Karczma na Discordzie Dołącz do naszej grupy na FB!
Strona główna » Zimowa aktualizacja dostępna! [Aktualizacja]
Aktualizacje

Zimowa aktualizacja dostępna! [Aktualizacja]

Będzie grane!

O 15 zostały zamknięty serwer testowy, zaś dokładnie kilka minut temu został opublikowany trailer najnowszej aktualizacji, która jest już dostępna do pobrania!

Zachęcam obejrzeć trailer, ponieważ jest niesamowicie klimatyczny i przyprawia wręcz o dreszcze! Tak się robi dobrą reklamę, GJ Czerwoni! A ja już zabieram się za grę, powodzenia!

Oficjalną listę zmian znajdziecie tutaj!


Nowości

  • ponad 100 nowych kart (wiele z nich posiada nowe umiejętności oraz mechaniki)
  • system codziennych misji
  • znacząca zmiana funkcji i warstwy wizualnej gry m.in. menu budowania talii czy ekran wymiany kart
  • wydarzenie sezonowe GWINTA – Zimowe Łowy – w którym będziecie mogli zdobyć tematyczny awatar, ramkę i tytuł!

Lista kart refundowanych

W ciągu 3 dni od wejścia aktualizacji niektóre zmienione karty będzie można zniszczyć za zwiększoną ilość Fragmentów kart (szczegóły poniżej):

  • Krowa Czempionka
  • Dorregaray
  • Operator
  • Tarcza z łusek wywerny
  • Stary Grot
  • Nekurat
  • Ekimma
  • Mglak
  • Kapitan Piratów
  • Skelligijski Weteran
  • Temerski Werblista
  • Aedirnski Rębajło
  • Wiedzący
  • Letho
  • Fringilla Vigo
  • Strażnik
  • Dywizja Magne
  • Yaevinn
  • Talar
  • Przeraza
  • Cantarella
  • Udalryk
  • Saper
Po zniszczeniu jednej z powyższych kart, gracze otrzymają ilość Fragmentów kart oraz Pyłu meteorytowego potrzebną do stworzenia karty o tej samej wartości.

