Karczma na Discordzie Dołącz do naszej grupy na FB!
Strona główna » Gwint FAQ | Kupcy Ofiru

Gwint FAQ | Kupcy Ofiru

Gwint FAQ – Kupcy Ofiru

Witajcie Bywalcy Karczmy! Nadszedł długo wyczekiwany moment, w którym Gwint wychodzi z bety! W Karczmie znowu pojawi się tłok, ale jesteśmy na to przygotowani i specjalnie dla Was zaktualizowaliśmy ten temat zbiorczy z przekierowaniami do zaktualizowanych artykułów. Korzystajcie z tego wszyscy, niech Wam służy! 🙂


FAQ


Jak zagrać w Gwinta?


Pierwsze kroki!


Talie


Oficjalna lista zmian

Przed Tobą cudy Ofiru! Nowy dodatek jest już dostępny na PC i iOS!
Poznaj przybyłych z dalekiego Ofiru kupców i naciesz oczy ich egzotycznymi towarami! Mają do zaoferowania ponad 70 nowych kart, pozwolą Ci wypróbować nowe kombinacje, a ich wsparcie wzmocni talie wszystkich frakcji!
PRZEDSTAWIAMY MANEWRY BOJOWE
Manewry Bojowe to nowy typ kart, które dodadzą głębi budowaniu talii. Wybierz odpowiedni manewr dla swojej armii i zapewnij sobie unikalny bonus, jeśli rozpoczynasz mecz. Niech wygra najlepszy strateg!
NOWA MECHANIKA: SCENARIUSZE
ODBIERZ SWOJĄ DARMOWĄ BECZKĘ KUPCÓW OFIRU! 
Jeśli zalogujesz się do gry przed 11:59, 16 grudnia, otrzymasz darmową beczkę Kupców Ofiru, w której znajdziesz 5 kart z dodatku, w tym co najmniej jedną rzadką lub lepszą!
PAKA OFIRSKIEJ OKAZJI I PAKA NAPADU NA KARAWANĘ
Aby uczcić premierę Kupców Ofiru, Sklep przygotował specjalne paki, które będą dostępne przez określony czas — znajdziecie je w jego kramie, w grze!
Pełna lista zmian aktualizacji 5.0, wprowadzającej dodatek Kupcy Ofiru, znajduje się poniżej:
Zmiany
  • Tymczasowo zmieniono muzykę w głównym menu z okazji premiery dodatku Kupcy Ofiru.
  • Liczne poprawki masteringu nagrań głosowych, w tym wyrównanie poziomu głośności i ulepszenie brzmienia głosów na ekranie prezentacji przeciwników.
  • Elementy aktywne reagują przy naciśnięciu przycisku myszy, nie przy puszczeniu go.
  • Dowódcy nie schodzą już przypadkiem z planszy z okrętem podczas animacji na koniec gry.
  • Tylko pułapki z Rozkazem można teraz odwrócić ręcznie.
  • Przez 3 dni następujące karty będzie można zniszczyć za pełną wartość:
    • Szepczące Wzgórze
    • Łupieżca Drummond
    • Wilczy Dół
    • Wężowa Pułapka
    • Saperzy Vrihedd.
Nowe elementy gry
  • Wprowadzamy uprzestrzennienie dźwięków rozgrywki. Efekty dźwiękowe kart, głosy i dźwięki umiejętności będą teraz rozmieszczone w przestrzeni w sposób umożliwiający graczom śledzenie ich pozycji.
  • Nowe dźwięki dla miłośników personalizacji. Wyborowi rewersu, dowódcy lub planszy będą towarzyszyć efekty dźwiękowe.
  • Wyborowi talii do gry będzie towarzyszyć efekt dźwiękowy umiejętności tej talii.
  • Dodano przycisk umożliwiający natychmiastowe otwarcie właśnie kupionej lub otrzymanej beczki.
  • Przyczyna śmierci ma teraz różne efekty graficzne na kartach (zwiększyła się różnorodność wizualna śmierci).
  • Poprawiono efekty dźwiękowe interfejsu sklepu (otwieranie beczek) przy odkrywaniu 3 kart do wyboru.
