Karczma na Discordzie Dołącz do naszej grupy na FB!
Strona główna » A to niespodzianka! Oficjalna lista zmian do patcha 4.1, który wejdzie do gry już 28 października!
Aktualizacje

A to niespodzianka! Oficjalna lista zmian do patcha 4.1, który wejdzie do gry już 28 października!

Lista zmian na 3 dni przed patchem!

Dosłownie przed chwilą została opublikowana oficjalna lista zmian dla aktualizacji 4.1, która wejdzie do GWINTA już 28 października, dzień przed premierą GWINTA na iOS. Mimo wszystko lekko zaskakuje tak szybka publikacja patchnotesów. Możecie się z nimi zapoznać poniżej!


Lista zmian

Oto pełna lista zmian nadchodzących do GWINTA w aktualizacji 4.1 w najbliższy poniedziałek, 28 października!

Zmiany:
  • Poprawiono wygląd ekranu wymiany kart.
  • Poprawiono animację pasu przeciwnika.
  • Wprowadzono niewielkie opóźnienie zakończenia rundy pozwalające na lepsze zwizualizowanie efektów jej końca.
  • Poprawki pierwszych doświadczeń z grą (FTUX).
  • Limit werbunku umiejętności frakcyjnych nie jest już wyświetlany na „dużym” podglądzie karty podczas rozgrywki.
  • Ekran wyboru dowódcy jest teraz bardziej dynamiczny.
  • Wymuszony przebieg pierwszych kontaktów z grą dla graczy, którzy nie rozegrali partii sieciowej od premiery Novigradu.
  • Zmniejszono koszt tworzenia kart Wojny Krwi.
Nowe elementy gry
  • Rozłączono moduły logiczny i graficzny, dzięki czemu gra powinna sprawiać wrażenie znacznie szybciej i szybciej działać. Nie musisz już czekać na dokończenie animacji przed podjęciem kolejnych działań.
  • Niebieski/czerwony banner będzie wyświetlany nad/pod monetą, wskazując, którego gracza to tura.
  • Pojawią się specjalne efekty graficzne wskazujące moment, w którym punktacja gracza wykracza poza punktację przeciwnika.
  • Wynik będzie zmieniał rozmiar wraz ze swym wzrostem/spadkiem.
  • Łańcuchy zasłonią monetę, jeśli gracz użył rozkazu przed zagraniem karty w swojej turze.
  • Gracz zobaczy ostrzeżenie, jeśli spróbuje skorzystać z rozkazu/dowódcy bez wcześniejszego zagrania karty w sytuacji, w której prowadzi, a przeciwnik spasował.
  • Działania, które gracz może podjąć w dowolnej chwili (ręka, umiejętność dowódcy, moneta) będą wyróżnione zielonym poblaskiem.
  • Znajdujące się na polu bitwy karty mogące zostać celem będą oznaczone zielonym poblaskiem, żeby można je było łatwo zidentyfikować.
  • Kiedy przeciwnik zagra kartę, jest ona wizualnie przesuwana na stos zagrań, wyświetlany jest jej opis, a potem następuje jej faktyczne zagranie. Dostępne są opcje zmiany czasu wyświetlania opisu i prezentacji karty.
  • Dodano nową procedurę przejścia między rundami, żeby wyraźnie wskazać, która runda aktualnie trwa.
  • Kiedy któryś z graczy skorzysta z umiejętności dowódcy, zostanie to zwizualizowane żółtym impulsem wokół ikony tej umiejętności.
  • Ze względu na optymalizację przerobiono grafiki niekórych kart.
  • Umiejętność dowódcy może zostać aktywowana przez stuknięcie jej ikony (a nie tylko samego dowódcy).
  • Na karcie dodano nową ikonę w module tworzenia talii wskazującą, czy masz dość zasobów, żeby ją utworzyć – nie trzeba już sprawdzać tego w „dużym” podglądzie karty.
  • Różne dźwiękowe efekty specjalne w zależności od rodzaju powierzchni, na którą zostaje zagrana karta.

Neutralne
  • Ihuarraquax: koszt werbunku zmieniono z 11 na 10.
  • Sztorm: koszt werbunku zmieniono z 7 na 6.

Potwory
  • Jennik: koszt werbunku zmieniono z 12 na 11.
  • Fleder: siłę zmieniono z 4 na 5.
  • Keltullis: koszt werbunku zmieniono z 11 na 12.
  • Lodowy Troll: siłę zmieniono z 4 na 5.