Pełna lista zmian

  • Ekran selekcji kart został zaktualizowany i wygląda inaczej.
  • Ekran wyboru karty profilowej został zaktualizowany i wygląda inaczej.
  • Opisy są teraz bardziej zwięzłe.
  • Wiele nazw zostało skróconych.
  • Ekran bibelotów został nieco zmodyfikowany.
  • Samouczek został zaktualizowany, by lepiej pasował do aktualnej wersji gry.
  • Wyzwania zostały zaktualizowane, by lepiej pasowały do aktualnej wersji gry.
  • Talie startowe zostały zaktualizowane, by lepiej pasowały do aktualnej wersji gry.
  • Wszystkie jednostki są od teraz zwinne.
  • Interfejs opisów został zaktualizowany.
  • Umiejętności Zemsty nie aktywują się już pod koniec rundy.
  • SI i talie, których używa, zostały drastycznie zmodyfikowane w ramach przygotowań przed dodaniem do gry nowej zawartości.
NOWE ELEMENTY GRY
  • W grze pojawiło się ponad 100 nowych kart!
  • Gra została wzbogacona o wiele nowych efektów wizualnych.
  • W wielu menu wyboru twoje karty powinny być teraz podświetlane na niebiesko, a karty przeciwnika na czerwono.
  • Możesz teraz przeglądać zawartość cmentarza, korzystając z menu wyboru.
  • W grze pojawiło się miejsce na zagrywaną kartę, aby ułatwić identyfikację kart, które są wprowadzane do gry.
  • W grze pojawiły się komunikaty bojowe.
  • W menu bibelotów pojawiły się nagrody za kilka sezonów.
  • W jednym rzędzie może się teraz znajdować maksymalnie 9 jednostek.
  • Animacje kart zostały w znacznym stopniu zmodyfikowane, aby łatwiej było zorientować się, kiedy są odrzucane, wzywane itd.
  • Dowódcy nie stwarzają już kolejnych egzemplarzy siebie. Teraz zagrywa się ich jak normalne jednostki.
  • Do gry został dodany Zestaw Świątecznych Beczek.
  • Do gry zostały dodane Zimowe Łowy.
  • Do gry została dodana kategoria Sług. Są oni automatycznie usuwani z gry, kiedy trafiają na cmentarz.
  • W grze pojawił się system odzyskiwania połączenia.
NEUTRALNE
  • Siła Regisa została zmniejszona z 7 do 1.
  • Regis wykrada teraz wybranej jednostce wszystkie jej wzmocnienia.
  • Avallac’h: Wiedzący stwarza teraz jednostkę z talii początkowej twojego przeciwnika.
  • Siła Gauntera O’Dimma został zwiększona z 5 do 6.
  • Gaunter O’Dimm daje ci teraz szansę, by zagrać kartę, którą wybrał, jeśli uda ci się odgadnąć jej siłę.
  • Siła Lamberta: Fechmistrza została zwiększona z 7 do 8.
  • Lambert: Fechmistrz rani teraz wszystkie egzemplarze wrogiej jednostki o 4.
  • Siła Ciri została zwiększona z 5 do 6.
  • Pancerz Ciri został zmniejszony z 3 do 2.
  • Siła Triss: Zaklęcia Motyli została zwiększona z 6 do 8.
  • Triss: Zaklęcie Motyli nie posiada już umiejętności Rewanż.
  • Siła Yennefer: Klątwy została zwiększona z 7 do 9.
  • Yennefer: Klątwa nie posiada już umiejętności Rewanż.
  • Siła Zguby Borosa została zwiększona z 4 do 9.
  • Zguba Borosa stwarza teraz nową kartę specjalną, Złocistą Pianę.
  • Siła Triss Merigold została zwiększona z 8 do 10.
  • Siła Villentretenmertha została zwiększona z 8 do 10.
  • Siła Ciri: Szarży została zwiększona z 10 do 11.
  • Siła Geralta została zwiększona z 13 do 15.
  • Bomba dwimerytowa resetuje teraz wszystkie wzmocnione jednostki w rzędzie.
  • Obrażenia od Jadu mantikory zostały zwiększone z 12 do 13.
  • Zatruty miód zadaje teraz 6 punktów obrażeń najsilniejszemu wrogowi w każdym rzędzie.
  • Siła Krowy Czempionki została zmniejszona z 2 do 1.
  • Krowa Czempionka nie posiada już umiejętności Odwet i nie ciąży nad nią Fatum.
  • Siła Czarta została zwiększona do 14.
  • Siła Dorregaraya została zmniejszona z 2 do 1.
  • Dorregaray tworzy teraz brązową lub srebrną kartę Bestii lub Drakonida.
  • Aeromancja została zastąpiona Aeromantą, jednostką o sile 4, która stwarza Mróz, Mgłę lub Piorun Alzura.
  • Siła Operatora została zmniejszona z 7 do 5.
  • Myrgtabrakke zadaje teraz 2 punkty obrażeń 3 razy.
  • Siła Tasaka została zmniejszona z 9 do 7.
  • Tasak zadaje teraz 1 pkt obrażeń za każdą kartę w twojej ręce.
  • Siła Ocvista została zwiększona z 7 do 8.
  • Cyprian Willey okalecza teraz jednostkę o 4.
  • Siła Janka została zwiększona z 8 do 9.
