Karczma na Discordzie Dołącz do naszej grupy na FB!
Strona główna » Startujemy Wyzwanie Karczmarza #4 – Wiedźmińskie Opowieści! [Aktualizacja!]
Turnieje

Startujemy Wyzwanie Karczmarza #4 – Wiedźmińskie Opowieści! [Aktualizacja!]

Wzywanie Karczmarza odsłona czwarta – zaczynamy!

Tędy, tędy! Nie pchać się! Wszyscy zapisani! Tak, wszyscy! Jak to brzeszczot wyciągasz na przeciwnika! Durniu! Tu neutralne ziemie, tu każdy siąść może i grać w turnieju Karczmarza. Takie jest prawo w Karczmie na Rozstaju Dróg!


Harmonogram

Całość komunikacji prowadzimy za pomocą maila [email protected]! Proszę go sprawdzać!

  • Runda 1 do północy 02.12
  • Runda 2 do północy 03.12
  • Runda 3 do północy 04.12
  • Runda 4  do północy 05.12
  • Runda 5 do północy 06.12
  • Runda 6 (ćwierćfinały) do północy 07.12

  • Runda 7 (półfinały) do północy 08.12
  • Runda 8 (finał i mecz o trzecie miejsce) do północy 09.12
  • Uwaga! Jeśli znacie swojego kolejnego przeciwnika, to możecie grać natychmiast i nie musicie czekać na termin. 
  • Po wygranej sprawdźcie tabelę, jeśli jest już wasz przeciwnik, to natychmiast go zaproście do znajomych!

Sponsor turnieju


Fazy pojedynków

  • kontakt z przeciwnikiem na GOG
  • potwierdzenie odebrania zaproszenia – uwaga! Żeby uniknąć sytuacji, że ktoś przez cały dzień czeka na kontakt i nie wie, czy przypadkiem na pół godziny przed końcem czasu nie odezwie się przeciwnik, to ustalamy, że zaproszenie na GOG i jego potwierdzenie musi się odbyć najpóźniej na 6 godzin przed końcem terminu, który zostanie wyznaczony przez organizatora. Złamanie tej zasady oznacza dyskwalifikację.
  • ustalenie terminu pojedynku i poinformowanie o liderach reprezentujących nasze talie
  • pojedynek
  • raportowanie wyników przez zwycięzce – według wzoru w Regulaminie pkt. Talie i rozgrywka
  • sprawdzenie tabeli – jeśli zwycięzca już zna swojego kolejnego rywala, niech natychmiast próbuje się z nim skontaktować. To też ułatwia życie!
  • aktualizacja wyników będzie prowadzona możliwie na bieżąco, ale jeśli ktoś gra o 23.00 i wyniki zejdą po północy, to taki wynik będzie aktualizowany na drugi dzień (rano).

Tabela turnieju Wyzwanie Karczmarza #4

W związku z tym, że do turnieju zgłosiło się 182 zawodników, część musiała przejść automatycznie do R2 za pomocą Dzikiej Karty.


Nagrody

W tej edycji poza hojnością Księcia C.D.P Czerwonego mamy do dyspozycji nagrody od zamorskiego kupca zwanego Tirvall, który każdemu laureatowi ofiaruje jedną, wybraną przez siebie koszulkę ze swojego sklepu!

Poniżej zobaczcie wybrane wzory, które mocno wgryzają się w nasz klimat! 

  • Za pierwsze miejsce: 1200 Pyłu Meteorytowego + dowolna koszulka ze sklepu www.tirvall.com
  • Za drugie miejsce: 800 Pyłu Meteorytowego + dowolna koszulka ze sklepu www.tirvall.com
  • Za trzecie miejsce: 400 Pyłu Meteorytowego + dowolna koszulka ze sklepu www.tirvall.com

Regulamin

Ogólne

  • Organizatorem turnieju jest Gwint24.pl
  • zapisy trwają do 01.12.2017 do 12:00 lub do zapełnienia listy chętnych (256 zawodników)
  • zgłaszamy się przez formularz zgłoszeniowy zawarty w materiale
  • wszystkie mecze rozgrywane są w systemie Bo3 (do 2 wygranych) 
  • drabinka z zawodnikami zostanie opublikowana na Gwint24.pl 01.12.2017 do godziny 18.00.

