Karczma na Discordzie Dołącz do naszej grupy na FB!
Strona główna » Aktualizacja z „Żelazną Wolą” już dostępna do pobrania! Oficjalna lista zmian!
Aktualizacje

Aktualizacja z „Żelazną Wolą” już dostępna do pobrania! Oficjalna lista zmian!

Aktualizacja dostępna!

Cieszcie się nowym dodatkiem i zmianami w balansie – aktualizacja 4.0 jest już dostępna do pobrania na GOG Galaxy! Poniżej znajdziecie listę zmian!


Lista zmian

Oto pełna lista zmian, które wprowadzi do GWINTA jutrzejsza aktualizacja 4.0! Aby dowiedzieć się co stało za naszymi decyzjami, obejrzyj omówienie aktualizacji z Pawłem Burzą i Jasonem Slamą.
Pełna lista zmian
Zmiany:
  • Poprawiono wygląd ekranu prezentacji przeciwników.
  • Poprawiono wygląd dowódców (cienie, oświetlenie, wybrane tekstury).
  • Do shadera plansz dodano obsługę cieni.
  • Poprawiono miks dźwięku w całej grze.
  • Po przejściu z Sezonu Driad do Sezonu Kota obowiązuje nowa tabela rang.
  • Opcja odznaczenia postępów rankingowych będzie dostępna od rangi 25.
  • Dotychczasowy opis Krwawienia zmieniono na „Status, który zadaje jednostce 1 pkt obrażeń na koniec jej tury. Uwaga: tury krwawienia mogą się kumulować; 1 tura krwawienia anuluje 1 turę witalności. Krwawienie ignoruje pancerz”.
  • Dotychczasowy opis Asymilacji zmieniono na „Wzmocnij tę jednostkę o 1 lub o wskazaną wartość za każdym razem, gdy zagrasz kartę, która nie była w twojej początkowej talii”.
  • Dotychczasowy opis Harmonii zmieniono na „Wzmocnij tę kartę o 1 lub o wskazaną wartość za każdym razem, gdy zagrasz po swojej stronie jednostkę Scoia’tael o kategorii głównej będącej unikatem wśród wszystkich swoich jednostek Scoia’tael”.
  • Z okazji premiery dodatku Żelazna Wola tymczasowo zmieniono muzykę w menu głównym.
  • Liczba monet w sakiewce Syndykatu jest teraz wyświetlana w postaci jednej liczby zamiast ułamka.
  • Poprawiono płynność wywoływania reakcji planszy.
  • Wczytywanie każdego meczu powinno być teraz płynniejsze.
  • Zaktualizowano ikony punktów nagród, złota i pyłu meteorytowego.
    • Punkty nagród są teraz przedstawione za pomocą klucza.
  • Następujące karty ze zmienionymi umiejętnościami będzie można zniszczyć za pełną wartość przez 3 dni:
    • Avallac’h
    • Lambert: Fechmistrz
    • Czarcia Purchawa
    • Vran Wojownik
    • Krwawa Uczta
    • Alp
    • Łowca Niewolników
    • Mistrz Kamuflażu
    • Korsarz Dimun
    • Krąg Przywołań
Nowe elementy gry
  • W każdej talii można wyposażyć dowolną umiejętność z dowolną skórką dowódcy, o ile umiejętność i skórka są z tej samej frakcji albo skórka jest neutralna.
  • Wprowadziliśmy nową sekcję „Porady” w tworzeniu talii, która skupia się na umiejętnościach i sugeruje synergie między kartami.
  • Ekran logowania zawiera teraz animowaną wersję głównej grafiki dodatku.
  • Ekrany ładowania zawierają teraz pełnoekranowe ilustracje z poradami.
  • Po najechaniu kursorem na sakiewkę Syndykatu lub po wybraniu dowódcy kontrolerem pojawia się opis sakiewki.
  • Nowa plansza (łódź Radowida) z interaktywnymi elementami.
  • Przywrócono do gry pancerz.
  • Nowy żywioł: metal (z pozytywnymi i negatywnymi wersjami efektów wizualnych).
  • Nowy status: Obrońca.
  • Dodano możliwość pominięcia samouczka dla nowych użytkowników.
  • Do ustawień w wersji PC dodano kilka opcji anti-aliasingu.
  • Dodano dzienne nagrody za logowanie. Dzienną nagrodę należy odebrać przed rozpoczęciem nowego dnia.
  • Dodano przycisk usuwania zapytań z pola wyszukiwania w module tworzenia talii.
  • Wprowadzono wskaźniki informujące o trwającym bonusie do punktów doświadczenia na ekranie powitalnym, w głównym menu i na ekranie wyniku.
Neutralne
  • Aguara: Lisica: główną kategorię zmieniono na „Bestia”.
  • Avallac’h: umiejętność zmieniono na „Rozmieszczenie: Stwórz i zagraj Trzaskający Mróz, Gęstą Mgłę lub Ulewny Deszcz”.
  • Czarcia Purchawa: umiejętność zmieniono na „Zatruj wrogą jednostkę. Śmiertelny cios: Zadaj sąsiadującym z nią jednostkom 3 pkt obrażeń”.
