Karczma na Discordzie Dołącz do grupy Gwint Polska
Strona główna » Talia Potwory Pożerka po aktualizacji!
Potwory Talie Ukryty

Talia Potwory Pożerka po aktualizacji!

Nowa Pożerka po aktualizacji!

DavideLl9988 podesłał swoją wersje talii Potwory Pożerka, która uwzględnia zmiany z najnowszej aktualizacji. To zdecydowanie najciekawszy moment, gdy gracze mają masę nowych pomysłów i meta nie dyktuje jedynego słusznego układu talii.

Jeśli i Ty masz pomysł na talię lub ograłeś jakiś deck i chcesz podzielić się swoim doświadczeniem z resztą społeczności, to zapraszam! Podeślij screen + opis zgodny ze standardem na ganisz@mmo24.pl lub przez „DODAJ” w menu.


Potwory Pożeranie


Oś Talii

Talia polega na zjadaniu jak największej ilości swoich jednostek, boostując przy tym Nekkery oraz robienie „podwalin” dla Żalnicy. Co tu dużo mówić, pożerka, każdy się z nią spotkał.

Jeśli podoba Ci się ta talia, daj mi plusika na gwentdb!

R E K L A M A

Karty

Złote

  • Ge’els – moim skromnym zdaniem, jedna z najlepszych legendarnych kart. Pozwala na dobranie karty, która zwykle jest bardzo pomocna. Ponadto warto zaznaczyć, że drugą kartę umieszcza na szczycie talii, dzięki temu wiemy, czego się spodziewać w następnym dobraniu.
  • Geralt: Igni – karta ta pozwala nam na zniszczenie dużej jednostki, a jeśli nam się poszczęści, kilku jednocześnie.
  • Grot: Śpiący – możemy dzięki niemu pokrzyżować plany Pożodze, poprzez buff swoich 2 jednostek, znajdujących się obok niego. Co najważniejsze, za pomocą swojej umiejętności, potrafi zrobić ogromny swing siły na stole.
  • Klucznik – pozwala wykraść kartę przeciwnika z jego cmentarza, która zazwyczaj zadziała na jego niekorzyść.

Srebrne

  • Niszczące Gradobicie Merigold – naprawdę ciężko mi pojąć, czemu nikt nie gra tej karty. Wydawałoby się, że wrzucenie jej do talii Potworów, w której jest dużo dobrych, srebrnych kart, jest słabym rozwiązaniem. A tak nie jest. Karta uratowała mi tyłek wiele, wiele razy, zwykle robiąc ponad 30 punktów. Dodatkowym plusem jest to, że nikt się jej nie spodziewa. Moim zdaniem każda talia powinna mieć coś, co pozwoli zaskoczyć przeciwnika i przy tym wykręcić dużo punktów. Niewątpliwie, Gradobicie jest taką kartą.
  • Wiedźmy – 20 punktów oraz odchudzanie decku.
  • Żalnica – kluczowa karta w decku i nasz warunek zwycięstwa. Finiszer, ale musimy wypracować przewagę kart.
  • Morvudd – Nie jest to karta must have, jeśli czujecie, że czegoś wam brakuje, możecie go wymienić na co innego. Trzymam go ze względu na sytuacje, gdzie moje Krabopająki są blokowane (pozwala je odblokować), lub gdy przeciwnik rzuci coś, co wymaga zablokowania. Dodatkowo obniża siłę karty przeciwnika o połowę, co jest niekiedy bardzo przydatne.

Brązowe

  • 3x Nekkery – boostują się za każdą pożartą jednostkę, dodatkowo same wyskakują z decku.
  • 3x Vran Wojownik – kluczowa karta w talii.
  • 3x Olbrzymie Krabopająki – za każde pożarcie, tworzy krabopająka, darmowa siła oraz podstawa do stworzenia dobrego finishu dla Żalnicy.
  • 3x Krabopająki – odchudzanie decku, zwykle same wyskoczą za sprawą Olbrzymich Krabopająków. Po nerfie pogody nie są łatwe do zabicia.
  • 3x Harpie Caleano – Mimo otrzymanego nerfa, nadal bardzo dobre, idealne pod pożeranie.

Mulligan

Blacklisting jest jedną z najtrudniejszych rzeczy do wykonania (sprawdź koniecznie poradnik – blacklisting!). Zwykle nie chcemy mieć żadnego Krabopająka na ręce, więcej niż 2x Nekker oraz więcej niż jedną Wiedźmę.


Rozgrywka

Runda 1

Pierwsza runda polega na nieco powolnym budowaniu przewagi. Zwykle rzucamy w dwóch pierwszych ruchach Olbrzymiego Krabopająka oraz Harpie.

Trzecim ruchem jest zjedzenie jaj dzięki Vran Wojownikom, bądź samym liderem – Ukrytym, jeśli nie mamy możliwości pożarcia.

Nie radzę zagrywać drugiego Olbrzymiego Krabopająka, jeśli wcześniejszy nie został zgładzony, bądź zablokowany, w szczególności grając przeciwko Nilfgaardowi (uwaga na Egana, który może zablokować dwie jednostki!).

W dalszej części jemy tyle ile możemy, by zrobić jak najwięcej Krabopajączków. Gdy widzimy, że w środkowym rzędzie mamy ponad 20 punktów, a wszystkie jednostki mają równą wartość, warto użyć Grota w zróżnicowania siły i ochrony przed Igni.

Gdyby zaistniała sytuacja, gdzie nie mamy Olbrzymów czy chociażby Harpii, warto zagrać Wiedźmy i skończyć rundę, jeśli przeciwnik po tym nie podda rundy, zawsze wyjdzie na to, że będziemy mieć kartę przewagi, a jak dobrze pójdzie, to nawet dwie.

