Karczma na Discordzie Dołącz do naszej grupy na FB!
Strona główna » Aktualizacja 5.1 już dostępna – pełna lista zmian!
Aktualizacje Newsy

Aktualizacja 5.1 już dostępna – pełna lista zmian!

Otrzymaliśmy aktualizację 5.1 w Gwincie! Skupiła się ona, na poprawie balansu w najczęściej używanych zdolnościach dowódczych oraz zmianach umiejętności najmniej grywalnych kart!

Aktualizację można pobrać już na PC i iOS!
Pod spodem udostępniamy pełną listę zmian i poprawek.

Wraz z nowym patchem pojawił się problem z działaniem gry. W celu uniknięcia jego wystąpienia, należy w ustawieniach zaznaczyć opcję „włączony” czy parametrze „ruch kamery”. Ekipa Gwinta wie już o utrudnieniach i pracuje nad ich usunięciem. 

UWAGA! Od tej aktualizacji nie będzie już możliwości niszczenia zmienionych kart za ich pełną wartość!


Poprawki:

  • Do kart premium z dodatku Kupcy Ofiru dodano brakujące efekty dźwiękowe.
  • Zmieniono opis wytrzymałości.
  • Zmieniono opis Mandragory.
  • W menu wyboru talii, efekt dźwiękowy umiejętności dowódcy będzie odtwarzany tylko po wejściu z menu głównego oraz przy wyborze nowej talii.
  • Karty z Zyskiem, które wymagają wybrania celu (np. Ochłoda w Pontarze) pozwolą graczowi wybrać cel zanim karta zostanie zagrana i mogą zostać wycofane do ręki, jeśli gracz zdecyduje, że nie chce ich zagrać.

Nowe elementy gry:

  • Dodano możliwość podglądu opisów kart na planszy w mobilnej wersji gry.
  • Na Pro Rank nick przeciwnika będzie ukryty w trakcie meczu i zostanie ujawniony dopiero na ekranie wyniku.
  • Od Sezonu Niedźwiedzia gracze będą spadać o mniej rang na początku sezonu. Na rangach 1-13 gracze tracą 2 rangi, na rangach 14-23 tracą 1 rangę, a na rangach 25-30 rozpoczynają nowy sezon z tą samą rangą. Gracze Pro Rank, wyłączając top 500, tracą 3 rangi.


Neutralne:

  • Dodano kategorię “Scenariusz” do kart Oblężenie, Zmorzyca, Bal Maskowy, Gedyneith, Fortel i Passiflora.
  • Adrenalina: koszt werbunku zmieniono z 8 na 5, umiejętność zmieniono na “Wzmocnij sojuszniczą jednostkę o 8, jeśli jest jedyną jednostką w swoim rzędzie.”.
  • Epidemia: umiejętność zmieniono na “Zniszcz jednostkę o koszcie werbunku 4.”.
  • Wronie Oko: umiejętność zmieniono na “Oczyść sojuszniczą jednostkę i wzmocnij ją o 3.”.
  • Atrapa: usunięto kategorię “Taktyka”, zmieniono koszt werbunku z 7 na 6.
  • Radeyah: koszt werbunku zmieniono z 10 na 12.
  • Olgierd: Nieśmiertelny: koszt werbunku zmieniono z 10 na 9.
  • Smoczy Sen: koszt werbunku zmieniono z 12 na 11.
  • Avallac’h: siłę zmieniono z 4 na 3
  • Dudu: koszt werbunku zmieniono z 10 na 8.
  • Janek: siłę zmieniono z 3 na 4.
  • Sara: siłę zmieniono z 3 na 4.
  • Wędrowny kupiec: siłę zmieniono z 3 na 4.
  • Skelligijski Sztorm: koszt werbunku zmieniono z 8 na 7.
  • Lawina Bekkera: koszt werbunku zmieniono z 9 na 8.
  • Dorregaray z Vole: koszt werbunku zmieniono z 8 na 7.
  • Kulawy Gerwin: koszt werbunku zmieniono z 8 na 7.
  • Tojad: koszt werbunku zmieniono z 9 na 8.
  • Pani Jeziora: siłę zmieniono z 5 na 6.
  • Król Rybak: siłę zmieniono z 4 na 5.
  • Grad Kamieni: koszt werbunku zmieniono z 6 na 5.
  • Odwilż: koszt werbunku zmieniono z 5 na 4.
  • Gaunter O’Dimm: koszt werbunku zmieniono z 12 na 10.
  • Gradobicie Merigold: koszt werbunku zmieniono z 10 na 9.
  • Róg dowódcy: koszt werbunku zmieniono z 10 na 9.
  • Nivellen: siłę zmieniono z 4 na 5.
  • Hrabia Caldwell: koszt werbunku zmieniono z 8 na 7.
  • Maraal: koszt werbunku zmieniono z 9 na 10.
  • Kobra królewska: koszt werbunku zmieniono z 4 na 5.