  • Manewry Bojowe to sposób na zwiększenie możliwości modyfikowania talii. Domyślnym Manewrem Bojowym jest Przewaga Taktyczna i tak pozostanie, jeśli jednak gracze chcą posunąć się w modyfikacjach odrobinę dalej, teraz mają do wyboru 12 nowych Manewrów Bojowych. Dodają one kolejną warstwę głębi do tworzenia talii i sprawiają, że partie stają się bardziej niepowtarzalne.
  • Drugą dużą nowością w tej aktualizacji są Scenariusze – przypisane do frakcji artefakty, które wzmocnią te aspekty frakcji, którym w naszym odczuciu czegoś brakowało. Są ryzykowne, ale mogą dodać taliom graczy dużo wartości.
Neutralne
  • Aguara: siłę zmieniono z 5 na 7.
  • Maćko z Lisich Dołów: koszt werbunku zmieniono z 11 na 10.
  • Towarzysze Iris: koszt werbunku zmieniono z 9 na 8.
  • Lambert: Fechmistrz: koszt werbunku zmieniono z 9 na 10.
  • Operator: koszt werbunku zmieniono z 10 na 8.
  • Przygody Sklepa nie mają już Fatum.
Potwory
  • Dominacja: opis zmieniono na „Aktywuj tę umiejętność, jeśli kontrolujesz jednostkę z największą siłą na polu walki”.
  • Cień Kostuchy: umiejętność zmieniono na „Rozkaz: Zniszcz sojuszniczą jednostkę-Potwora, następnie stwórz i zagraj jej egzemplarz bazowy”.
  • Cień Kostuchy: premię do werbunku zmieniono z 15 na 16.
  • Królowa Endriag: pancerz zmieniono z 1 na 2.
  • Garkain: siłę zmieniono z 4 na 3.
  • Kejran: siłę zmieniono z 5 na 6.
  • Vran Wojownik: siłę zmieniono z 4 na 5.
  • Szepczące Wzgórze: umiejętność zmieniono na „Zagraj jednostkę z zemstą ze swojej talii”.
Skellige
  • Łowca Brokvar: koszt werbunku zmieniono z 4 na 5.
  • Łupieżca Drummond: umiejętność zmieniono na „Rozmieszczenie: Zadaj maks. 3 sąsiadującym wrogom 1 pkt obrażeń. Żądza krwi 5: Zamiast tego zadaj wszystkim wrogom w rzędzie 1 pkt obrażeń”.
  • Łupieżca Drummond: siłę zmieniono z 5 na 3.
  • Wściekły Niedźwiedź: umiejętność zmieniono na „Rozmieszczenie: Zadaj sojuszniczej jednostce 2 pkt obrażeń.”.
  • Kultysta Svalbloda: siłę zmieniono z 4 na 5.
  • Kapłan Svalbloda: koszt werbunku zmieniono z 5 na 6.
  • Treser Tuirseach: umiejętność zmieniono na „Rozmieszczenie: Daj sojuszniczej Bestii witalność na 3 tury. Więź: Zamiast tego wzmocnij sojuszniczą Bestię o 3”.
  • Harcownicy Tuirseach: siłę zmieniono z 2 na 3.
Królestwa Północy
  • Lyrijski Kusznik: koszt werbunku zmieniono z 4 na 5.
  • Lyrijski Kawalerzysta: koszt werbunku zmieniono z 4 na 5.
  • Redański Łucznik: siłę zmieniono z 3 na 2.
  • Redański Rycerz: pancerz zmieniono z 1 na 2.
  • Redański Rycerz: siłę zmieniono z 2 na 1.
  • Shani: usunięto pancerz.
  • Windhalm z Attre: siłę zmieniono z 2 na 3.
Scoia’tael
  • Precyzyjne Uderzenie: umiejętność zmieniono na „Rozkaz: Zadaj jednostce 1 pkt obrażeń. Ładunki: 3. Kiedy wszystkie ładunki zostaną zużyte, stwórz i zagraj Obrończynię Brokilonu”.
  • Precyzyjne Uderzenie: premię do werbunku zmieniono z 18 na 16.
  • Obrończyni Brokilonu: umiejętność zmieniono na „Rozmieszczenie: Zadaj wrogiej jednostce 2 pkt obrażeń. Śmiertelny cios: Wezwij do tego rzędu wszystkie egzemplarze tej jednostki ze swojej talii”.
