Karczma na Discordzie Dołącz do grupy Gwint Polska
Strona główna » Tajemna receptura – jak mniej zapłacić za tworzenie kart premium?
Poradniki

Tajemna receptura – jak mniej zapłacić za tworzenie kart premium?

Pył meteorytowy

Pył meteorytowy to składnik, który pojawił się wraz ze startem otwartych beta testów i służy do uszlachetniania kart, czyli tworzenia kart premium. Te robią wrażenie, ponieważ są animowane i to jedyna różnica. To swego rodzaju zabawa dla kolekcjonerów, ale trudno zaprzeczyć, że karty premium wyglądają fanatycznie!

Problem jest tylko jeden, aby uszlachetnić karty standardowe musimy posiadać Pył Meteorytowy, który normalnie dostajemy z zadań i awansów oraz z mielenia innych kart premium. Tych realnie jest jak na lekarstwo.

Oczywiście możemy wydać prawdziwe pieniądze i kupić dowolną ilość pyłu, ale to opcja dla graczy z grubym portfelem. Przejdźmy zatem do meritum.


Metoda SlaYx

SlaYx to jeden z bywalców Karczmy, który podzielił się z nami swoim sposobem na tworzenie kart premium. Obliczył i wykazał rodzaj kart, które najlepiej nadają się do mielenia oraz określił warunki brzegowe. Zaczynamy!

Kluczem jest lista refundowanych kart, która zawsze się pojawia po aktualizacji i dotyczy kart, które stworzyliśmy, a zostały osłabione. Wówczas możemy je spalić i odzyskać 100% zasobów.

Ważne! Przez 72 godziny możemy w kółko tworzyć daną kartę i ją mielić ze 100% zwrotem (nie dotyczy to tylko kart, który były stworzone przed update!).

R E K L A M A

Dzięki metodzie Slayx’a możecie podczas tych trzech dni tworzyć animowane karty, taniej niż zwykle!


Jak to działa?

Wzór

Od kosztu w skrawkach jaki zapłacimy jeśli stworzymy kartę animowaną danego rodzaju (np.1600 dla złotej), odejmujemy zwrot, czyli to ile otrzymamy skrawków i pyłu meteorytowego jeśli zniszczymy  taką kartę (np. 800 skrawków i 400 pyłu dla złotej).

Wynikiem jest ilość skrawków jaką potrzebujemy do zyskania 400 pyłu meteorytowego. W przypadku złotej za 800 skrawków mamy 400 pyłu, czyli stosunek wydanych skrawków do otrzymanego pyłu meteorytowego to 2:1, słowem szukamy czegoś bardziej opłacalnego!

  • legendarna karta | koszt = 1600 skrawków | zwrot = 800 s i 400 pm | całkowity koszt = 800 s za 400 pm
  • epicka karta | koszt = 800 s | zwrot = 200 s i 300 pm | całkowity koszt = 600 s za 300 pm
  • rzadka karta | koszt = 400 s | zwrot = 80 s i 200 pm | całkowity koszt = 320 s za 200 pm
  • zwykła karta | koszt = 200 s | zwrot = 30 s i 100 pm | całkowity koszt = 170 s za 100 pm

Naturalnie, najbardziej opłacalną metodą mielenia kart jest niszczenie kart rzadkich. Otrzymujemy 200 pyłu za mniejszą ilość skrawków (stosunek nie 2:1, a 1,6:1). Wówczas za 640 skrawków (2 x 320 s) otrzymujemy 400 pyłu, które potrzebujemy do uszlachetnienia legendarnej karty.


Koszt tworzenia kart

  • legendarna karta | normalny koszt 1600 s | rekomendowany 800 s + 400 pm (koszt tego pyłu = 680 s, patrz Wzór) | 800 + 640 = 1440 s, oszczędność 160 skrawków!
  • epicka karta | normalny koszt 800 s | rekomendowany 200 s + 300 pm (koszt pyłu = 480 s) | 200 + 480 = 680 s, oszczędność 120 skrawków!
  • rzadka karta | normalny koszt 400 s | rekomendowany 80 s + 200 pm (koszt pyłu = 320 s) | 80 + 320 = 400 s, wychodzimy na to samo!
  • zwykła karta | normalny koszt 200 s | rekomendowany 30 s + 100 pm (koszt pyłu = 160 s) | 30 + 160 = 190 s, oszczędność 10 skrawków!

Zamiast wydawać 1600 skrawków na animowane złoto, to tworzymy złotą kartę za 800 skrawków i tworzymy dwie rzadkie karty na mielenie, wydajemy na to realnie 640 skrawków, uzyskując 400 pyłu. Stąd ostatecznie koszt 800 + 640 (które wydaliśmy, żeby pozyskać pył) = 1440, zamiast 1600!

Ps. pamiętajcie, że to się tyczy tylko kart refundowanych!

R E K L A M A
zvr
Twoja reakcja
  • Jakub Konstanty

    Janusze biznesu już działają.

  • Strzelec Bartek

    Skrawki > Pył

    • Ganisz

      Do czasu, aż nie masz wszystkich kart, a ostatecznie to kwestia indywidualna 😀

      • speedor123

        Na początku skrawki > pył ale jak już masz wszystkie karty i i tak nie masz co robić ze skrawkami to lepiej pozamieniać je na pył i móc zamienić legendę w premkę za 640 skrawków a nie robiąc ją od nowa za 1600

  • Gracz1

    Niestety ze względu na propagowania tego sposobu i opisywanie go gdzie popadnie, redzi będą musieli zmienić mechanikę niszczenia i tworzenia kart zwykłych i premium. Obecnie system nieźle się sprawdzał. Szkoda, że przez Januszy biznesu pewnie wszyscy stracimy.

    • galbarOfficial

      Wątpię, aby cokolwiek było zmieniane, czy w ogóle by zainteresowało to Redów. Problem jest znikomy, a oszczędność niewielka (raptem 160 skrawków na jednej tego typu operacji). Dodatkowo dotyczy to tylko i wyłącznie kart refundowanych, a więc 3 dni od wejścia jakiegoś updatea/hotfixa 😉

    • Mateusz Mlody

      Zapewne Redzi chcieliby by jak najwięcej osób miało animowane karty aby kawał dobrej roboty nie poszedł „na marne”.

Cześć!

Sign in

Zapomniałeś hasła?

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zamknij
z

Ładowanie...