  • Siła Sary została zwiększona z 9 do 11.
  • Trzęsienia Ziemi zadają teraz obrażenia wyłącznie wrogom.
  • Piorun Alzura zadaje teraz 9 pkt obrażeń.
  • Jaskółka wzmacnia teraz o 10.
  • Kajdany z dwimerytu nie degradują już jednostek.
  • Kajdany z dwimerytu zadają teraz 4 pkt obrażeń zamiast 2.
  • Znak Quen został usunięty z gry i zastąpiony Tarczą z łusek wiwerny.
POTWORY
  • Siła Ukrytego została zmniejszona z 5 do 4.
  • Ukryty wykrada teraz jednostce połowę siły.
  • Siła Dagona została zwiększona z 5 do 8.
  • Dagon nie może już stworzyć Mrozu.
  • Siła Kejrana została zwiększona z 4 do 6.
  • Siła Drauga została zwiększona z 8 do 10.
  • Draug wskrzesza teraz w swoim rzędzie jednostki z cmentarza jako Draugiry o sile 1, dopóki rząd nie zostanie wypełniony.
  • Stary Grot został zastąpiony 2 różnymi kartami: Starym Grotem i Hibernującym Gigantem.
  • Siła Trollicy została zmniejszona z 8 do 1.
  • Trollica jest od teraz wzmacniana o siłę bazową jednostki, którą pochłania.
  • Siła Pavetty została zmniejszona z 7 do 3.
  • Pavetta nie potrzebuje już Rozejmu.
  • Umiejętność Żalnicy jest teraz aktywowana, gdy tylko zostanie zagrana.
  • Siła Żalnicy została zwiększona z 2 do 4.
  • Siła Wodnicy została zwiększona z 3 do 4.
  • Nekurat wykrada teraz wybranej jednostce 5 pkt siły.
  • Siła Nithrala została zwiększona z 5 do 6.
  • Siła Królewicza Ropucha została zwiększona z 5 do 6.
  • Siła Przerazy została zwiększona z 12 do 13.
  • Mglak nie jest już wskrzeszany z cmentarza.
  • Siła Nekkera została zwiększona z 3 do 4.
  • Harpia nie zadaje już obrażeń.
  • Siła Harpii została zwiększona z 3 do 4.
  • Ekimma wykrada teraz wybranej jednostce 3 pkt siły.
  • Siła Pomniejszego D’ao została zwiększona z 2 do 4.
  • Siła Harpii Celaeno została zwiększona z 5 do 6.
  • Wiwerna zadaje teraz 5 pkt obrażeń.
  • Siła Kuroliszka została zmniejszona z 7 do 6.
  • Kuroliszek resetuje od teraz jednostkę.
  • Siła Aspiranta została zwiększona z 6 do 7.
  • Siła Olbrzymiego krabopająka została zwiększona z 6 do 7.
  • Olbrzymi krabopająk nie zadaje już sobie obrażeń. Zamiast tego jego umiejętności można użyć ponownie 3 razy.
  • Siła Archespora została zwiększona z 5 do 7.
  • Archespor już się nie uzdrawia.
  • Siła Drakkara Dzikiego Gonu została zwiększona z 7 do 8.
  • Siła Nekkera Wojownika została zwiększona z 7 do 9.
  • Siła Starożytnego Mglaka została zwiększona z 8 do 10.
  • Siła Arcygryfa została zwiększona z 8 do 10.
  • Siła Biesa została zwiększona z 8 do 11.
  • Bies nie posiada już żadnej umiejętności.
  • Siła Cyklopa została zwiększona z 7 do 11.
  • Jednostki z umiejętnością Zemsty nie mają już żadnego pozytywnego wpływu na Cyklopa.
SKELLIGE
  • Crach ulepsza teraz jednostkę o 2, ale nie zadaje jej już obrażeń.
  • Siła Haralda Chromego została zwiększona z 5 do 6.
  • Harald Chromy rozdziela teraz losowo 10 pkt obrażeń między wrogów z przeciwnego rzędu.
  • Siła Hemdalla została zwiększona z 16 do 20.
  • Siła Birny Bran została zwiększona z 3 do 6.
  • Siła Myszowora została zwiększona z 7 do 10.
  • Siła Vabjorna została zwiększona z 10 do 11.
  • Siła Hjalmara została zwiększona z 14 do 16.
  • Sigrdrifa wskrzesza teraz brązową lub srebrną jednostkę Klanową.
  • Siła Gremisty została zwiększona z 3 do 4.
  • Siła Draiga Bon-Dhu została zwiększona z 5 do 6.
  • Holger Czarna Ręka zadaje teraz 6 pkt obrażeń zamiast 5.
  • Siła Mistrza Mistrzów została zwiększona z 5 do 7.
  • Mistrz Mistrzów staje teraz do pojedynku z silniejszym wrogiem.
  • Siła Svanrige została zwiększona z 7 do 8.
  • Siła Lugosa Sinego została zwiększona z 8 do 9.
  • Siła Jutty została zwiększona z 12 do 13.
  • Siła Udalryka została zwiększona z 12 do 13.
  • Kapitan Piratów zagrywa teraz brązową jednostkę klanu Dimun z twojej talii.
  • Kapłanka Freyi wskrzesza teraz tylko brązowych żołnierzy.
  • Tarczowniczka nie zadaje już obrażeń. Zamiast tego wzywa wszystkie egzemplarze tej jednostki.
  • Siła Zielarki została zwiększona z 2 do 3.
  • Siła Klanowych Ochotników została zmniejszona z 6 do 5.