Potwory:

  • Imlerith: siłę zmieniono z 5 na 7, koszt werbunku zmieniono z 8 na 12, umiejętność zmieniono na “Rozmieszczenie: Zmień siłę sojuszniczej jednostki na 7. Dominacja Zamiast tego zmień siłę jednostki na 7.”.
  • Krwawa miazga: umiejętność zmieniono na “Zadaj wrogiej jednostce obrażenia równe sile swojej najsilniejszej sojuszniczej jednostki. Jeśli kontrolujesz Imleritha, zamiast tego zniszcz wrogą jednostkę.”.
  • Opis Zmorzycy został poprawiony, żeby mówił o jednostkach z zemstą.
  • Zmorzyca: koszt werbunku zmieniono z 14 na 13.
  • Opis Pokutnika wspomina teraz gdzie przyzwana zostanie jednostka.
  • Opis Caranthira został poprawiony, żeby mówił o bazowym egzemplarzu.
  • Nithral: koszt werbunku zmieniono z 5 na 8, umiejętność zmieniono na “Rozkaz (bliskie starcie): Zadaj jednostce 1 pkt obrażeń. Dominacja: Zamiast tego zadaj jednostce 2 pkt obrażeń. Odnowienie: 1.”.
  • Ogar Dzikiego Gonu: umiejętność zmieniono na “Dominacja: Na koniec sojuszniczej tury wzmocnij tę jednostkę o 1.”.
  • Trollica: umiejętność zmieniono na “Bliskie starcie: Za każdym razem, gdy jednostka zostaje zniszczona w twojej turze, wzmocnij tę kartę o 2”.
  • Wojownik Gonu: koszt werbunku zmieniono z 5 na 4, umiejętność zmieniono na “Rozmieszczenie: Zadaj wrogiej jednostce 1 pkt obrażeń. Dominacja Zamiast tego zadaj jej 3 pkt obrażeń.”.
  • Adda: Strzyga: siłę zmieniono z 3 na 5, koszt werbunku zmieniono z 8 na 7, umiejętność zmieniono na “Rozmieszczenie Zadaj wrogiej jednostce 2 pkt obrażeń. Dominacja: Zamiast tego zadaj jej 4 pkt obrażeń.”.
  • Keltullis: koszt werbunku zmieniono z 12 na 13.
  • Szepciucha: siłę zmieniono z 4 na 5.

Skellige:

  • Nawałnica ciosów: umiejętność dowódcy ignoruje teraz Pancerz.
  • Dzik Morski: koszt werbunku zmieniono z 10 na 11, umiejętność zmieniono na: “Rozmieszczenie (Bliskie starcie): zadaj wszystkim rannym jednostkom przeciwnika 1 pkt obrażeń, następnie zadaj wszystkim jednostkom przeciwnika 2 pkt obrażeń.”.
  • Łowca Brokvar: umiejętność zmieniono na “Rozkaz: Zadaj jednostce 1 pkt obrażeń. Odnowienie: 2. Za każdym razem gdy odrzucasz kartę, zmniejsz licznik odnowienia o 1.”.
  • Zdziczały niedźwiedź: umiejętność teraz daje status krwawienia zamiast zadawać obrażenia.
  • Kapitan Piratów: umiejętność zmieniono na: “Rozmieszczenie: Zadaj wrogiej jednostce 1 pkt obrażeń. Żądza krwi 2: Zamiast tego zadaj 3 pkt obrażeń”.
  • Ochotnicy an Craite: umiejętność zmieniono na: “Żądza krwi 1: Na koniec sojuszniczej tury, wzmocnij tę jednostkę o 1”.
  • Olbrzymi dzik: umiejętność zmieniono na: “Rozmieszczenie (Bliskie starcie): Wzmocnij tę kartę o 1 za każdą zranioną jednostkę. Rozmieszczenie (Daleki zasięg): Wzmocnij tę kartę o liczbę odniesionych przez wrogą jednostkę obrażeń”.
  • Flaminika Heymaey: umiejętność zmieniono na: “Na koniec sojuszniczej tury uzdrów wszystkie inne jednostki w tym rzędzie z 1 pkt obrażeń.”
  • Skald Heymaey: umiejętność zmieniono na: “Dobierz kartę, a następnie odrzuć kartę.”
  • Skjall: siłę zmieniono z 5 na 10, koszt werbunku zmieniono z 8 na 7, umiejętność zmieniono na: “Szał 5: Zniszcz tę kartę”.
  • Zielarka Heymaey: w opisie umiejętności „następnie” zmieniono na „i”.
  • Przymierze stali: pancerz zmieniono z 0 na 2.
  • Coral: siłę zmieniono z 4 na 5.
  • Birna Bran: koszt werbunku zmieniono z 10 na 8.
  • Sigvald: siłę zmieniono z 5 na 6.
  • Lugos Siny: koszt werbunku zmieniono z 8 na 7.
  • Gudmund Pyskaty: siłę zmieniono z 2 na 4.
  • Morkvarg: koszt werbunku zmieniono z 9 na 8.
  • Misja samobójcza: koszt werbunku zmieniono z 15 na 16.
  • Donar an Hindar: koszt werbunku zmieniono z 8 na 7.