  • Straceniec: pancerz zmieniono z 5 na 4.
  • Krasnolud Najemnik: koszt werbunku zmieniono z 4 na 5.
  • Mistrzyni Miecza: koszt werbunku zmieniono z 4 na 5.
  • Wilczy Dół: umiejętność zmieniono na „Zasadzka: Po zagraniu przez przeciwnika karty rozdziel między wszystkie wrogie jednostki obrażenia równe kosztowi werbunku zagranej karty”.
  • Wilczy Dół: koszt werbunku zmieniono z 8 na 7.
  • Wiedzący: koszt werbunku zmieniono z 5 na 6.
  • Wężowa Pułapka: umiejętność zmieniono na „Zasadzka: Po zagraniu przez przeciwnika karty specjalnej zniszcz wrogą jednostkę o najwyższej sile”.
  • Wężowa Pułapka: koszt werbunku zmieniono z 6 na 7.
  • Saperzy Vrihedd: umiejętność zmieniono na „Rozmieszczenie: Oczyść sojuszniczą jednostkę. Jeśli kontrolujesz Elfa, zamiast tego oczyść dowolną jednostkę”.
Nilfgaard
  • Następującym kartom dodano kategorię „Arystokrata”:
    • Vattier de Rideaux
    • Joachim de Wett
    • Vivienne de Tabris
    • Cahir Mawr Dyffryn
    • Shilard Fitz-Oesterlen
    • Ceallach Dyffryn
    • Roderik z Dun Tynne.
  • Ognisty Skorpion: koszt werbunku zmieniono z 4 na 5.
  • Mistrz Kamuflażu: siłę zmieniono z 4 na 3.
  • Sierżant Nauzikai: koszt werbunku zmieniono z 4 na 5.
  • Łowcy Niewolników dodano kategorię „Żołnierz”.
Syndykat
  • Azar Javed: siłę zmieniono z 3 na 5.
  • Pachołek Porąbańców: koszt werbunku zmieniono z 4 na 5.
  • Wielki Inkwizytor Helveed: siłę zmieniono z 4 na 5.
  • Hvitr i Aelydia: umiejętność zmieniono na „Rozkaz (bliskie starcie): Zadaj jednostce 1 pkt obrażeń. Kapitał 5: Zamiast tego zadaj wrogiej jednostce 2 pkt obrażeń. Odnowienie: 1”.
  • Hvitr i Aelydia: koszt werbunku zmieniono z 9 na 8.
  • Skarabeusz: pancerz zmieniono z 2 na 1.
  • Skarabeusz nie ma już zemsty.
  • Niedyskretna Kokota: koszt werbunku zmieniono z 4 na 5.
  • Oprawca Czarownic: koszt werbunku zmieniono z 5 na 6.
Poprawki
  • Przy transformacji odtwarzają się teraz prawidłowo efekty dźwiękowe wszystkich kart.
  • Szybkie kliknięcie planszy nie powoduje już ucięcia dźwięku w połowie.
  • Poprawka Detlaffa: Wampira Wyższego, który czasem nie był widoczny na planszy po tym, jak został pochłonięty.
  • Poprawka wyniku rundy, który czasami się nie aktualizował.
  • Poprawka niektórych kart, które stawały się niewidzialne po zabiciu.
  • Poprawka zacinania się samouczka, jeśli gracz rozegrał bitwę offline.
  • Usunięto błąd, na skutek którego aktywowała się umiejętność Filippy: Ślepej Furii, mimo że na planszy nie było odpowiednich celów.
  • Poprawiono niewłaściwą interakcję pomiędzy umiejętnością Trollololo i statusem „tarcza”.
  • Efekty specjalne umiejętności dowódcy nie aktywują się już przed zakończeniem efektów specjalnych zagranych wcześniej kart.
  • Mocarz Svalbloda prawidłowo liczy teraz swoją żądzę krwi.
  • Poprawki i ulepszenia opisów kart.
  • Rozmaite poprawki zablokowania monety.

Źródło: Playgwent

R E K L A M A
Discord Gwint24

Cześć!

Sign in

Zapomniałeś hasła?

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zamknij
z

Ładowanie...