  • Klanowi Ochotnicy wzmacniają teraz sojusznika o połowę jego siły.
  • Skelligijski Myśliwy zadaje teraz 5 pkt obrażeń.
  • Siła Topornika Klanowego została zwiększona z 5 do 6.
  • Siła Drakkara została zwiększona z 5 do 7.
  • Od teraz Drakkar wzmacnia się, zamiast się ulepszać.
  • Drakkar Bojowy zadaje teraz 2 pkt obrażeń losowemu wrogowi, kiedy jest zagrywany.
  • Skelligijski Weteran ulepsza teraz wszystkie jednostki klanu Tuirseach o 1, niezależnie od tego, gdzie się znajdują, wliczając cmentarz.
  • Siła Rozwścieczonego berserkera została zwiększona z 6 do 8.
  • Siła Skalda została zwiększona z 5 do 8.
  • Skald wzmacnia teraz wszystkich sojuszników z wybranego klanu o 1.
  • Siła Harcowników została zwiększona z 7 do 8.
  • Skelligijski Myśliwy jest teraz jednostką klanu Tuirseach.
  • Łucznik Klanowy jest teraz jednostką klanu Tuirseach.
  • Skelligijski Płatnerz jest teraz jednostką klanu An Craite.
  • Skelligijski Zbrojmistrz jest teraz jednostką klanu An Craite.
  • Siła Łupieżcy została zwiększona z 7 do 8.
  • Siła Rębaczy Klanowych została zwiększona z 7 do 8.
  • Siła Zdziczałego niedźwiedzia została zwiększona z 7 do 9.
  • Siła Berserkera marudera została zwiększona z 8 do 9.
  • Siła Skelligijskiego Zbrojmistrza została zwiększona z 7 do 9.
  • Siła Flaminiki została zwiększona z 8 do 9.
  • Siła Pirata została zwiększona z 9 do 11.
  • Siła Wojownika Klanowego została zwiększona z 11 do 12.
  • Siła Pirata została zwiększona z 9 do 11.
KRÓLESTWA PÓŁNOCY
  • Siła Vernona Roche’a została zmniejszona z 7 do 3.
  • Vernon Roche zadaje teraz 7 pkt obrażeń wybranemu celowi i na początku gry dodaje Komandosa Niebieskich Pasów do twojej talii.
  • Siła Priscilli została zmniejszona z 6 do 3.
  • Priscilla wzmacnia teraz 5 losowych jednostek o 3.
  • Keira Metz stwarza teraz Piorun Alzura, Grom lub Toksynę krabopająka.
  • Siła Krwawego Barona została zwiększona z 6 do 9.
  • Krwawy Baron wzmacnia się teraz wszędzie i nie przechodzi już na wierzch talii.
  • Siła Jaskra została zwiększona z 9 do 11.
  • Siła Sheali została zmniejszona z 7 do 4.
  • Sheala pozwala ci teraz zagrać z ręki brązową lub srebrną kartę specjalną i odwraca kolejność zagrywania kart.
  • Siła Detmolda została zwiększona z 3 do 4.
  • Siła Kłobuka została zmniejszona z 6 do 5.
  • Kłobuk wzywa teraz Porońca.
  • Siła Odrina została zwiększona z 5 do 8.
  • Siła Nenneke została zwiększona z 9 do 10.
  • Siła Porońca została zwiększona z 6 do 10.
  • Poroniec wzywa teraz Kłobuka.
  • Siła Ves została zwiększona z 9 do 11.
  • Ves wymienia teraz 2 karty.
  • Trollololo posiada teraz 9 punktów pancerza i nie generuje dodatkowych punktów pancerza co turę.
  • Siła Talara została zwiększona z 11 do 13.
  • Zwiadowca Rębaczy nie może już brać na cel jednostek Wsparcia.
  • Siła Temerskiego Werblisty została zmniejszona z 7 do 5.
  • Temerski Werblista wzmacnia teraz wybranego sojusznika o 6.
  • Siła Mistrza oblężeń została zwiększona z 5 do 6.
  • Siła Taranu została zmniejszona z 7 do 6.
  • Taran zaczyna teraz od zadania 3 punktów obrażeń.
  • Katapulta została zastąpiona Aedirnskim Rębajłą.
  • Siła Ciężkiej Jazdy Burej Chorągwi została zwiększona z 7 do 8.
  • Siła Wzmocnionego Trebusza została zwiększona z 7 do 8.
  • Siła Redańskiej Elity została zwiększona z 6 do 8.
  • Siła Kaedweńskiego setnika została zwiększona z 7 do 9.
  • Pancerz Kaedweńskiego setnika został zwiększony z 2 do 3.
  • Wykładowca z Ban Ard może teraz zostać wymieniony na dowolną brązową kartę specjalną.
  • Siła Tridamskiego piechura została zwiększona z 8 do 10.
SCOIA’TAEL
  • Siła Schirru została zmniejszona z 10 do 4.
  • Schirru stwarza teraz Pożogę lub Epidemię.
  • Siła Milvy została zwiększona z 9 do 10.
  • Siła Saskii została zwiększona z 10 do 11.
  • Siła Idy Emean została zwiększona z 3 do 4.
  • Siła Braenn została zwiększona z 5 do 6.
  • Siła Maleny została zwiększona z 4 do 7.
  • Malena jest teraz kartą Zasadzki, która zostaje odkryta po upływie 2 tur i rzuca Urok na najsilniejszego brązowego lub srebrnego wroga o sile 5 lub mniejszej.
