Karczma na Discordzie Dołącz do grupy Gwint Polska
Strona główna » Skellige pod osłabianie, talia dla masochistów!
Crach an Craite Skellige Talie

Skellige pod osłabianie, talia dla masochistów!

Skellige pod osłabianie, czyli talia dla masochistów

Nemenes podesłał swoją wariację Skellige pod osłabianie, którą warto sprawdzić przed nadchodzącymi zmianami! Jest to deck dla masochistów, więc jeśli nie lubisz sprawiać sobie bólu, to możesz mieć problem ze zrozumieniem tej talii 😉

Zachęcam wszystkich do podsyłania swoich talii, ale zaznaczam – deck musi być opisany zgodnie ze standardem portalu, czasami podsyłacie same screeny i jedno zdanie wyjaśnienia. To za mało na publikację. 


Masochista


Oś talii

Jak nazwa wskazuje, wszystko opiera się na osłabianiu własnych jednostek, aby zmaksymalizować siłę za pomocą Ochotników i kombinacji z Krową, Drakkarem i Grzybkami.


Karty

Złote

  • Hjamlar – finiszer. Aktywujemy za pomocą Tarczowniczek lub Holgera Czarna Ręka.
  • Geralt Igni – Idealna kontra na napakowane jednostki.
  • Regis – kontra na Speataell lub odkrywki pod koniec R3.
  • Uzdrowienie – wskrzeszenie dowolnej złotej karty (np. Triss przeciwnika, aby dobić Udvika)

Srebrne

  • Krowa Czempionka – efekty comba statek+krowa+ grzyby widać na screenie (poniżej). Idealna synergia ze statkiem i Fretką, czasem zostawia 6-10 punktów na start kolejnej tury.
  • Gremista – 3 w 1 w zależności co jest potrzebne. W R3 misio rzucony w mróz przed ochotnikami nie raz dawał mi zwycięstwo.
  • Holger Czarna Ręka – aktywator Udvika i removal.
  • Donar – blok.
  • Djenge Frett – kluczowa karta w talii. Wyciągany dowódcą szykuje stół pod ochotników.
  • Sigdrifa – wskrzeszenie.

Brązowe

R E K L A M A
  • Ochotnicy – aktywator siły w talii
  • Drakkar – aktywator krowy i miśków
  • Misio – z Tarczowniczkami aktywuje Udvika + dobra kontra na harpie
  • Tarczowniczki i kapłanki – kontrola + wskrzeszanie
  • Harcownicy – gdy brakuje punktów przyda się duża jednostka do wskrzeszenia
  • Kajdany z Dwimerytu – blok
  • Grzyby – do usuwania boosta z jednostek wroga lub przywracania siły bazowej naszej jednostki

Jak ustawić linię?

  1. Zdziczały Niedźwiedź.
  2. Po prawej stronie Misia zagrywamy Drakkar.
  3. Po prawej stronie Drakkaru zagrwamy Berserkerów (Drakkar ich aktywuje)
  4. Pomiędzy Berserkerów, a Drakkar wstawiamy Krowę.
  5. Na koniec zagrywamy grzybki na Krowę i pasujemy.

Dzięki umiejętności Drakkaru, który na początku naszej tury osłabia jednostkę po prawej stronie i jej kosztem się wzmacnia, stopniowo budujemy siłę aktywującą umiejętności Berserkerów oraz Krowy Czempionki.

Jeśli Drakkar zostanie zniszczony lub zablokowany wskrzeszamy go lub odblokowujemy, aby combo nie zostało przerwane.

Po zagraniu Berserkerów na prawo od Drakkaru i aktywowaniu ich umiejętności zagrywamy Krowę pomiędzy Drakkar (na prawo od niego) a Zdziczałe Niedźwiedzie, następnie Mutagenem ulepszamy Krowę, co daje szanse na Czorta x5 i pasujemy


Mulligan

Co chcemy mieć na ręku?

  • Tarczowniczka x1 + jakiś aktywator (misio lub Gremista z pogodą).
  • Ochotnicy x1.
  • Djenge Frett zostaje do wyciągnięcia z dowódcy w krytycznej chwili.
  • Nie więcej niż 2 kapłanki lub kapłanka i Sigdrifa.

Rozgrywka

Ustawienie linii pod kombinację, powinno dać nam pokaźną siłę, którą będzie ciężko przebić. Maszynka statek+krowa cały czas będzie nam dawała punkty i zmuszała przeciwnika do wyrzucania kart. Jeśli krowa jest pod wpływem pogody wtedy możemy liczyć nawet na dwa Czorty na turę!

