Karczma na Discordzie Dołącz do naszej grupy na FB!
Strona główna » Grudniowa aktualizacja dostępna! Oficjalna lista zmian – mnóstwo nerfów!
Aktualizacje

Grudniowa aktualizacja dostępna! Oficjalna lista zmian – mnóstwo nerfów!

Aktualizacja dostępna!

Poniżej znajdziecie oficjalną listę zmian, którą do aktualizacji załączyli deweloperzy!


OMÓWIENIE AKTUALIZACJI GRUDNIOWEJ 2018

Nowa aktualizacja do GWINTA: Wiedźmińskiej Gry Karcianej jest już dostępna na PC! Łączy się ona z oficjalną premierą GWINTA na konsolach, która nastąpi za kilka godzin (opis zmian związanych z aktualizacją Homecoming można znaleźć tutaj) i wprowadza zmiany w balansie oraz poprawki w rozgrywce na wszystkich platformach.
W tej aktualizacji skupiliśmy się na zbalansowaniu gry, usunięciu błędów i wprowadzeniu kilku poprawek w interfejsie użytkownika. Do istotnych zmian należą zaktualizowanie umiejętności Xaviera Lemmensa i Tojadu, a także zrównoważenie umiejętności dowódców Morvrana Voorhisa i Eithné. Wprowadzone zmiany powinny wpłynąć na urozmaicenie mety oraz zmniejszenie liczby „obowiązkowych” kart w niektórych taliach.
W ciągu 3 dni od wejścia aktualizacji niektóre zmienione karty będzie można zniszczyć za zwiększoną ilość Fragmentów kart (szczegóły poniżej):
  • Vesemir
  • Lambert
  • Eskel
  • Grom
  • Straż Królowej
  • Ciri
  • Płotka
  • Opętany D’ao
  • Caranthir Ar-Feiniel
  • Jennik
  • Wilkołak Alfa
  • Widłogon
  • Zdziczały niedźwiedź
  • Niewolnicza piechota
  • Kusznik Deithwen
  • Daerlańscy piechurzy
  • Rekrut
  • Czarna Pantera
  • Strzelec Wyborowy
  • Draug
  • Rivski pikinier
  • Ciri: Szarża
  • Milva
  • Duma Foltesta
  • Anna Strenger
  • Książę Stennis
  • Tojad
  • Gudmund Pyskaty
  • Xavier Lemmens
  • Sweers
  • Geralt: Igni
  • Oficer Vrihedd
  • Widmo Czarodziejki
  • Komando z Gór Sinych
  • Regis
  • Dzik Morski
  • Epidemia
  • Smoczy Sen
  • Elfi Traper
  • Pożoga
  • Sabrina Glevissig
Po zniszczeniu jednej z powyższych kart gracze otrzymają ilość Fragmentów kart potrzebną do stworzenia karty o tej samej wartości.
PEŁNA LISTA ZMIAN
Nowe elementy gry i ulepszenia:
  • Dodano nową kartę: Hemdall.
  • Dodano możliwość podejrzenia kart, które zostały we własnej talii. Karty są pokazywane w losowej kolejności.
  • Koszt werbunku kart jest teraz widoczny podczas otwierania beczek.
  • W module tworzenia talii można teraz filtrować karty według rodzaju.
  • Ujednolicono nazewnictwo zestawów kart.
  • Maksymalna liczba beczek dostępnych za posiadane złoto pojawi się teraz po kliknięciu strzałki w lewo w oknie zakupu beczek.
NEUTRALNE
  • Xavier Lemmens: koszt werbunku zmieniono z 8 na 10; umiejętność zmieniono na „Rozmieszczenie, Bliskie starcie: Wygnaj maksymalnie 3 karty z cmentarza przeciwnika. Daleki zasięg: Wygnaj maksymalnie 3 karty ze swojego cmentarza.”
  • Vesemir: zmieniono siłę z 4 na 3.
  • Lambert: zmieniono siłę z 4 na 3.
  • Eskel: zmieniono siłę z 4 na 3.
  • Ciri: zmieniono siłę z 6 na 4.
  • Płotka: zmieniono siłę z 4 na 3.
  • Przedwieczny D’ao: zmieniono siłę z 7 na 6.
  • Regis: zmieniono koszt werbunku z 11 na 13.
  • Epidemia: zmieniono koszt werbunku z 8 na 9.
  • Smoczy Sen: zmieniono koszt werbunku z 9 na 12.
  • Pożoga: zmieniono koszt werbunku z 11 na 14.
  • Wściekły Ifrit: usunięto zasięg.
  • Miotacz petard: zmieniono siłę z 4 na 3, koszt werbunku z 6 na 5.
  • Geralt: Igni: umiejętność zmieniono na „Rozmieszczenie, bliskie starcie: Zniszcz najsilniejszą jednostkę lub jednostki w wybranym rzędzie przeciwnika o łącznej sile co najmniej 20”.