Skellige
  • Drakkar Bojowy: siłę zmieniono z 4 na 5.
  • Dzik Morski: koszt werbunku zmieniono z 11 na 10.
  • Maligna: dodano kategorię „Alchemia”.
  • Udalryk an Brokvar: siłę zmieniono z 3 na 4.
  • Drakkar Dimun: dodano Zapał.
  • Przemytnik Dimun: koszt werbunku zmieniono z 5 na 4.

Królestwa Północy
  • Trollololo: siłę zmieniono z 4 na 5.

Scoia’tael
  • Aelirenn: koszt werbunku zmieniono z 9 na 8.
  • Toruviel: siłę zmieniono z 4 na 5.

Nilfgaard
  • Leo Bonhart: próg siły zmieniono z 8 na 9.
  • Siewca Zarazy: siłę zmieniono z 4 na 5.
  • Affan nie będzie działać w fazie wymiany kart.

Syndykat
  • Cyna: koszt werbunku zmieniono z 13 na 12.
  • Święty Płomień: koszt werbunku zmieniono z 11 na 10.
  • Magister: koszt werbunku zmieniono z 11 na 12.
  • Bank Vivaldiego: zysk zmieniono z 1 na 3.
  • Potępienie: koszt werbunku zmieniono z 9 na 8.
  • Kieszonkowiec: zysk zmieniono z 6 na 7.
  • Harald Gord: siłę zmieniono z 2 na 3.
  • Wściekły Zmutowany Pies: pancerz zmieniono z 3 na 2.
  • Kurt: siłę zmieniono z 4 na 5.
  • Mutant Zabójca: wymogi w zakresie kapitału zmieniono z 7 na 5.
  • Przeraza Savolli: siłę zmieniono z 12 na 11.
  • Dostosowano nieznacznie graficzne efekty specjalne amoku.
Poprawki
  • Naprawiono błąd, wskutek którego licznik w fazie wymiany kart pozostawał niebieski dopóki gracz nie zakończył wymieniać kart i zmieniał się na czerwony po zakończeniu wymiany przez gracza, jeśli przeciwnik jeszcze nie skończył wymieniać kart.
  • Naprawiono błąd, wskutek którego stos zagrań znajdował się w niewłaściwym miejscu w przypadku niektórych konfiguracji różnych urządzeń.
  • Naprawiono błąd, wskutek którego karty specjalne z umiejętnością wymiany wywoływały dwa okrzyki wojenne.
  • Naprawiono błąd, wskutek którego wymienione karty były widoczne pod pokładem statku na planszy Okręt tak długo, jak trwała faza wymiany.
  • Naprawiono błąd, wskutek którego wezwane jednostki nie wyświetlały liczb obrażeń/wzmocnień.
  • Usunięto błąd w osiągnięciu „Fantastyczna Piątka”.
  • Naprawiono błąd, wskutek którego nie można było wyświetlić „dużego” podglądu karty w panelu historii starcia.
  • Naprawiono błąd, wskutek którego przy „dużym” podglądzie umiejętności dowódców widoczny był cytat dotyczący postaci.
  • Naprawiono błąd, wskutek którego Żółw Ard Feainn mógł być wzmacniany wielokrotnie, jeżeli ta sam karta zdjęła jego pancerz i go zraniła.
  • Naprawiono błąd, wskutek którego umiejętność rozkazu przestawała działać po przechwyceniu zablokowanej jednostki i jej późniejszym odblokowaniu.
  • Naprawiono błąd, wskutek którego gra mogła zakończyć się remisem, jeśli w pewnych konfiguracjach pola bitwy użyta została karta Morkvarg Łupieżca.

Źródło: Playgwent


Prośby Karczmarza

I jak znajdujecie najnowszy wpis w Karczmie? Co japę rozdziawia? Tak, do Ciebie mówię! Podjadłeś? Popiłeś? Dowiedziałeś się czegoś ciekawego? No! To bardzo dobrze, a teraz bądź tak miły i doceń starania starego Karczmarza dołączając do naszej wesołej kompanii! 

R E K L A M A
zvr
Twoja reakcja

Cześć!

Sign in

Zapomniałeś hasła?

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zamknij
z

Ładowanie...