Jeśli przeciwnik nie spasował dorzucamy Harcowników, dobijamy go Tarczowniczkami i Gremistą wrzucamy pogodę lub wściekły ryk.

Kombinacja wskrzeszeń w kolejnych rundach to łatwa droga do uzyskania przewagi w punktach i kartach.

Dalsza część rozgrywki zależy od talii przeciwnika. Należy pamiętać, że obecnie często jest grane Uzdrowienie, więc nasze złote karty polecam zostawić na ostatnią rundę.


Prośby Karczmarza

Jeśli lubisz czytać artykuły i informacje na Gwint24.pl to proszę daj temu wyraz i polub nas na FB oraz daj subskrypcję portalu – ikonka dzwonka w prawym, dolnym rogu – lub akceptacja informacji o wysyłaniu powiadomień na przeglądarkę, gdy dodamy coś nowego!

R E K L A M A
zvr
Twoja reakcja
  • Sebastian Sarat
  • Sebastian Sarat

    Nastąpił lifting talii po patchu, główny zamysł nadal pozostał. Wymianie uległa duża część kart, obecnie talia prezentuje się następująco.

    Złote karty:
    – Ciri za Uzdrowienie – budowanie przewagi kart,
    – Koral za Hjamlara – osłabianie rzędu przeciwnika (póki co najwyższe valu wyciągnięte z niej to 30 pkt zabrane przeciwnikowi),
    – Dzik Morski za Lugosa – karmienie tłustego prosiaka który zostanie wskrzeszony w R3

    Srebrne Karty:
    – Jutta An Dimmun za Donara – Wyrzucana dowódcą w każdej chwili może dać ogromną siłę na stole, doskonale wpasowała się w ten archetyp i zamysł talii. Jeśli jest na ręce wtedy dowódcą można wyrzucić Djenge Fretta,
    – Atrapa za Gremiste – po osłabieniu mgły i miśka oraz zrobieniu misia ulotnym ta karta oferowała tylko czyste niebo, szkoda srebrnego slotu na czyste niebo za 3 pkt lepiej dać atrape która podniesie dowolną kartę. Przydaje się zwłaszcza gdy krasnale lub przeraza przerzucają krowe i drakkary po wszystkich rzędach.
    – Lustro Bekkera za Holgera – Holger był aktywatorem dla Udvika, bez tej karty nie ma sensu go trzymać.

    Brązowe karty:
    – Drakkar za ochotników – ochotnicy zbyt często byli koszeni przez pożerke lub kradzeni przez medyków, teraz przeciwnik nie wie co brać jako pierwsze.
    – 2xBerserk Maruder za 2xtarczowniczki – genialny finisher na R3 co widać zresztą na screenie poniżej.
    – Kolejne grzyby za tarczowniczke – w obecnej mecie dużo kart jest boostowanych (archetypy pod mulligan, odkrywanie lub Rębacze) ta karta jest genialną kontrą, a poza tym zawsze może przywrócić siłę bazową naszej osłabionej jednostki i ją ulepszyć 🙂
    – 2xWojownik An craite za 2x zdziczałe niedźwiedzie
    – łucznik za rowścieczonego berserkera.

    Obecnie talia wygląda tak https://uploads.disquscdn.com/images/ea0dcda1a0acd82b9841578a6f96891548087556d8765e1c6f0f7c36f6689243.jpg

    A oto kilka screenów z rozgrywki

    https://uploads.disquscdn.com/images/4525b62b98158d1e4a154f4ae8c648518d4667a2c2fdcd9bf621acdf72d16e30.jpg
    Przeciwnik jako ostatniego rzucił igni na miecze, spalił Berserkera, ale i tak wygrałem z dużym zapasem dzięki ochotnikom na rząd mieczy. Wbijając dzięki temu 17tą rangę 🙂

    https://uploads.disquscdn.com/images/92af73bed6a666a32d6baec7e86a859db077d6af5382c43723aeb461ab1ffd51.jpg

    Jak widać talia bardzo skutecznie jest w stanie skontrować Henselta pod rębaczy i wiedźminów

    https://uploads.disquscdn.com/images/f35c37d3c438cca1066e0ca8bef4d0e38f0ad2f882cb49ad6f5a8a98e3b10a81.jpg

Discord Gwint24

Najnowsze talie

memy.gwint24.pl

Memy

Cześć!

Sign in

Zapomniałeś hasła?

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zamknij
z

Ładowanie...