  • Ciri: Szarża: umiejętność zmieniono na „Na końcu tury po 5 turach dobierz kartę”.
  • Tojad: koszt werbunku zmieniono z 8 na 9, umiejętność zmieniono na „Zadaj 2 pkt obrażeń wszystkim jednostkom z parzystą siłą lub zadaj 2 pkt obrażeń wszystkim jednostkom z nieparzystą siłą”.
  • Saskia: Smoczy Ogień: zmieniono koszt werbunku z 12 na 11.
  • Zupa Elfio-Cebulowa: zmieniono koszt werbunku z 7 na 6.
  • Próba Traw: zmieniono koszt werbunku z 9 na 8.
  • Myrgtabrakke: zmieniono koszt werbunku z 9 na 8.
  • Iris: zmieniono koszt werbunku z 9 na 8.
  • Towarzysze Iris: zmieniono siłę z 4 na 5.
  • Skelligijski Sztorm: zmieniono koszt werbunku z 10 na 9.
POTWORY
  • Eredin: umiejętność dowódcy zmieniono na „Wzmocnij jednostkę o 3 i daj jej Odporność”.
  • Królowa Krabopająków: liczbę wymian kart zmieniono z 1 na 2.
  • Caranthira Ar-Feiniela: zmieniono siłę z 4 na 3.
  • Wilkołak Alfa: zmieniono siłę z 5 na 4.
  • Widłogon: zmieniono siłę z 5 na 4, koszt werbunku z 5 na 6.
  • Draug: zmieniono koszt werbunku z 12 na 13.
  • Jennik: zmieniono koszt werbunku z 11 na 12.
  • Wojownik Gonu: umiejętność zmieniono na „Rozmieszczenie: Zadaj jednostce 1 pkt obrażeń za każdą jednostkę Dzikiego Gonu po twojej stronie pola bitwy”.
SKELLIGE
  • Zdziczały niedźwiedź: zmieniono koszt werbunku z 4 na 5.
  • Straż Królowej: zmieniono koszt werbunku z 6 na 7.
  • Gudmund Pyskaty: zmieniono koszt werbunku z 8 na 10.
  • Dzik Morski: zmieniono siłę z 5 na 4, koszt werbunku z 10 na 11.
  • Gremista: siłę zmieniono z 2 na 3, umiejętność zmieniono na „Rozkaz, daleki zasięg: Zagraj brązową kartę Alchemii ze swojego cmentarza”.
  • Udalryk: zmieniono koszt werbunku z 7 na 6.
KRÓLESTWA PÓŁNOCY
  • Foltest: liczbę wymian kart zmieniono z 4 na 3.
  • Henselt: liczbę wymian kart zmieniono z 2 na 3.
  • Rivski Pikinier: zmieniono zadawane obrażenia z 3 na 2.
  • Duma Foltesta: zmieniono koszt werbunku z 8 na 9.
  • Anna Strenger: zmieniono koszt werbunku z 6 na 7.
  • Książę Stennis: liczbę ładunków zmieniono z 2 na 1.
  • Widmo Czarodziejki: zasięg zmieniono z 2 na 1.
  • Sabrina Glevissig: zmieniono siłę z 3 na 2, koszt werbunku z 7 na 6.
  • Raynard Odo: zmieniono koszt werbunku z 10 na 9.
  • Trebusz: zmieniono koszt werbunku z 6 na 5.
  • Wzmocniony Trebusz: zmieniono koszt werbunku z 6 na 5.
SCOIA’TAEL
  • Filavandrel: liczbę wymian kart zmieniono z 4 na 3.
  • Eithné: umiejętność dowódcy zmieniono na „Rozkaz: Zadaj wybranej jednostce 1 pkt obrażeń. Ładunki: 4”.
  • Czarna Pantera: zmieniono koszt werbunku z 5 na 6.
  • Strzelec Wyborowy: zmieniono siłę z 3 na 2.
  • Milva: zmieniono siłę z 4 na 3.
  • Komando z Gór Sinych: ma teraz Zasięg: 1.
  • Elfi Traper: zmieniono siłę z 3 na 2.
  • Oficer Vrihedd: zmieniono koszt werbunku z 5 na 6.
  • Sheldon Skaggs: zmieniono siłę z 2 na 3.
  • Gabor Zigrin: zmieniono koszt werbunku z 10 na 9.
  • Isengrim Faoiltiarna: zmieniono koszt werbunku z 10 na 9.
  • Huf Mahakamski: zmieniono koszt werbunku z 6 na 5.
  • Pół-Elf Łowca: zmieniono zasięg z 1 na 2.
  • Malena: ma teraz Zapał.
NILFGAARD
  • Morvran Voorhis: umiejętność dowódcy zmieniono na „Rozkaz: Ujawnij losową kartę z talii przeciwnika i wzmocnij sojusznika o 2. Ładunki: 3”.
  • Emhyr var Emreis: liczbę wymian kart zmieniono z 2 na 3.
  • Uzurpator: liczbę wymian kart zmieniono z 0 na 1.
  • Niewolnicza Piechota: zmieniono koszt werbunku z 6 na 7.
