Karczma na Discordzie Dołącz do naszej grupy na FB!
Strona główna » Film z omówieniem patcha 3.2 już na Youtube! [streszczenie]
Aktualizacje

Film z omówieniem patcha 3.2 już na Youtube! [streszczenie]

Rzut oka na aktualizację 3.2

Tak jak zapowiadał wczoraj Paweł Burza, dzisiaj został opublikowany specjalny film, który instruuje nas, jakie zmiany zajdą w najnowszej aktualizacji do GWINT – Wiedźmińskiej Gry Karcianej. Przygotowaliśmy dla Was streszczenie filmu, które możecie przeczytać poniżej!


Przyszłość (nie w tej aktualizacji):

  • Umiejętności dowódców zostaną od nich oddzielone. Będzie można wybrać dowolny model i skin dla umiejętności herosów frakcji Potworów (np. umiejętność Królowej Krabopająków dla Eredina i vice versa). Pozwoli to deweloperom tworzyć nowe umiejętności dowódców bez konieczności tworzenia oddzielnych kart oraz modeli dowódców, by zmniejszyć nakład pracy.
  • Teraz umiejętności dowódców mają nazwy, by przygotować graczy na ich oddzielenie od kart.
  • Karty dowódców w kolejnych aktualizacjach mogą całkowicie zniknąć – zostaną tylko modele oraz umiejętności.
  • Nowy versus screen – zamiast kart będą się wyświetlać modele dowódców.
  • Work in progress – jednostki z ładunkami nie będą mogły użyć kolejnego dopóki animacja pierwszego nie skończy się.

Ogólnie

  • Zmiany w działaniu ładunków dla umiejętności dowódców.
  • Podczas fazy mulliganu będzie można od razu zobaczyć umiejętności dowódców.
  • Przycisk duplikacji talii został dodany.
  • Do plansz zostały dodane klikalne elementy.
  • Małe zmiany w interfejsie.
  • Arena: od teraz karty dowódców wybieramy na początku tworzenia talii na Arenie.
  • GWENT Observer – to nowa wtyczka dla Twitcha, która pozwala widzom podczas transmisji czytać umiejętności kart, zaglądać do talii streamerów i cmentarza podczas ich gry.
  • Nowy sezon – Sezon Driad. Tryb sezonowy – jednostki z nieparzystą siłą ranione o 1, jednostki z parzystą siłą wzmacniane o 1.
  • W sklepie pojawi się paczka Sezonu Żmii a także skin dla pola bitwy o nazwie Novigrad Nocą.