Talie i rozgrywka

R E K L A M A
  • Każdy zawodnik musi mieć dwie talie z różnych frakcji (różni liderzy w ramach jednej frakcji nie spełniają tego warunku), w każdej talii wszystkie złote karty muszą być złotymi Wiedźminami! Odstępstwo od tego warunku oznacza dyskwalifikację.
  • Po wygranym meczu, zawodnik musi zmienić talię, nie może grać więcej niż raz deckiem, którym odniósł zwycięstwo.
  • Po przegranym meczu, zawodnik może raz jeszcze zagrać tą samą talią.
  • Jeśli mecz zakończy się remisem, wówczas zawodnicy powtarzają pojedynek tymi samymi taliami.
  • Zawodnicy mogą zmieniać talie podczas turnieju, ale nie mogą ich zmieniać podczas pojedynku.
  • Zawodnicy nie muszą zgłaszać Organizatorowi swoich talii, są zobowiązani do poinformowania przeciwnika o liderach, którzy reprezentują przygotowane talie.
  • Pojedynek toczy się do dwóch zwycięskich rund.
  • Po zakończonym pojedynku należy wysłać na [email protected] screen z wynikiem, na którym będą widoczne nicki zawodników. Informację wysyła zwycięzca pojedynku wg. schematu:
    • Nicki zawodników
    • Nick zwycięzcy
    • Wynik
  • Uwaga! Niezgadzający się nick z tym z tabeli oznacza automatycznego walkowera.
  • Podczas turnieju zakazane jest używanie trackerów do Gwinta – Gwent Tracker i /lub GwentUp, złamanie tej zasady oznacza dyskwalifikację.

Terminarz rozgrywek

  • Za kanał komunikacji z zawodnikami ustala się mail, który został użyty podczas rejestracji zgłoszenia!
  • Na naszym discordzie pojawi się sekcja Wyzwanie Karczmarza, w której będzie można dopytać się o szczegóły lub rozwiać wątpliwości.
  • Drabinka turniejowa zostanie podana 01.12.2017 do godziny 18.00 – uczestnicy dostaną stosowne powiadomienie na mail.
  • w zależności od ilości zgłoszeń przygotuję harmonogram rozgrywek, w którym zawodnicy będą umawiać się na GOG, co do czasu rozegrania pojedynku, nie później niż określi to terminarz.
  • Jeśli zawodnicy będą mogli wcześniej rozegrać mecz, niż wskazuje na to terminarz, nie ma przeszkód. Pozostałe zasady bez zmian.
  • Brak przesłania informacji o wyniku w określonym czasie będzie oznaczał rezygnację z dalszego uczestnictwa.
  • Tabela z wynikami będzie opublikowana na gwint24.pl i będzie na bieżąco aktualizowana.

Nagrody

  • Nagrody zostaną wysłane na adres zwycięzców (w Polsce) lub przesłane drogą elektroniczną na wskazany adres.
  • Nagrody nie podlegają wymianie.
  • Organizator ma 30 dni na dostarczenie nagród.

Utrata połączenia

  • Jeśli zawodnik utraci połączenie z serwerem, a zagrano nie więcej niż 2 karty z ręki każdego zawodnika, wówczas mecz jest powtarzany. W innym przypadku, utrata połączenia jednoznaczna jest z porażką. Jedynym odstępstwem jest porozumienie się z przeciwnikiem, który może, ale nie musi wyrazić zgody na powtórzenie meczu.
  • Jeśli obaj zawodnicy utracą połączenie na skutek problemów z serwerem gry, mecz jest powtarzany.
  • Jeśli zawodnik umyślnie opuścił pojedynek, wówczas jest to równoznaczne z porażką.
  • Jeśli gra zostanie przerwana ze względu na błąd serwera gry – pojawia się stosowny komunikat o różnicy w wersji klienta. Wówczas mecz jest powtarzany.

Niesportowe zachowanie

  • Udokumentowanie niesportowego zachowania, przez obrażanie przeciwnika będzie skutkować natychmiastowym wyrzuceniem z turnieju.
  • Za niesportowe zachowanie uznaje się również próby oszustwa z taliami, zgłoszenie musi być udokumentowane.

Postanowienia końcowe

  • Powyższy regulamin dotyczy turnieju Wyzwanie Karczmarza #4
  • W sytuacjach nieuregulowanych postawieniami niniejszego regulaminu, ostateczna decyzja należy do Organizatora turnieju.
  • Organizator zastrzega sobie prawo do modyfikacji regulaminu.
  • Udział w turnieju jest równoznaczny ze znajomością oraz akceptacją niniejszego regulaminu.

Na skróty

R E K L A M A
zvr
Twoja reakcja
  • Metryl

    Może następny turniej do 3 wygranych? Bo przegrałem tylko 3 coinflipy, a lepiej 5 ;D

    • Granie Z Jajem

      witaj w klubie ;]

  • Jakub Konstanty

    NewPhanrton odezwij się.

    Najlepiej na maila : [email protected]

  • Granie Z Jajem

    kurcze i przegapiłem turniej 🙁 Musze tutaj częściej wchodzić 😀

Discord Gwint24

memy.gwint24.pl

Memy

Cześć!

Sign in

Zapomniałeś hasła?

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zamknij
z

Ładowanie...