  • Kusznik Deithwen: zmieniono zadawane obrażenia z 2 na 1.
  • Daerlańscy Piechurzy: zmieniono siłę z 4 na 3.
  • Rekrut: zmieniono koszt werbunku z 4 na 5.
  • Sweers: zmieniono koszt werbunku z 8 na 9.
  • Fałszywa Cirilla: zmieniono koszt werbunku z 8 na 7.
  • Gruba Helga: zmieniono siłę z 2 na 3.
Poprawki:
  • Naprawiono błąd, wskutek którego przywracana była siła bazowa Porońca po transformacji w Kłobuka.
  • Wprowadzono poprawkę, dzięki której kontrakt „Biedagwint” można teraz wykonać talią wykorzystującą 100 pkt zaopatrzenia (opis zostanie poprawiony w późniejszym terminie).
  • Naprawiono błąd, wskutek którego czasami karta w ręce przeciwnika mogła zostać ujawniona graczowi.
  • Naprawiono błąd, wskutek którego jednostki zagrywane przez przeciwnika z cmentarza mogły pojawiać się zakryte.
  • Naprawiono błąd, wskutek którego nie można było użyć umiejętności Zatrutego Miodu, jeśli na polu bitwy była tylko 1 jednostka.
  • Naprawiono błąd, wskutek którego Nilfgaardzki Rycerz ulegał zniszczeniu, jeśli wszystkie jednostki przeciwnika na polu bitwy miały Odporność.
  • Naprawiono błąd, wskutek którego Janek, Sara, Egzekutor Impery i Myrgtabrakke nie mogli otrzymywać ładunków od kart, które je przyznają.
  • Naprawiono błąd, wskutek którego użycie Szepczącego Wzgórza na jednostce w zapełnionym rzędzie uniemożliwiało umieszczenie stworzonej jednostki w tym rzędzie.
  • Naprawiono błąd, wskutek którego jednostki z Odpornością traciły ją po zagraniu ich z cmentarza.
  • W odpowiednich warunkach Ogar Dzikiego Gonu liczy się teraz jako najsilniejsza kontrolowana jednostka na użytek jego zdolności.
  • W odpowiednich warunkach Adda: Strzyga liczy się teraz jako najsilniejsza kontrolowana jednostka na użytek jej zdolności.
  • W odpowiednich warunkach Hrabia Caldwell może się teraz liczyć jako najsilniejsza kontrolowana jednostka na użytek jego zdolności.
  • Naprawiono błąd, wskutek którego Sabrina Glevissig mogła zadawać obrażenia jednostkom w ręce, jeśli jej umiejętność Zemsty została aktywowana przez Rytualną Ofiarę.
  • Płotka nie będzie już wzywana z talii gracza, kiedy przeciwnik zagra złotą jednostkę po stronie gracza lub kartę z talii gracza.
  • Naprawiono błąd, wskutek którego Isbel z Hagge i Stregobor mogli przydzielić kartę, która przekraczała limit kart w ręce.
  • Naprawiono błąd, wskutek którego obrażenia Sweersa nie wzrastały, jeśli przeniesiono go do talii w fazie wymiany i zagrano po ujawnieniu jednostek.
  • Naprawiono błąd, wskutek którego umiejętność Cahira nie aktywowała się przez Ghula przeciwnika wzmacniającego się pochłonięciem.
  • Naprawiono błąd, wskutek którego czasami Hubert Rejk nie otrzymywał wzmocnienia  jeśli został zagrany za pośrednictwem innych kart.
  • Naprawiono błąd, wskutek którego Wilczy Dół przeciwnika niszczył jednostkę z umiejętnością rozmieszczenia aktywowaną, jeśli użyto na niej Mazidła.
  • Naprawiono błąd, wskutek którego Egzekutor Impery nie otrzymywał ładunków, kiedy zagrano szpiega z cmentarza przeciwnika.
  • Naprawiono błąd, wskutek którego Sabrina Glevissig nie aktywowała swojej umiejętności Zemsty jeśli została zagrana za pośrednictwem Niebieskiego snu i zniszczona w tej samej turze.
  • Naprawiono błąd, wskutek którego Łupieżca Drummond mógł zniszczyć Przewagę Taktyczną.
  • Naprawiono błąd, wskutek którego Toruviel mogła uniemożliwić zaatakowanie przeciwległego rzędu umiejętnościami działającymi na cały rząd.