Balans kart

  • Muzykanci z Blaviken – siła 6, teraz mogą zyskać także Fatum.
  • Dettlaff – rework: Rozkaz: Daj wrogiej jednostce krwawienie na 3 tury. Ładunki 3. Gdy wszystkie ładunki zostaną wykorzystane, stwórz i wezwij Ekimmarę do losowego sojuszniczego rzędu.
  • Bruxa – rework: Pokrzepienie. Rozmieszczenie: Daj wrogiej jednostce krwawienie na 2 tury.
  • Garkain – rework: Wzmocnij się o 1, jeśli po przeciwnej stronie jest krwawiąca jednostka.
  • Nekurat – rework: Zapał. Rozkaz: Daj wrogiej jednostce krwawienie na 2 tury. Odnowienie 2. Zmniejsz odnowienie o 1 gdy zagrywasz Wampira.
  • Gael – teraz może zadać 3 punkty obrażeń, jeśli wroga jednostka krwawi.
  • Zmiana w działaniu Szału – teraz wystarczy zadać jednostce z Szałem obrażenia równe sile na jakiej aktywuje się ten Szał (np. jednostka z 5 siły i Szał 4 aktywuje się, gdy zadamy jej 1 pkt obrażeń).
  • Eist Tuirseach – teraz może zagrać z cmentarza dowolną jednostkę Skellige.
  • Sigvald – Szał 4.
  • Hemdall – rework: Rozmieszczenie. Zadaj 1 punkt obrażeń losowej wrogiej jednostce w wybramym rzędzie. Zwiększ ilość obrażeń o 1 za każdą wrogą jednostkę w tym rzędzie.
  • Maruder An Craite – znowu ma 2 siły, ale zadaje obrażenia losowym wrogim jednostkom.
  • Błogosławieństwo Freyi – koszt werbunku 6, kategoria Alchemia, teraz zagrywa z cmentarza brązową jednostkę Skellige.
  • Kultystka Svalbloda – rework: Siła 4, pod koniec każdej sojuszniczej tury, zadaj sojuszniczej jednostce po lewej 1 pkt obrażeń i wzmocnij sojuszniczą jednostkę po prawej o 1.
  • Gremista – rework: Siła 6, koszt werbunku 7. Zapał: Rozkaz, Daleki Zasięg: Oczyść jednostkę. Odśwież tę umiejętność, gdy zagrywasz kartę Alchemii.
  • Upadła Flaminika – rework: Rozmieszczenie: Wzmocnij się o 1 za każdą Bestię na twoim cmentarzu.
  • Treser Tuirseach – 4 siły,r koszt werbunku 4. Rozmieszczenie: Daj sojuszniczej Bestii witalność na 3 tury. Więź: daj witalność dowolnej sojuszniczej jednostce na 3 tury. Kategoria Wojownik.
  • Odnowa – rework: Wylecz sojuszniczą jednostkę do pełni zdrowia, a następnie wzmocnij ją o ilość wyleczonej siły. Kategoria Alchemia.
  • Błogosławieństwo Sigrdrify – kategoria Alchemia, teraz może wskrzeszać tylko jednostki Skellige.
  • Cerys An Craite – rework: Siła 4z koszt werbunku 10, Rozmieszczenie (Bliskie Starcie): Wezwij Tarczowniczkę Drummond ze swojej talii do tego rzędu. (Daleki Zasięg): Wezwij Straż Królowej ze swojej talii do tego rzędu.
  • Straż Królowej – Szał 3.
  • Foltest – zmiana wzmocnienia z 2 na 1.
  • Draug – teraz przemienia jednostki w rzędzie do którego zostaje zagrany.
  • Francesca – teraz może zagrywać tylko kartę specialną Scoia’tael. Koszt werbunku 15.
  • Zasadzka – rework: Zadaj wrogiej jednostce 3 pkt obrażeń. Śmiertelny cios: stwórz i wezwij Elven Deadeye do losowego sojuszniczego rzędu.
  • Pavko Gale – teraz może zadać 2 pkt obrażeń, jeśli kontrolujemy tylko jednostki Scoia’tael.
  • Mahakamski Traper – rework: Siła 4, koszt werbunku 4: Rozmieszczenie: Zyskaj witalność na 2 tury. Więź: zamiast tego zyskaj witalność na 4 tury.
  • Pół elf łowca – rework: Siła 3, koszt werbunku 6. Harmonia. Rozmieszczenie: Stwórz i wezwij Elven Deadeye do tego rzędu.
  • Płacząca Wierzba – rework: Harmonia. Siła 5, koszt werbunku 7. Rozmieszczenie (Bliskie Starcie): Zyskaj Tarczę. (Daleki Zasięg): Daj truciznę jednostce.
  • Zew Puszczy – rework: Koszt werbunku 10. Zagraj jednostkę Scoia’tael ze swojej talii i wzmocnij ją o 2.
  • Magiczny wstrząs – teraz może wtasować tylko wrogą jednostkę lub artefakt i tylko na szczyt twojej talii.
  • Serrit – wzmocnione obrażenia zmienione z 5 na 4.
  • Steffan Skellen – teraz zagrywa ostatnią kartę Taktyki zagraną przez ciebie w tej rundzie.
  • Nowa karta dla Syndykatu – Walter Veritas – siła 4, koszt werbunku 9, Rozmieszczenie: Utwórz i zagraj kartę Syndykatu.
  • Zmiana w mechanice Nagrody – od teraz nie można nałożyć na przeciwne jednostki większej ilości Nagród niż 1.
  • Tasak – rework: Rozkaz: Zagraj kartę specialną Syndykatu ze swojej talii. Jeśli kosztuje mniej niż 10, zyskaj 2 monety.
  • Kanciarz – teraz zysk 3-5.
  • Igor Hak – odnowienie 1.
  • SIGISMUND DIJKSTRA – zamiast ładunków dodaje 1 monetę przy zagrywaniu Zbrodni.

Cały film


Prośby Karczmarza

I jak znajdujecie najnowszy wpis w Karczmie? Co japę rozdziawia? Tak, do Ciebie mówię! Podjadłeś? Popiłeś? Dowiedziałeś się czegoś ciekawego? No! To bardzo dobrze, a teraz bądź tak miły i doceń starania starego Karczmarza dołączając do naszej wesołej kompanii! 

R E K L A M A
zvr
Twoja reakcja

Cześć!

Sign in

Zapomniałeś hasła?

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zamknij
z

Ładowanie...