Karczma na Discordzie Dołącz do naszej grupy na FB!
Strona główna » Triss: Telekineza – porozmawiajmy o kartach!
Karty Neutralne

Triss: Telekineza – porozmawiajmy o kartach!

Triss: Telekineza

Triss, czyli Triss Merigold to jedna z najważniejszych bohaterek sagi o Wiedźminie oraz gry. Była osobistym doradcą Foltesta, kochanką Geralta oraz przyszywaną starszą siostrą dla Ciri, więcej na temat tej wielowymiarowej postaci znajdziecie tutaj.

Zapraszamy do sprawdzenia poprzednich publikacji spod szyldu Porozmawiajmy o kartach!

Triss: Telekineza


  • Triss: Telekineza to złota, legendarna karta neutralna.
  • Umiejętność: Utwórz brązową kartę specjalną z talii początkowej dowolnego gracza.
  • Skrawki: -800/+200
  • Zalety:
    • Wpasuje się praktycznie do każdej talii – wystarczy posiadać w takowej Rekonesans lub inną kartę specjalną.
    • Może utworzyć brązową kartę specjalną z talii przeciwnika, co w pewnych sytuacjach może okazać się zbawienne.
  • Wady:
    • Gdy w taliach któregokolwiek z graczy nie ma choć jednej brązowej karty specjalnej, Triss jest bezużyteczna.
  • Arena: Czarodziejka będzie dobrym wyborem na Arenę, gdy w talii mamy jakiegoś silnego brązowego speciala. Najlepsze brązowe karty specjalne reprezentują sobą wartość 12 punktów (np. Mahakamski Dwójniak lub Wronie Oko ). Nietrudno obliczyć więc, że Triss niejednokrotnie zanotuje wartość 20 punktów lub nawet większą z Rekonesansem. 4/5
  • Przykłady zastosowań:
    • Ta karta czarodziejki z Mariboru jest bardzo popularna w obecnej mecie. Stanowi o sile takich talii jak Alchemia Nilfgaardu, Maszynowy Henselt czy Weterani Skellige. Tak naprawdę można jej też z powodzeniem używać w Potwornej Zemście czy wielu, wielu innych deckach.
    • Jej synergia z brązowymi kartami specjalnymi daje nam mnóstwo opcji. Dla przykładu, wyciągnięcie brązowej jednostki ze szczytu naszej talii za pomocą Rekonesansu jest bardzo mocną umiejętnością, która odchudza nasz deck, a przy tym przyzywa mocną brązową jednostkę. Z talii Weteranów nierzadko będziemy mogli wyciągnąć brązową jednostkę za 14/15 punktów! (Weterani).
    • Dodatkowy Dwójniak lub Mazidło niejednokrotnie potrafi przygwoździć przeciwnika tak w długiej, jak i krótkiej rundzie (Alchemia).
    • Czwarte źródło Kołowrotu nie tylko da nam dodatkową maszynę, ale również wzmocni potencjalnego Henselta lub owa maszyna posłuży jako pacyfikator słabszych jednostek, co z kolei wzmocni Krwawego Barona (Maszyny).

Triss: Telekineza to moim zdaniem najlepsza karta ze słowem kluczowym Utwórz w grze. Jej umiejętność jest po prostu wyborna i mam nadzieję, że w majowej aktualizacji zostanie odpowiednio dostosowana do gry, a nie całkowicie z niej usunięta. Jest to karta warta stworzenia – polecam!


Prośby Karczmarza

I jak znajdujecie najnowszy wpis w Karczmie? Co japę rozdziawia? Tak, do Ciebie mówię! Podjadłeś? Popiłeś? Dowiedziałeś się czegoś ciekawego? No! To bardzo dobrze, a teraz bądź tak miły i doceń starania starego Karczmarza dołączając do naszej wesołej kompanii! 

R E K L A M A
zvr
Twoja reakcja
  • orango orangon

    a to nie będzie jedna z kart dostępnych tylko na arenie

    • orango orangon

      po majowej aktualizacji

      • Grillowana Kiełbasa

        Oby nie. Nie jest tak losowa a sprawuje sie dobrze. Może dałbym jej 4 lub 5 punktów ale jest dobrze zbalansowana

  • Mirek Rozyn

    bywało że wchodziła mi za (3 x 8 )+ 6 używając jej z wronim okiem po uzdrowieniu.

Cześć!

Sign in

Zapomniałeś hasła?

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zamknij
z

Ładowanie...