  • Milva nie wzmacnia się już jeśli zostały zagrane elfie karty przez przeciwnika za pośrednictwem Niebieskiego snu.
  • Naprawiono błąd, wskutek którego Milva wzmacniała się za artefakty Scoia’tael zagrane przez jej posiadacza.
  • Naprawiono błąd, wskutek którego umiejętność Wyroczni aktywowała się, kiedy zagrano ją w rzędzie bliskiego starcia.
  • Naprawiono błąd, wskutek którego umiejętność Ceallacha i umiejętności blokujące nie zdejmowały Fatum z jednostek, na których ich użyto.
  • Naprawiono błąd, wskutek którego stworzone jednostki z Rozkazem nie otrzymywały Zapału od Jana Natalisa.
  • Naprawiono błąd, wskutek którego Saper był wzmacniany za artefakt kontrolowany przez przeciwnika, nawet jeśli gracz nie kontrolował artefaktu.
  • Naprawiono błąd, wskutek którego odnowienie Rozkazu Pavka Galego było odświeżane po zagraniu Pułapki przez jego posiadacza.
  • Naprawiono błąd, wskutek którego Pavko Gale nie mógł brać na cel sojuszników.
  • Naprawiono błąd, wskutek którego Nilfgaardzki Oficer wzmacniał jednostkę gracza po ujawnieniu go przez przeciwnika.
  • Naprawiono błąd, wskutek którego Saskia nie mogła brać na cel jednostek z Odpornością.
  • Naprawiono błąd, wskutek którego liczniki Trzaskającego Mrozu i Gęstej Mgły nie zmniejszały się, jeśli w rzędzie objętym ich działaniem nie było żadnej jednostki.
  • Elfi Zwiadowcy nie są już wzmacniani dwa razy za Pułapki aktywowane ich umiejętnościami rozkazu.
  • Sierżant Nauzikai nie wzmacnia się już za umiejętności rozmieszczenia aktywowane przez Vrygheffa i Mazidło.
  • Sierżant Nauzikai nie wzmacnia się już, kiedy przeciwnik zagra jednostkę z umiejętnością rozmieszczenia za pośrednictwem Niebieskiego Snu.
  • Yaevinn nie liczy już sam siebie na użytek swojej umiejętności.
  • Naprawiono błąd, wskutek którego karty specjalne tworzone przez Aguarę: Lisicę nie aktywowały umiejętności jednostek wymagających zagrania kart specjalnych.
  • Naprawiono błąd, wskutek którego odczekanie do końca czasu tury z ostatnią kartą w ręce powodowało nieprawidłowe zakończenie meczu.
  • Naprawiono błąd, wskutek którego mecz kończył się nieprawidłowo, jeśli cofnięto dwa egzemplarze Ciri do ręki gracza.
  • Naprawiono błąd, wskutek którego podgląd karty Dagona mógł pojawić się w trakcie rozgrywanej partii i zablokować dalsze działania gracza.
  • Naprawiono błąd, wskutek którego niewybranie karty Assirem i wyczerpanie czasu tury uniemożliwiało graczowi dalsze działania podczas meczu.
  • Naprawiono błąd, wskutek którego nie można było potwierdzić wyboru skórki Dowódcy za pomocą kontrolera.
  • Naprawiono błąd, wskutek którego czasami nie można było wysłać zaproszenia do gry z przyjacielem.
  • Naprawiono błąd, wskutek którego podłączony joystick lub kierownica mogły zaburzać  sterowanie myszą.
  • Naprawiono błąd, wskutek którego przycisk „Otwórz” mógł zniknąć z okna otwierania fantów.
  • Naprawiono błąd, wskutek którego czasami nie można było otworzyć beczki przyciskiem „Otwórz”.
  • Naprawiono błąd, wskutek którego po zakupie Pakietu Startowego w oknie otwierania fantów pojawiał się przedmiot ze znakiem zapytania.
  • Naprawiono błąd, wskutek którego animacja otwierania beczki Trolla Sklepa czasami zacinała się, co uniemożliwiało jej otwarcie.
  • Kafelek promocji Pakietu Startowego nie jest już wyświetlany w sklepie u graczy, którzy go kupili.
  • Jeśli gracz próbuje dokonać zakupu przy pomocy prawdziwej waluty bez włączonej nakładki GOG, pojawia się teraz komunikat przypominający o jej włączeniu.