  • Siła Morenn została zwiększona z 7 do 9.
  • Siła Sheldona Skaggsa została zwiększona z 8 do 9.
  • Siła Ele’yasa została zwiększona z 8 do 9.
  • Siła Yaevinna została zwiększona z 12 do 13.
  • Siła Wiedzącego została zmniejszona z 3 do 2.
  • Siła Oficera Vrihedd została zwiększona z 4 do 5.
  • Siła Mistrzyni Miecza została zwiększona z 4 do 5.
  • Krasnolud Harcownik ulepsza teraz o 3.
  • Siła Awangardy Vrihedd została zwiększona z 5 do 6.
  • Siła Krasnoludzkiego Najemnika została zmniejszona z 7 do 6.
  • Krasnoludzki Najemnik wzmacnia teraz o 5.
  • Siła Elfiego Łucznika została zwiększona z 6 do 7.
  • Siła Havekarskiego wsparcia została zwiększona z 6 do 7.
  • Siła Havekarskiego przemytnika została zwiększona z 6 do 7.
  • Siła Dragonów Vrihedd została zwiększona z 7 do 8.
  • Siła Brygady Vrihedd została zwiększona z 8 do 9.
  • Siła Straży Mahakamskiej została zwiększona z 6 do 9.
  • Straż Mahakamska ulepsza teraz wybranego sojusznika o 2.
  • Siła Neofity Vrihedd została zwiększona z 7 do 10.
  • Neofita Vrihedd wzmacnia teraz 2 losowe jednostki w twojej ręce o 1.
  • Siła Saperów Vrihedd została zwiększona z 9 do 11.
NILFGAARD
  • Siła Jana Calveita została zwiększona z 4 do 5.
  • Letho jest teraz szpiegiem.
  • Letho blokuje teraz dwie jednostki w wybranym rzędzie i wykrada im całą siłę.
  • Siła Cahira została zmniejszona z 4 do 1.
  • Cahir wskrzesza teraz Dowódcę.
  • Siła Vilgefortza została zwiększona z 8 do 9.
  • Stefan Skellen wzmacnia teraz o 5, a nie o 2.
  • Siła Vattiera została zwiększona z 9 do 11.
  • Siła Xarthisiusa została zwiększona z 10 do 13.
  • Fringilla Vigo jest teraz szpiegiem, a jej siła została zmniejszona z 6 do 1.
  • Siła Vanhemara została zwiększona z 3 do 4.
  • Siła Petera Gwynleve została zwiększona z 5 do 6.
  • Serrit zadaje teraz 7 pkt obrażeń zamiast 6.
  • Siła Egana została zwiększona z 5 do 7.
  • Egan nie zadaje już obrażeń.
  • Siła Cesarzowej została zwiększona z 6 do 8.
  • Cesarzowa dysponuje teraz umiejętnością Zemsty, która niszczy najsłabszą jednostkę w jej rzędzie.
  • Sweers już się nie okalecza.
  • Siła Albricha została zwiększona z 9 do 10.
  • Siła Assire została zwiększona z 10 do 11.
  • Strażnik nie posiada już Zemsty i umieszcza Pomniejszego strażnika na szczycie talii przeciwnika, kiedy zostanie zagrany.
  • Siła Cantarelli została zwiększona z 11 do 13.
  • Skrytobójca zadaje teraz 10 pkt obrażeń.
  • Siła Pikinierów Dywizji Alba została zmniejszona z 4 do 3.
  • Pikinierzy Dywizji Alba wzywają teraz wszystkie egzemplarze tej jednostki.
  • Siła Dywizji Magne została zmniejszona z 7 do 3.
  • Dywizja Magne zagrywa teraz losowy brązowy Przedmiot z twojej talii.
  • Siła Zwiadowcy została zwiększona z 4 do 5.
  • Zwiadowca nie może już brać na cel złotych jednostek.
  • Siła Ognistego Skorpiona została zmniejszona z 6 do 5.
  • Obrażenia zadawane przez Ognistego Skorpiona zostały zwiększone z 4 do 5.
  • Egzekutor Brygady Impera nie zadaje już obrażeń, kiedy zostanie zagrany.
  • Saper wzmacnia teraz wybranego sojusznika o 5.
  • Siła Siewcy zarazy została zwiększona z 6 do 7.
  • Siła Kusznika Dywizji Deithwen została zwiększona z 6 do 7.
  • Kusznik Dywizji Deithwen zadaje teraz 3 punkty obrażeń. Jeśli cel jest szpiegiem, otrzyma 6 punktów obrażeń.
  • Siła Sierżanta Brygady Nauzicaa została zwiększona z 6 do 7.
  • Mangonela zadaje teraz 2 pkt obrażeń losowemu wrogowi, kiedy jest zagrywana.
  • Siła Konnicy Dywizji Alba została zwiększona z 4 do 7.
  • Konnica Dywizji Alba wzmacnia się teraz o 1 za każdym razem, gdy pojawia się sojusznik.
  • Siła Nilfgaardzkiego oficera została zwiększona z 7 do 8.
  • Nilfgaardzki oficer wzmacnia teraz sojusznika o 2 za każdym razem, gdy zagrywasz Żołnierza.
  • Siła Alchemika została zwiększona z 8 do 9.
  • Siła Włóczników Dywizji Alba została zwiększona z 8 do 10.
  • Siła Infiltratora została zwiększona z 9 do 10.
  • Siła Nilgaardzkiego rycerza została zwiększona z 11 do 12.
POPRAWKI
  • Kilka problemów związanych z awariami aplikacji i stabilnością zostało rozwiązanych.

