak wprowadzisz zbyt wiele zmian na raz nie wiesz, co miało największy wpływ. Co ciekawe ma to zastosowanie także do np tunningowania configa php (nieprzypadkowe – gwent ma backend w php) czy w silniku wyszukiwarki (boost, scoring itp) …

      • PiotrCNS

        Spoko… Jestem w stanie zrozumieć brak nerfa dla brązów, skoro zapowiedziane zostało wzmacnianie brązów w innych frakcjach tak, żeby dorównywały tym z SK i SY 😉 A co do Filippy… Myślałem, że chociaż ciut prowizję zwiększą. Cieszy natomiast zapowiedź, że w razie potrzeby zostaną wprowadzone kolejne zmiany w Syndykacie 😉

        • KB

          Filippa już w tym momencie jest przeceniona o jakąś jedną prowizję. Masz 3 za 10 i jeszcze musisz płacić za umiejętność. Gdyby nie umiejętność size byłaby niegrywalna. Użyj od czasu do czasu kalkulatora może zamiast wypowiadać się o balansie ogólnikowo

Discord Gwint24

Cześć!

Sign in

Zapomniałeś hasła?

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zamknij
z

Ładowanie...