  • Naprawiono błąd, wskutek którego karty na liście kart w talii mogły zawierać niewłaściwe ilustracje.
  • Naprawiono błąd, wskutek którego po wyjściu gry przywracane były domyślne skórki dowódców i plansz.
  • Naprawiono błąd, wskutek którego napierśnik Lyrijskiego Kawalerzysty w wersji premium był wyświetlany w niskiej rozdzielczości.
  • Naprawiono błąd, wskutek którego przedmioty spadające z wozu Barnaby Beckenbauera w wersji premium nie miały tekstur.
  • Elfi Tancerz Ostrzy odzyskał miecz w wersji premium.
  • W wersji premium Rivskiego Pikiniera grot włóczni jest już widoczny.
  • Naprawiono błąd, wskutek którego w module tworzenia talii grafika Angoulême nie była wyświetlana na liście kart.
  • Dodano efekt połysku premium kartom w otwieranych beczkach przy wyłączonym ustawieniu kart premium.
  • Naprawiono błąd, wskutek którego paski zebranych kart na profilu gracza nie były całkowicie wypełnione, mimo iż gracz skompletował kolekcję.
  • Naprawiono błąd, wskutek którego na ekranie nagród za ukończenie Areny z 9 zwycięstwami czasem nie była wyświetlana przyznana karta legendarna.
  • Naprawiono błąd, wskutek którego głośność dźwięku tła pola bitwy i efektów dowódców odbiegała od innych dźwięków.
  • Naprawiono błąd, wskutek którego efekt dźwiękowy Królowej Krabopająków nie był odtwarzany na ekranie uścisku dłoni.
Poprawki lokalizacji:
  • Opis Jaja Harpii podaje teraz zgodnie z prawdą, że Harpia zostaje wezwana do tego samego rzędu.
  • Opis Niebieskich Pasów podaje teraz zgodnie z prawdą, że z talii wzywane są wszystkie egzemplarze tej jednostki.
  • Opis Poselstwa podaje teraz zgodnie z prawdą, że może ono tworzyć dowolne karty, a nie tylko jednostki.
  • Opis Morkvarga zawiera teraz informację, że jego umiejętność aktywuje się tylko w wypadku, gdy w trakcie rundy zostanie on przeniesiony na cmentarz.
  • Usunięto „Zasięg: 3” z opisu Dumy Foltesta.
  • Opis Zwiadowcy zawiera teraz informację, że efekt jest usuwany z rzędu, na który zostanie zagrana ta jednostka.
  • Opis Braenn zawiera teraz informację, że gracz musi kontrolować 2 inne Driady, by aktywować jej Zapał.
  • Opis karty Kambi podaje teraz zgodnie z prawdą, że przeciwnik odrzuca skrajną, prawą kartę, a nie jednostkę.
  • Opis Skelligijskiego Marudera zawiera teraz informację, że obrażenia są zadawane losowo wszystkim innym jednostkom.
  • Poprawiono opis Ciri: Szarży w innych niż angielska wersjach językowych i podaje on teraz, że jej umiejętność aktywuje się na początku tury.
  • We francuskiej wersji językowej opisy Trzaskającego Mrozu i Gęstej mgły podają teraz zgodnie z prawdą, że obrażenia są zadawane przez 4 tury, a nie co 4 tury.
  • We francuskiej wersji językowej opis Ronvida z Małego Łęgu podaje teraz zgodnie z prawdą, że jest on wzywany z cmentarza za każdym razem, gdy jego posiadacz zagra Żołnierza.
  • W rosyjskiej wersji językowej opis Toruviel zawiera teraz właściwe wartości.
  • W polskiej wersji językowej opis Lyrijskiego Kusznika zawiera teraz informację, że otrzymuje on ładunek za zagrane karty z umiejętnością rozkazu, a nie za jednostki.
  • W polskiej wersji językowej karta wyniku rankingowego zawiera teraz prawidłową informację, że jest on widoczny dla graczy, którzy osiągnęli 25. rangę, a nie poziom.
  • Klan Heymaey jest teraz wymieniony w Księdze Nagród, w drzewku Skellige.
  • Poprawiono literówki w różnych językach.
  • Kilka poprawek i ulepszeń opisów kart w różnych językach.
Źródło: Playgwent