Runda 2

Runda 2 powinna być traktowana, jako przejście do następnej. Wszystko zależy od tego jak potoczyła się wcześniejsza runda, po wygranej zwykle oddajemy ją bez rzucenia jakiejkolwiek karty, bądź rzucamy jedynie Nekkera.

Jeśli to przeciwnik wygrał R1, to musimy zwyciężyć, starając się oszczędzić kluczowe karty na finałową rundę.

Runda 3

Zwykle w tej rundzie pozbywamy się Wiedźm, trzymamy Żalnice jako ostatnią kartę, w między czasie pożerając karty, które nam zostały, zwykle Nekkery.

Dodatkowo staramy się kontrolować stół poprzez Igni czy Gradobicie (jeśli nie użyliśmy ich wcześniej).

Kluczową kwestią dla nas jest przewaga kart, tak aby nasza Żalnica bezpiecznie pożarła cmentarz.


Podsumowanie

Deck idealnie radzi sobie po aktualizacji. Jedynym jego problemem jest mirror match. Czasem możecie napotkać kłopoty z NG na odkrywanie, ale zwykle powinniście wyjść cało z opresji.

17 ranga zdobyta grając tylko tym deckiem 🙂

 Pozdrawiam, DavideLl9988!


Prośby Karczmarza

Jeśli lubisz czytać artykuły i informacje na Gwint24.pl to proszę daj temu wyraz i polub nas na FB oraz daj subskrypcję portalu – ikonka dzwonka w prawym, dolnym rogu – lub akceptacja informacji o wysyłaniu powiadomień na przeglądarkę, gdy dodamy coś nowego!

R E K L A M A
zvr
Twoja reakcja
  • Jan Kowalski

    Coraz więcej Radowidów jest, tak więc pożerka długo sobie nie pożyje 🙂

    • Piotr Popielewicz

      Pożerka już jest martwa. Nie dość, że łatwo ją skontrować, to bardzo wielu graczy gra taliami, które wyśmienicie się do tego nadają, a to przez wysyp Pożerek po patchu.

      • suicone

        Radowid plus grzybki trzymane na koniec. Radowid zbija krabopajaka plus nekkera/ jajo do tego kajdany na vrana. Grzybki trzymane na ekkime, ktora niszcza. No i finalnie na zalnice.

        • Piotr Popielewicz

          Deszcz, Rozdarcie, Bloki z Nilfgaardu…

          • Mateusz Suchar

            Jeśli Pożerka jest martwa, czemu tyle ludzi nią gra?

          • suicone

            Ustawili sb talie pod pozeranie. Usuwali karty z innych frakcji dla skrawkow;) pozerka jest swietna jesli przeciwnik nie ma kontry

  • Piotr Popielewicz

    Ta, na pewno zdobyłeś 17 range grając tylko tym deckiem, gdzie jest na każym kroku kontrowany, blokowany i rozwalany. Jak nie Deszcz, to Rozdarcie. Albo Nilfgaard i jego multiblok, albo Królestwa Północy i Radowit. obić to my, ale nie nas.

    • Dawid Lubczyński

      Nie wierzysz, trudno, nie moja sprawa. Prawda jest taka, że posiadam jedynie dobrze skompletowane talie potworów i Nilfgaardu, gdzie NG pod odkrywanie nie za często wygrywam.
      Jakoś na Nilfgaard idzie tym deckiem wygrać, oczywiście nie zawsze, ale często ta sztuka mi się udaje. A talie Radowida* widziałem ze dwa razy.

    • Mateusz Suchar

      Jesteś chamski i niemiły, kolego.

      • Piotr Popielewicz

        Przepraszam. Niestety prawda bywa gorzka.

        • Dawid Lubczyński

          Prawda jest taka, że już wbita 18 ranga 🙂
          Polecam dalej płakać o nerfie pogody i potworów na Facebooku Gwinta 😉

          • Maksymilian Kobus

            Wszyscy mu mówią na wszelkich forach, że pożerką grają i wygrywają od niskich rang po sam top, ale i tak nie przyjmuje żadnych argumentów. Może Pan Popielewicz sam gra pożerką i chce innych zniechęcić do grania nią. Wtedy ludzie nie będą mieli w talii kontr na pożerkę i będzie mu się łatwiej wbijało rangi 🙂

  • Czeplin

    Typowa pożerka, z wyjątkiem tego gradobicia i olbrzyma. Własna wariacja na ten temat. Nic nowego.
    Czemu każdy chwali się, że zdobył 17 rangę? Odkąd za pokonanie przeciwnika dostajemy +50 MMR a za przegraną -7, to z całą uprzejmością, ale to nie jest to osiągnięcie:D

    • brewamator

      LOL Na jakim MMR tak punkty przydziela?

      • Czeplin

        aktualnie 2300

  • Dusiciel

    Niszczycielskie Gradobicie Merigold to po prostu neutralna Koral, tylko bez wartości punktowej i do tego srebrna, niestety istnieje taka tendecja że takie karty nie są zbyt lubiane przez to że nie wchodzą na stół z wartością punktową :/ Taki sam los spotkał Króla Żebraków- jego umiejętność została przeniesiona na Rozkaz Wymarszu, który widuję teraz sporadycznie, zwłaszcza po nerfie (kiedyś jeszcze od biedy nadawał się do wyciągania Żalnicy, przez co chronił ją przed Grzybkami, a teraz już to nie działa)

Discord Gwint24

Najnowsze talie

memy.gwint24.pl

Memy

Cześć!

Sign in

Zapomniałeś hasła?

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zamknij
z

Ładowanie...