  • Zoltan: Szelma: siłę zmieniono z 1 na 4, koszt werbunku z 15 na 10.
  • Duda: Mąciciel: zadawane obrażenia zmieniono z 2 na 1.
  • Duda: Towarzysz: wzmocnienie zmieniono z 2 na 1.
  • Eskel: Tropiciel: siłę zmieniono z 4 na 6.
  • Lambert: Fechmistrz: siłę zmieniono z 5 na 6, koszt werbunku zmieniono z 8 na 9, umiejętność zmieniono na „Rozmieszczenie: Zadaj wrogiej jednostce i wszystkim jej egzemplarzom 2 pkt obrażeń”.
  • Sklep: Łowca: jedną z opcji zmieniono z „Rozmieszczenie: Wzmocnij wszystkie jednostki w swojej ręce o 1 na„Rozmieszczenie: Zyskaj wytrzymałość”.
  • Sklep: Paladyn: jedną z opcji zmieniono z  „Rozmieszczenie: Zyskaj wytrzymałość” na „Rozmieszczenie: Wzmocnij losową jednostkę w swojej ręce o 2”.
  • Krąg Przywołań: koszt werbunku zmieniono na z 8 na 6, umiejętność zmieniono na „Rozmieszczenie: Utwórz i zagraj brązową jednostkę dowolnej frakcji”.
  • Kaganiec Vigo: usunięto kategorię „Taktyka”.
Potwory
  • Rój Krabopająków: umiejętność zmieniono na „Rozkaz: Stwórz Trutnia w sojuszniczym rzędzie. Ładunki: 5. Za każdym razem, kiedy zagrywasz kartę organiczną, stwórz Trutnia w losowym rzędzie sojuszniczym”.”
  • Alp: umiejętność zmieniono na „Rozmieszczenie: Daj wrogiej jednostce krwawienie na 4 tury”.
  • Krabopająk to teraz Truteń.
  • Opisy Gniazda Krabopająków i Olbrzymiego Krabopająka poprawiono, by mówiły o stwarzaniu Trutni, nie Krabopająków.
  • Krwawa Uczta: umiejętność zmieniono na „Oczyść wrogą jednostkę i zadaj jej 3 pkt obrażeń. Jeśli kontrolujesz Wampira, daj jej też krwawienie na 3 tury”.
  • Widłogon: koszt werbunku zmieniono z 6 na 4.
  • Żagnica: siłę zmieniono z 3 na 6.
  • Gryf: koszt werbunku zmieniono z 7 na 5.
  • Lodowy Gigant: koszt werbunku zmieniono z 7 na 6.
  • Oszluzg: siłę zmieniono z 4 na 5.
  • Vran Wojownik: umiejętność zmieniono na „Za każdym razem, gdy podczas twojej tury zniszczona zostaje jednostka, wzmocnij tę kartę o 1”.
Skellige
  • Korsarz Dimun: umiejętność zmieniono na „Zapał. Rozkaz (bliskie starcie): Daj wrogiej jednostce krwawienie na 2 tury. Odnowienie: 2. Za każdym razem, gdy zagrywasz kartę Okrętu, zmniejsz licznik odnowienia o 1”.”
Królestwa Północy
  • Nie można już użyć Mobilizacji (dawnej umiejętności Henselta), kiedy po stronie gracza nie ma odpowiednich celów.
Scoia’tael
  • Zew Lasu: wzmocnienie zmieniono z 2 na 1.
  • Rada Isengrima: kategorię zmieniono z „Taktyka” na „Natura”, umiejętność zmieniono na „Podejrzyj losowego Krasnoluda, Driadę i Elfa ze swojej talii, następnie zagraj jedną z tych kart i wzmocnij ją o 2”.
  • Tajemne Echo: limit werbunku zmieniono z 15 na 14.
Nilfgaard
  • Następującym kartom dodano kategorię „Żołnierz”: Damien De la Tour, Cahir Mawr Dyffryn, Sweers, Nilfgaardzki Rycerz.
  • Cesarska Formacja: umiejętność zmieniono na „Rozkaz: Wzmocnij sojuszniczą jednostkę o 2. Ładunki: 4. Kiedy wszystkie ładunki zostaną wykorzystane, przenieś jednostkę Żołnierza ze swojej talii na jej wierzch”.
  • Mistrz Kamuflażu: koszt werbunku zmieniono z 8 na 4, umiejętność zmieniono na „Na koniec każdej sojuszniczej tury wzmocnij tę kartę o 1, jeśli któryś z wrogów jest zablokowany”.
  • Łowca Niewolników: siłę zmieniono z 1 na 3, umiejętność zmieniono na „Asymilacja. Rozmieszczenie: Zadaj wrogiej jednostce 2 pkt obrażeń”.
  • Niewolnicza Piechota: siłę zmieniono z 5 na 4, koszt werbunku zmieniono z 7 na 5.
Syndykat
  • Krwawa Rozrywka: zysk zmieniono z 3 na 4.
  • Kongregacja: koszt werbunku zmieniono z 6 na 5.
  • Wieczorna Zdobycz: zysk zmieniono z 3 na 4.
  • Stróż Wiecznego Ognia: poprawiono opis, by lepiej odpowiadał jego umiejętności.
  • Novigradzka Sprawiedliwość: koszt werbunku zmieniono z 11 na 12.
Poprawki
  • Naprawiono nieaktualne kwestie głosowe wprowadzone w poprzedniej poprawce, dodano brakujący postprocessing kilku postaci.
  • Usunięto błąd, na skutek którego Regis: Żądza Krwi mógł celować swoją umiejętnością w sojusznicze jednostki.
  • Liczne poprawki i ulepszenia opisów kart.

