Karczma na Discordzie Dołącz do naszej grupy na FB!
Strona główna » Ciri – porozmawiajmy o kartach | Homecoming
Karty Neutralne

Ciri – porozmawiajmy o kartach | Homecoming

Ciri a właściwie Cirilla Fiona Elen Riannon…

…to postać, której jak przypuszczam, przedstawiać Wam nie muszę, bo znacie ją bardzo dobrze z książek oraz gier z wiedźmińskiego uniwersum. Jak wiecie nasza Jaskółeczka nazywana, jest także Panią Czasu, dlatego też nie bez powodu w Gwincie ma umiejętność, która pozwala cofnąć się w czasie i wrócić na naszą rękę. W grze występuje kilka odmian karty Ciri, ja skupię się dzisiaj tylko i wyłącznie na jej podstawowej wersji.



  • Ciri to złota, neutralna, legendarna karta jednostki o koszcie werbunku 8.
  • Umiejętność: Za każdym razem, gdy przegrasz rundę, cofnij tę jednostkę z pola bitwy do swojej ręki.
  • Skrawki: -800/+200

Zalety:

  • Możliwość wypracowania sobie przewagi karty
  • Możliwość zmuszenia oponenta, aby w danej rundzie poświęcił więcej niż miał w planach
  • Karta Ciri jest jedną z najbardziej uniwersalnych kart w całej grze – może zagrać w każdym decku

Wady:

  • 4 punkty siły – może bardzo łatwo zginąć
  • Ograniczona ilość wymian – jeśli nie kontrolujemy jeszcze w dobrym stopniu systemu wymian kart i użyjemy je wszystkie wcześniej często wracając Ciri na rękę zostanie na niej, co daje nam tylko 4 punkty

Arena

  • Przed nerfem bardzo dobra, teraz wymaga testów, ale raczej nie polecałbym jej pickować. 4 siły to zdecydowanie za mało – ginie od większości brązowych removali, a wymiana złotej za brązową nie wygląda na korzystną.

Gdzie występuje?

Tak jak pisałem wyżej, karta bardzo uniwersalna, która potrafi wywalczyć nam przewagę karty, co często wiąże się z posiadaniem last saya, który jest bardzo istotny. Jakiś czas temu opisywałem Wam kartę Geralta:Igni, podobnie jak wtedy tak i teraz nie jestem w stanie wskazać konkretnego decku, w którym Ciri spisuje się najlepiej. Jest tak, ponieważ Lwiątko z Cintry jest, podobnie jak Igni, tak bardzo uniwersalną kartą, że polecam ją wrzucać do każdej talii, do której brakuje nam karty a posiadamy właśnie Ciri.

R E K L A M A

Warto wspomnieć o jej wczorajszym nerfie – zmieniono jej siłę z 6 na 4, co jest potężnym ciosem dla tej karty. W tym momencie nie widzę jej w mecie. Niestety, Cirillę może dopaść widmo Otwartej Bety, kiedy to w pierwszym patchu została znerfiona i już nigdy nie wróciła do kompetetywnej gry.


A jakie jest Wasze zdanie na temat Dziecka Niespodzianki, której los został splątany ze ścieżkami życia walecznego Białego Wilka? Dajcie nam o tym znać w komentarzach!


Prośby Karczmarza

I jak znajdujecie najnowszy wpis w Karczmie? Co japę rozdziawia? Tak, do Ciebie mówię! Podjadłeś? Popiłeś? Dowiedziałeś się czegoś ciekawego? No! To bardzo dobrze, a teraz bądź tak miły i doceń starania starego Karczmarza dołączając do naszej wesołej kompanii! 

R E K L A M A
zvr
Twoja reakcja
  • Jakub Gogola

    Moim zdaniem nerf na 4 punkty siły usunie ją z mety.

  • deRenald

    Żałośni są ci redzi z tymi zmianami…

  • Maciej Lipiński

    Gwint się zmienia, podejście do Ciri – zrobić bardzo fajną i grywalną kartę, by od razu ją znerfić – niestety nie. Podobnie jak poprzednio, nerf uważam za zły znak i ukłon w stronę graczy nie ogarniających tematu przewagi kart.

  • Piotrek Grucha King

    przy 6 siły ciężko ją było ściągnąć w 1 ruchu i zbyt łatwo robiła CA w 2 turze, 4 już łatwiej ale też nie jest tak że każdy brąz to ściągnie – jak dla mnie zmiana może być, karta na pewno pogra w taliach na wieśkach (buff od vesemira) czy handbuff scoia

Cześć!

Sign in

Zapomniałeś hasła?

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zamknij
z

Ładowanie...