Prośby Karczmarza

Jeśli lubisz czytać artykuły i informacje na Gwint24.pl to proszę daj temu wyraz i polub nas na FB oraz daj subskrypcję portalu – ikonka dzwonka w prawym, dolnym rogu – lub akceptacja informacji o wysyłaniu powiadomień na przeglądarkę, gdy dodamy coś nowego!

R E K L A M A
zvr
Twoja reakcja
  • orango orangon

    iinfo szybkie jak mój komentarz

  • Strzelec Bartek

    Słaba aktualizacja:
    1. Znacznie zwiększyli średnią siłę jednostek. Jest to kolejno 12, 15 i 18. Przez to byle brąz jest silniejszy od golda, Ciri:Nova, Sklep itd jest warty siłowo co 2 brązy. A takie karty jak Villen łatwo zbić, przez co użyteczność tej karty spadła.
    2. Jak mogli usunąć Quen?!
    3. Ciri nadal słaba 🙁
    4. Brzydki interfejs wymiany i podglądu cmentarza.
    5. Animacje są zbyt szybkie i niektóre przez to nieładne.
    6. Za krótko trwał PTR.
    7. Gra teraz prócz 6 rzedów i wiedźmińskiego uniwersum, niewiele się różni od HSa.
    8. Ujednolicenie i każda frakcja może miec karty z każdej frakcji. Może jeszcze usuniecie podział na frakcje?

    • Marek Markowski

      dobre jest to, że teraz każda frakcja ma brąz – zagraj kartę a pozostałe dwie pojawia się na bordzie. Zamiast 5 różnych takich samych mogli dać neutralną jedną, zaoszczędziliby sobie sporo ilustracji. Podpinam pod niezadowolenie co do słabej aktualizacji. Najgorsze dla mnie w niej jest nie mechanika czy balans, ale okropna wartość estetyczna zarówno bordu, mikro tokenów (bo kartami już tego nazwać nie można) mierna animacja tokenów. Ekran cmentarza i muliganu wygląda gorzej niż księga czarów z Homm3, a jest to gra z ’99r. Gwint teraz wygląda jak niezbyt dopracowany projekt z kickstartera na komórki. Jak można pracować cały rok nad betą, żeby na koniec wypuścić taki mierny produkt (co do estetyki i efektów animacji). shame, shame, shame …

      • Krzysztof Falkowski

        Jak dla mnie gwint leci po równi pochyłej od odzłocenia złotych kart, zamiast pracować nad balansem z każdym updatem rewolucja, teraz to już w ogóle nie wiem w jaki target celują, na pewno nie w mój.

        • Strzelec Bartek

          Ostatni update był nawet fajny, gdyby rozwijali grę w tym kierunku to by było nieźle. Ale musieli spartolić to.

  • MPAA7

    Wyzwania dramatycznie slabe. Wszystko przeszedłem za 1-szym razem. Nie umowa się do dwóch poprzednich…

  • maurize

    czy otwierając zachomikowane beczki można już dostać nowe karty ???

    • Janusz Stefko

      tak

  • Dariusz Sakowicz

    Ja pierdziele i znowu mamy nową grę i to niestety gorszą od poprzedniej wersji.

  • galbarOfficial

    Jestem zawiedziony… i to na tyle zawiedziony tym co zobaczyłem, że na chwilę obecną nawet brak mi słów żeby to opisać…

  • D7470

    Kiedy koniec sezonu?

  • Sebastian Kulczycki

    hej! mam problem z aktualizacja gwinta, gog galaxy ma problem z dostepem do dysku… mimo iz zalaczam bez antywirusa oraz jako administrator, ktos moze pomoc?

    • Strzelec Bartek

      Restart kompa

  • Stary Wąż

    Słabo, bardzo słabo. Czułem że gruby z kitką rozwali gwinta.

  • John Rambo

    DRAMAT!!! W to się nie da grać… Autentycznie podczas pierwszej rozgrywki wyszedłem z gry i nie mam zamiaru do niej wracać…
    Kończę przygodę z Gwintem jeśli on ma tak wyglądać, a wygląda jak gra z odpustu, czyli kiczowato!!! Nawet ten żetonik wskazujący ture został zupgradowany do badziewia.
    Poza tym gdzie jest poprzednia ciesząca oko galeria z całą swoją przejrzystością i czytelnością, teraz nawet nie ma licznika ile mamy kart…
    Gra także jest za szybka, brak jest tam już miejsca cieszące ucho odgłosy zagrywanej karty.
    Reasumując MEGA ROZCZAROWANIE i dla mnie koniec, bo ta gra z cisząco oko stała się odpychająca:/ Wielka szkoda…

  • gru

    1. Jak oni do cholery wybierają karty które po nerfie dostaną full dust a które nie?
    2. Wyzwanie jest tak cholernie proste że przegrałem zaledwie raz zamieniając geralta w 15 punktowego zamiast aarda
    3. 4 crashe w jednym dniu
    4. Gra jest brzydsza niż była
    5. Kolekcja jest cholernie nie przejrzysta
    6. Więcej kart rng się nie dało? (a w tym gwint był o wiele lepszy od swojego głównego rywala)
    7. Brązy mają w cholerę siły i wchodzą po 10 + efekt przyćmiewając ZŁOTEGO geralta (15)
    8. Czy my naprawdę mamy craftować dowódców?
    9. Czemu potwory dostały 2 dowódców?