Źródło: Playgwent


Prośby Karczmarza

I jak znajdujecie najnowszy wpis w Karczmie? Co japę rozdziawia? Tak, do Ciebie mówię! Podjadłeś? Popiłeś? Dowiedziałeś się czegoś ciekawego? No! To bardzo dobrze, a teraz bądź tak miły i doceń starania starego Karczmarza dołączając do naszej wesołej kompanii! 

R E K L A M A
zvr
Twoja reakcja
  • Grillowana Kiełbasa

    Co to ten nowy żywioł?

  • Mateusz Mlody

    Chciałem w taliach, które już mam zrobione pozmieniać dowódców ale mam jakiś dziwny błąd bo nie mogę wybrać dowolnego lidera bo twierdzi, że muszę go odblokować w drzewku mimo, że jest on odblokowany w księdze (mam wszystkich liderów odblokowanych w podstawowych skinach)

    • Adam O.

      Też tak mam. Bug i to podobno jeden z wielu.

  • Tomek H

    Żenada z tej gry się robi.

    Za 100 lat może się wreszcie zdecydują co chcą z nią zrobić.

    Zamiast dowódcy są umiejętności które są przypisane do danego dowódcy, ale wybierając ich nie widzimy …
    (to kolejna zmiana która zmienia coś i nie jest dopracowana i za jakiś czas znowu będzie zmieniona, przerobiona ulepszona – albo skasowana.
    A takich zmian co są niedopracowane – wymieniać można do usranej śmierci)

    a kupowałem karty premium dowódcy swego czasu ….

    teraz chyba po każdym patchu trzeba się do niej (GRY Gwint) logować i patrzeć co zjeb… to w sumie od jakiegoś roku (albo więcej) robię,
    bo grać w to się nie da.
    – niby da, ale po co ??? jak zaraz jak tylko załapiesz (nowe zmienione po raz enty kart, strategię synergię itp.) albo ci się spodoba to to zmienią i popsuja ….

    może twórcom tej gry o to chodzi, żeby gracze bawili się własnie w ten sposób.

    patch wchodzi i zanosisz się śmiechem (mnie w sumie to nie śmieszy) i myślisz naprawdę to zrobili i po co i dlaczego i dla kogo?

    później znowu następny patch – cześć odkręcają ale psują 2 razy tyle (dodają parędziesiąt bugów) i odgrzewając śmierdzący kotlet którego wywalili rok temu.

    i tak „ku.. do zaj…”

    w CD- RED wszyscy mają tego samego dilera czy każdy zamawia na swoją rękę ????
    bo tyle zjebanych i za razem wspaniałych pomysłów oraz ich realizacja nasuwa jedno skojarzenie …

    PS. może … taki pomysł: skopiujcie gwinta z oryginalnego Wieśka tam udało wam się dobrze go zrobić i był grywalny
    i dawał radochę (miał by więcej fanów niż to co usiłujecie w takich mękach zrobić od ilu lat ?)

  • Tomek H

    DZIĘKI ZA USUNIECIE POSTA … KUPA TO TEŻ BRZYDKIE SŁOWO CZY NIE MOŻNA NIC ZŁEGO NA TĄ ROZKLEKOTANĄ GRĘ NAPISAĆ ???

    • Mateusz Byliński

      My ci posta nie usunęliśmy, po prostu twój komentarz został oflagowany przez innych użytkowników. Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi i nie pisanie Caps-Lockiem.

Cześć!

Sign in

Zapomniałeś hasła?

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zamknij
z

Ładowanie...