Królestwa Północy:

  • Adeptka z Aretuzy: umiejętność zmieniono na “Rozmieszczenie: Zyskaj zapał jeśli kontrolujesz Maga. Rozkaz (daleki zasięg): Daj ładunki 1 sojuszniczej jednostce. Odnowienie: 1.”
  • Carroballista: umiejętność zmieniono na: “Rozmieszczenie, Załoga: Zyskaj Pancerz 2. Rozkaz (daleki zasięg): Zadaj wrogiej jednostce 2 pkt obrażeń.
  • Gwałtowne cięcie: premię do werbunku zmieniono z 15 na 16.
  • Manewr okrążający: premię do werbunku zmieniono z 15 na 12.
  • Mobilizacja: zmieniono wartość wzmocnienia z 3 na 2.
  • Philippa: Ślepa furia: koszt werbunku zmieniono z 11 na 12.
  • Keira Metz: koszt werbunku zmieniono z 10 na 9.
  • Odrin: koszt werbunku zmieniono z 8 na 7.


Scoia’tael:

  • Dodano nowe słowo kluczowe — “Uruchomienie” — do kart Pułapek i zmieniono opisy tych kart.
  • Czatownicza zasadzka: umiejętność dowódcy zmieniono na: “Rozkaz”: Stwórz Elfiego Czatownika w sojuszniczym rzędzie. Ładunki: 3.”.
  • Yaevinn: umiejętność zmieniono na: “Rozmieszczenie: Zadaj wrogiej jednostce obrażenia równe liczbie Elfów w tym rzędzie.”.
  • Barclay Els: umiejętność zmieniono na: “Wzmocnij sojuszniczą jednostkę o 1 za każdego Krasnoluda w tym rzędzie.”.
  • Drzewiec: Odyniec: umiejętność zmieniono na: “Rozmieszczenie: Zyskaj Zapał jeśli kontrolujesz Driadę. Rozkaz (bliskie starcie): Przenieś tę kartę do rzędu dalekiego zasięgu i uzdrów ją. Rozkaz (daleki zasięg): Przenieś tę kartę do rzędu bliskiego starcia i zadaj wrogiej jednostce 2 pkt obrażeń. Odnowienie: 1”.
  • Tajemne echo: premię do werbunku zmieniono z 13 na 12.
  • Zew harmonii: premię do werbunku zmieniono z 16 na 15.
  • Wilczy Dół: koszt werbunku zmieniono z 7 na 6.
  • Etriel: koszt werbunku zmieniono z 7 na 8.
  • Muirlega: koszt werbunku zmieniono z 7 na 8.
  • Płacząca Wierzba: siłę zmieniono z 6 na 5.
  • Strzelec Wyborowy: koszt werbunku zmieniono z 5 na 4.
  • Fortel: koszt werbunku zmieniono z 12 na 13.