    • kim

      no geralt to 17 powinien być. Są brązy co robią 17 value. A tu mamy złotą jednostkę.

      • Robert Majer

        Dla mnie od początku niezrozumiałe jest to, że w grze jest złota karta z brakiem umiejętności. Ostatnio wypadł mi z beczki, jako Gold do wyboru. Wszystkie złote do wyboru już miałem, więc w takiej sytuacji zaczyna się zgadywanie co zmienią w aktualizacji, żeby przemielić za 800 skrawków. Wydawał się mocno prawdopodobny, a tu d*pa. Po zdjęciu odporności z goldów kompletnie niegrywalny, a i wcześniej raczej rzadko. Teraz po nerfie zwiadowców, to już nawet do pokrywki się nie nadaje. Ehh…

        • Strzelec Bartek

          Gerwazy był stworzony jako duży, silny kloc. W close becie bywał grany (np:Kambi) ale fakt, po zdjęciu immunity goldom stał się niegrywalny. Część goldów i innych kart zyskała zdjęciu immunity ale niektóre (np: Gerwazy, Hjalmar i Ciri) nie. Teraz jak byle brąz robi 15 punktów (!) to tym bardziej Gerwazy (i większość goldów) stała się słaba.

  • Michał Konkel

    Rip Pogodynka :'(

  • kim

    O kwestii balansu sie nie wypowiem, ale w kwestii UI to krok naprzód. Dodali by tylko oprocz deck buildera kolekcję starą bo ładnie sie ogladało,

  • Maciej Lipiński

    Estetycznie jest kiepsko, funkcjonalnie – znacznie lepiej. Koniec z lagującym na słabszych maszynach/łączach scrollowaniem. do nowego sposobu zagrywania kart trzeba chwilę się przyzwyczajać, ale daje radę. Efekty palenia słabiutkie, ale animacje znaków Igni i Yrden całiem zgrabne. Deck builder wygodniejszy, ale brzydszy, a prezentacja kart na liście wg mnie jest mniej atrakcyjna od klasycznego widoku talii, wolałbym raczej odwrotne rozwiązanie, tj. listę kart z kolekcji i widok na deck.

    Co do balansu – pożyjemy, zobaczymy. Trochę bez sensu wydaje mi się rework wskrzeszeń Skellige – wiem że mamy być zachęcani (zmuszani) do grania archetypami, ale po co mnożyć karty ponad potrzebę? Czy Freya jako frakcyjny staple komuś przeszkadzała?

    Mechanika Create i losowe wpadanie w rzędy np. odrzucanych kart to trochę bezsensowne RNG – czekam tylko, aż taka losowa wpadka odblokuje mojemu przeciwnikowi igni.

    Wysypujące sie trójki w każdej frakcji martwią mnie mniej niż np. danie wskrzeszeń Potworom – co dalej, consume w SK? BTW – mechanika Conceal chyba lepiej pasowałaby do ST niż Nilfgaardu.

    Event świąteczny – śmiesznie prosty. Przynajmniej poziom ekspercki powinien stanowić wyzwanie. Avatar też trochę zawodzi, choć – fakt – takiego jeszcze nie było.

    PS., Wydaje się, że gra działa nieco stabilniej, u mnie w każdym razie nic nie crashowało (jedynie wewnętrzny czat trochę lagował).

  • Janusz Michalew

    Nowy gwint jest tragicznie brzydki, budowanie talii beznadziejne, ze starym nigdy nie miałem problemu, przestaje grać, pełnej wersji też nie mam już zamiaru kupować

  • Robert Majer

    Mam wrażenie, że CZERWONYM pomyliła się pierwsza gwiazdka z 1-szym kwietnia i że to tylko nieudany żart. Do tej pory po update’cie leciał hotfix. Teraz chyba nie wystarczy. Kompletny strzał w kolano, po którym sporo casuali się odwróci od gry. Podejrzewam, że profesjonalni zawodnicy też. Tym razem to nie był nerf kart, tylko całej gry.

  • Przemek Owczarek

    Wiem, że każdy piszę, że zadania z Geraltem są proste, ale ja nie jestem takim wybornym gwintownikiem i dopiero raczkuję. Może mi ktoś przybliżyć jak ogarnąć trzecie zadanie z wersji „easy”?

