Karczma na Discordzie Dołącz do naszej grupy na FB!
Strona główna » Francesca mulligan na przewagę kart – 2 z 4 talii Mistrza Karczmy – Majkela
Francesca Scoia'Tael Talie

Francesca mulligan na przewagę kart – 2 z 4 talii Mistrza Karczmy – Majkela

Mistrzostwa Karczmy

Choć oficjalnie jeszcze czekamy na wynik pojedynku o trzecie miejsce, to wiemy już, że Majkel zwyciężył w pierwszej odsłonie Mistrzostw Karczmy. Oficjalne podsumowanie dziś, a tymczasem przejdźmy do tego, co tygrysy lubią najbardziej, czyli do mistrzowskich talii. Tym razem Francesca mulligan na przewagę kart!

Majkel grał czterema taliami:

Autorem tekstu jest nasz Mistrz – Majkel! 


Sponsor turnieju


Francesca mulligan na przewagę kart


Oś talii

Głównym założeniem tej talii jest mulligan, czyli wymiana kart, jednakże w połączeniu z takimi kartami jak Ocvist, buduje przewagę kart.


Karty

Złote

  • Ciri – służy, przede wszystkim do budowania przewagi kart w drugiej rundzie. Czasami musiałem ją poświęcić w rundzie 1.
  • Saskia – synergia z dowódcą, a także świetne rozpoczęcie z Płotką.
  • Schirru – solidna dziesiątka, a także pozwala zamienić każdą zbędną kartę w Pożogę.
  • Villentretenmerth – często potrafi stworzyć przewagę kart, najczęściej jedną, a i czasem dwie. Dlatego, często udaje nam się spalić jakieś wysokie jednostki przeciwnika, zanim użyjemy naszej Awangardy.

Srebrne

R E K L A M A
  • Ocvist – najlepiej mieć go na ręce już w pierwszej turze i natychmiast go zagrać. Za pomocą Oficerów Vrihedd, osłonimy go przed Krowim Truchłem. Ostatecznie powinien wypracować przewagę kart.
  • Aelirenn – w tym decku można z łatwością doprowadzić do tego by było ponad pięciu elfów na polu bitwy, dzięki temu za pomocą tej karty zrobimy przewagę punktową oraz odchudzimy odrobinę naszą talię.
  • Płotka – świetnie kombinacja – Lider – Saskia – Płotka
  • Ciaran – uniwersalna karta, która odpowiada za blokowanie i odblokowanie, a dodatkowo przenosi na inny rząd.
  • Pożoga – istotna karta kontroli w tej talii.
  • Yaevinn – Przewaga kart i dobór kart, których potrzebujemy.

Brązowe

  • Awangarda Vrihedd – dosyć ważna karta, rośnie nam za każdym razem gdy dokonamy wymiany, najczęściej wchodzi za około 14 punktów.
  • Elfi Tancerz Ostrzy – przede wszystkim odchudzanie talii, a także darmowe punkty przy wymianie kart.
  • Neofici Scoia’tael – im więcej mamy na stole, tym większą siłą rażenia dysponujemy. 2 punkty obrażeń za każdą wymianę.
  • Oficerowie Vrihedd – wymiana kart, a także ochrona Ocvista przed Krowim Truchłem.
  • Brzaski – traktujemy je jako zbędne karty, rzadko kiedy coś z nich wyciągamy, ewentualnie czyścimy pogodę.
  • Kajdany z Dwimerytu – przygotowanie pod Villentretenmerth lub Pożogę, karty które z radością spalą Tibora czy Kejrana.

Rozgrywka

Runda 1

Zaczynamy od Ocvista i Neofitów Scoia’Tael. Następnie wymieniamy karty Francescą lub Oficerami Vrihedd. Zazwyczaj dysponujemy wystarczająco przewagą punktową by to wygrać. Oczywiście, jeśli mamy Yeavinna w pierwszej turze, nie bójmy się go rzucić. Staramy się nie korzystać z Awangardy Vrihedd w rundzie pierwszej.

Runda 2

Wyrzucamy zbędne karty i próbujemy zwiększyć przewagę kart.

Runda 3

W trzeciej rundzie gramy na wyczekanie, dzięki przewadze kart, którą wypracowaliśmy w dwóch poprzednich rundach. Niszczymy najsilniejsze jednostki przeciwnika Pożogą lub smokiem, aby finiszować Awangardą Vrihedd!


Prośby Karczmarza

Jeśli lubisz czytać artykuły i informacje na Gwint24.pl to proszę daj temu wyraz i polub nas na FB oraz daj subskrypcję portalu – ikonka dzwonka w prawym, dolnym rogu – lub akceptacja informacji o wysyłaniu powiadomień na przeglądarkę, gdy dodamy coś nowego!

R E K L A M A
zvr
Twoja reakcja
  • Maciej Szarecki

    Awangardy się przypadkiem nie powinno w 2 turze rzucać i kończyć z samymi goldami i czyszczącymi stół pożogami?

Cześć!

Sign in

Zapomniałeś hasła?

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zamknij
z

Ładowanie...