Nilfgaard:

  • Fałszywa Ciri: umiejętność zmieniono na: “Rozmieszczenie (bliskie starcie): Przenieś wrogą jednostkę do drugiego rzędu. Rozmieszczenie (daleki zasięg): Wzmocnij Agenta o 3.”.
  • Zniewolenie: premię do werbunku zmieniono z 16 na 15.
  • Przechera: premię do werbunku zmieniono z 16 na 17.
  • Serrit: koszt werbunku zmieniono z 8 na 7.
  • Albrich: siłę zmieniono z 3 na 4.
  • Trahearn Var Vdyffir: siłę zmieniono z 4 na 3, koszt werbunku zmieniono z 8 na 6.
  • Podczaszy Van Moorlehemów: siłę zmieniono z 6 na 5.
  • Vincent Van Moorlehem: siłę zmieniono z 6 na 5.

Syndykat:

  • Opis słowa kluczowego “Amok” poprawnie oddaje teraz jego działanie
  • Zgromadzenie: umiejętność dowódcy zmieniono na “Rozkaz: Stwórz Fanatyka Wybrańców w sojuszniczym rzędzie i zyskaj monety w liczbie 1. Ładunki: 3.”.
  • Krwawa forsa: obrażenia zmieniono z 7 na 8.
  • Nagroda główna: premię do werbunku zmieniono z 15 na 16.
  • Odliczenie: premię do werbunku zmieniono z 15 na 16.
  • As z rękawa: premię do werbunku zmieniono z 15 na 14.
  • Passiflora: koszt werbunku zmieniono z 12 na 14, umiejętność zmieniono na “Scenariusz: Przejdź krok dalej za każdym razem, gdy zagrasz Niepostrzeżonego.
    • Prolog: Stwórz Niedyskretną Kokotę w tym rzędzie.
    • Rozdział 1: Stwórz Novigradzkie Kokoty w tym rzędzie.
    • Rozdział 2: Zyskaj monety w liczbie 6.”.
  • Świder Tunelowy: umiejętność zmieniono na “Zysk 1. Opłata 3: Zadaj wrogiej jednostce 1 pkt obrażeń. Zwiększ obrażenia o 1 za każdego sąsiadującego Złotnika.”.
  • Hammond: umiejętność zmieniono na “Rozmieszczenie<: Przenieś wrogą jednostkę do drugiego rzędu i daj jej krwawienie (2). Zwiększ liczbę tur krwawienia o 1 za każdego sąsiadującego Korsarza.”.
  • Novigradzka Sprawiedliwość: koszt werbunku zmieniono z 12 na 10, umiejętność zmieniono na “Stwórz Zbira Tasaka w rzędzie bliskiego starcia i zagraj brązowego Krasnoluda ze swojej talii.”.
  • Ekskomunika: umiejętność zmieniono na “Wygnaj sojuszniczą jednostkę, a następnie zagraj wierzchnią kartę ze swojej talii. Jeśli wygnana jednostka była Wybrańcem Ognia, zamiast tego podejrzyj 3 wierzchnie karty ze swojej talii i zagraj 1 z nich.”.
  • Wieczorna Zdobycz: umiejętność zmieniono na “Zyskaj monety w liczbie 4. Jeśli twój przeciwnik kontroluje artefakt, zamiast tego zyskaj monety w liczbie 6.”.
  • Procesja Pokuty: siłę zmieniono z 10 na 12, umiejętność zmieniono na “Rozmieszczenie: Zadaj tej karcie 10 pkt obrażeń. Zmniejsz te obrażenia o 2 za każdego kontrolowanego przez siebie Fanatyka Wybrańców.”.
  • Strażnik świątynny: siłę zmieniono z 2 na 3.
  • Skurwiel Senior: koszt werbunku zmieniono z 10 na 8.
  • Sigi Reuven: koszt werbunku zmieniono z 13 na 12.
  • Konszachty: koszt werbunku zmieniono z 12 na 11.
  • Ghul z areny: Haracz zmieniono z 2 na 1.
  • Kongregacja: koszt werbunku zmieniono z 5 na 4.
  • Uliczny dealer: liczbę monet zmieniono z 2 na 3.

Prośby Karczmarza

I jak znajdujecie najnowszy wpis w Karczmie? Co japę rozdziawia? Tak, do Ciebie mówię! Podjadłeś? Popiłeś? Dowiedziałeś się czegoś ciekawego? No! To bardzo dobrze, a teraz bądź tak miły i doceń starania starego Karczmarza dołączając do naszej wesołej kompanii! 

R E K L A M A
zvr
Twoja reakcja