Prośby Karczmarza

I jak znajdujecie najnowszy wpis w Karczmie? Co japę rozdziawia? Tak, do Ciebie mówię! Podjadłeś? Popiłeś? Dowiedziałeś się czegoś ciekawego? No! To bardzo dobrze, a teraz bądź tak miły i doceń starania starego Karczmarza dołączając do naszej wesołej kompanii! 

R E K L A M A
zvr
Twoja reakcja
  • Kaczor79

    No mega mega zmiany, wprost niesamowite 🙂 Czyli nic takiego co skłoniłoby mnie do ponownego zainstalowania HC76 😛

    • Piotrek Grucha King

      ach to straszne… gwint właśnie umarł…

      • Mogiel

        Zrobił to już bardzo dawno temu.

        • Piotrek Grucha King

          zabili go i uciekł

      • Kaczor79

        CDPR chyba wie co robi. HC76 faktycznie w moim przypadku okazał się powrotem do korzeni. Grany w 1997 na stołach we wrocławskich składnicach harcerskich Magic: The Gathering powrócił do mnie pod postacią Areny. I nie powiem, ale ekonomia gry jest porównywalna z uśmierconym Gwintem.

        • KFR

          A Ci czasem jakiś B. lub V. nie płaci za to regularne wydalanie gorzkich żali? Nie rozumiem jaki jeszcze interes można mieć w czytaniu i komentowaniu artykułów o grze, w którą się nie gra…

          • Kaczor79

            Po prostu lubię to robić. I co, zabronisz mi? Druga sprawa, że Gwinta traktuję jako starego przyjaciela, w profilu na playgwent mam ilość rozegranych godzin i to przez, zaledwie 10 miesięcy. Stąd czuję stratę, a lubię się powyżalać.

          • KFR

            Gdybym miał twój kabel od internetu, to może bym i próbował:P Tymczasem jest mi, po prostu, po ludzku przykro, gdy anon tonem piedestału sieje defetyzm na temat mojej ulubionej, a z braku czasu ostatnio wręcz jedynej, gry. Wstydu Pan nie masz, a dzieci to czytają:P
            BTW nowy patch rulez! W notce do wydania nie wspomniano o nowych FX w interfejsie. Jest jeszcze więcej miodu!! 🙂

          • Kaczor79

            Moja ulubiona to ta gra nadal jest, ale jej wersja sprzed 23 października i wcześniej 😛

          • deRenald

            hahahaha

          • Piotrek Grucha King

            dorosłym to raczej nie przystoi – chłopaki nie płaczą

          • Kaczor79

            Dobre 😀

  • Hell Unleashed

    Czyli znów połowa gry przebudowana i każda talia musi zostać zbudowana na nowo.
    Świetnie…

  • Mogiel

    Piękne zmiany! Idę kupić świąteczną pakę!!

    XD

  • Łukasz Skonieczny

    Jaką zdolność, koszt werbunku, siłę oraz wygląd karty ma ten hemdall

  • promototo

    Jak się słucha płaczków z reddita, a konstruktywny feedback od graczy topowych i tych co byli w gwincie znanymi twarzami ma się w dupsku to tak się kończy przygoda. Ja już mam za sobą przygodę z grą innego gatunku, gdzie płaczki miały wpływ na jej rozwój. Skończyło się tak, że wiekszość dobrych graczy opuścilo gre, a później zaczęła się recesja. Gra jeszcze istnieje, a raczej wegetuje, a zlote czasy nie wrócą. Gwint przez 2 lata testował różne rozwiązania i było coraz gorzej, HC okazał się wywróceniem wszystkiego do góry nogami i mamy znowy niedopracowany produkt, który powinien wrócić do zamkniętej bety, a może i alfy.