  • gh s

    WOW. Ale krok wstecz. Ale po kolei:

    1. Cały patch równie atrakcyjny jak „świąteczna paka”. 2 beczki to 10PLN, 25 beczek to 100PLN. Brawo 🙂

    2. Gwint miał być najładniejszą karcianką. A tu wizualny krok w tył. Karty na planszy (chyba) i w kolekcji (na pewno) mają mniejszą ilość pikseli niż w starym patchu więc siłą rzeczy nie wygląda to lepiej a gorzej

    3. Deck builder: Możliwość utworzenia karty z poziomu buildera na plus ale reszta to bardzo nieprzemyślane rozwiązania. Większość gających to faceci czyli wzrokowcy. Budowana talia nie powinna być w postaci napisów w lewym bocznym menu a w postaci miniaturek kart na dole buildera. Tak jak podczas gry ale nie 10 kart a 25-40. Lewe boczne menu to powinny być filtry. Właśnie filtry. Mają teraz mniej opcji niż 0.9.13. Krok wstecz. Widok całej kolekcji mocno spadł jakościowo, karty mniejsze więc siłą rzeczy gorzej to wygląd. Ogólnie builder zatem bardzo słabo się prezentuje, a wystarczyło dać obrazki talii na dole i byłaby malina. Banał? Jak widać nie dla wszystkich.

    4. Nowe karty RNG. Wiadomo, karty dla graczy bez pełnej kolekcji jako zapychacz decków. Ale na Kroma, jaka żarówka przyświeciła komuś że wydano nowego dowódcę Nilfgardu z opcją: szpieg, wybierz jednego z 3 dowódców. Myślę sobie, ale gratka. Nie dość że wrzucę szpiega w stół to zagram Calveita, Emhyra lub Morvrana. Kupiełem kartę zamieniłem za Emhyra i heja na ranked. Otwieram z dowódcy i… mam do wyboru: Henselta, Bovera i Królową Krabopająków czyli esc+enter bo jeszcze grałem Cahirem. Wszystkie karty RNG jestem w stanie zrozumieć że mają jakiś tam sens ale ten Uzurpator NF to utrata kontaktu z rzeczywistością przy jej wprowadzaniu do gry

    5. Nadano wszystkim jednostkom zwinność bez przemyślenia konsekwencji. Ot pomysł typu „Na razie pani Jadzia przestawia wajchę a potem się zobaczy”

    Gram w gwinta od samego początku. Każdy patch rozumiałem i widziałem kierunek w jakim zmierza gra. Żadnego patcha nigdy nie skomentowałem negatywnie. Do dziś. Po prostu zmiany są nielogiczne. Niby gra ma być dla też dla większej liczby casuali? Jaki cudem się pytam jak większość casuali odpadnie na deck builderze jak jest w takiej formie jak obecnie.

  • KejDzej

    Mam wrażenie, że niektórzy przesadzają… fakt, że oprawa graficzna trochę ucierpiała – jest bardziej cukierkowo, no ale cóż – jak dla mnie liczy się tutaj głównie stół, karty i sama gra. Same grafiki i dźwięki podczas rozgrywki też trochę gorzej teraz wypadają. Nie ma tego „boom” jak w poprzedniej wersji… tam czuło się, że karty wchodzą na stół, że jak wchodzi konkret na stół to jest rozpierducha, a teraz wszystko taki trochę sztuczne się wydaje, jakieś takie przytłumione – nie ma tego pierd….ęcia. To samo tyczy się efektów kart specjalnych. No ale i do tego się przyzwyczaimy.

    Według mnie na plus z pewnością połączenie tworzenia talii z tworzeniem kart. Nowe karty? Cóż przyznam się, że gram swoim starym Eredinem przynajmniej do końca sezonu – eksperymentował będę w nowym roku, ale już zacieram ręce na nowe możliwości dla moich ulubionych potworków 🙂 Na razie zdecydowałem się na chwilę wprowadzić do talii 3 Lodowe giganty w miejscu 2 Utopców i 1 Wojownika gonu żeby przetestować te pojedynki i powiem, że nawet nawet. Utopiec wrzuca co prawda w mróz i zadaje maksymalnie 4 punkty obrażeń, ale gigant z kolei jest w stanie wykluczyć ze stołu jednostkę z maks 10 punktami siły – pod warunkiem, że atakowana jednostka siedzi w mrozie. Połączenie Utopców i Lodowych Gigantów może wyjść na dobre deckom opartym na Gonie. O nowych wyzwaniach nie będę się jak na razie wypowiadał, bo nie grałem. Póki co nie jest źle.

  • KejDzej

    Jeszcze odnośnie samego newsa i listy zmian: Pavetta zapewne omyłkowo trafiła do listy zmian Potworów 🙂

Cześć!

Sign in

Zapomniałeś hasła?

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zamknij
z

Ładowanie...