    • felo

      Z ciekawości o których zmianach mówisz zaproponowanych przez ludzi z reddita? Nie pierwszy raz widzę ten argument, a reddita czytam dość często i na prawdę nie kojarzę które to zmiany zaproponował reddit? Od midwintera gra idzie w dół i reddit raczej też od tego czasu jest niezadowolony ze stanu gry. Teraz też wydaje mi się, że bardzo dużej ilości ludzi się zmiany w HC nie podobają, więc nie wiem o czym mówisz. REDzi wydali HC praktycznie bez PTRa i bez konsultacji…

      • deRenald

        Widać nawet dzieci z reddita już uciekły 🙂 Tak ten HC wymiata że wszystkich wymiotło 🙂 Zostali sami twardziele. Teraz dajcie redom feedback, którego wcześniej nie mieli….. :)))

  • Daniel Nindza

    znerfili grywalne karty i znerfili karty niszczace artefakty…zmiany na gorsze, oni chcą żeby wszyscy przestali w tą gre grać…zamiast naprawiać balans to jeszcze gorzej go zepsuli…gra staje się coraz bardziej niegrywalna i nudna…

  • Daniel Nindza

    znerfili grywalne karty i znerfili karty niszczace artefakty: miotacz petrad ma teraz tylko 3 siły, a opętany dao tylko 6 …zmiany na duzo gorsze, oni chcą żeby wszyscy przestali w tą grę grać…zamiast naprawiać balans to jeszcze gorzej go zepsuli…gra staje się coraz bardziej niegrywalna i nudna…a artefakty nic nie ruszone..i tylko jedną nową karte dodali…oni sami chyba już wiedzą że nie warto cokolwiek robić w tej grze bo gra umiera…

    • KB

      Miotacz petard akurat został zmieniony tak, aby pośrednio mocno znerfić artefakty. -1pkt na dao nie ma znaczenia, do tego dochodzi 1p tańsza Iris. Jeżeli pojawią się talie oparte na większej ilości artefaktów, to mogą zostać dużo szybciej wyparte niż ostatnio.
      Koledze radzę też 2, albo 3 razy przeczytać listę zmian i pomyśleć, zanim się napisze coś nieprawdziwego.

  • Kacper Szewczuk

    90% jest mi obojetna, szkoda Wiedzminow tylko. Ale mam pytanie na ktore nie znajduje odpowiedzi… Co robic gdy przeciwnik zagrywa karte i dostaje bonus ot tak sobie, albo zadaje mi obrazenia nie robiac nic? Dlaczego ja nie moge ot tak sobie zadac 2 pkt obraen, albo wezwac innej jednostki nie robiac nic? To jakis mod czy i uj?

  • pytonznadwisly

    Mój znajomy miał kiedyś małego, niewygodnego Matiza. Chodził i marudził, że mu się nie podoba, że zamieniłby go na co innego. Pewien pomysłowy Janek powiedział mu, żeby zdał się na niego, a on mu załatwi dobre autko. Niedrogo. W pół roku. Mój znajomy chcąc nie chcąc zgodził się. Po pół roku mój znajomy zamiast Matiza otrzymał Multiplę (z luźno latającymi śrubkami). Większy? Większy! Super? Super…

    Tylko tak jakoś wyszło, że jednak ta Multipla nie trafiła w „gusta” mego znajomego i zaczął on marudzić…Że w sumie to nie na to liczył, że mu się nie podoba. Wówczas pomysłowy Janek powiedział: dobra Stary, daj mi 1,5 miesiąca i zobaczysz!

    Po tym czasie w Multipli dokręcono poluzowane (tylko niektóre!) śrubki.

    Mój znajomy sprzedał auto. Zaczął korzystać z artefaktu przeszłości: jeździ teraz na wrotkach.

    Koniec.

    (następna przypowieść wigilijna jak mi się zachce)

Cześć!

Sign in

Zapomniałeś hasła?

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zamknij
z

Ładowanie...