Karczma na Discordzie Dołącz do grupy Gwint Polska
Strona główna » Scoia’Tael Spellatael!
Eithne Scoia'Tael Talie

Scoia’Tael Spellatael!

Totalna kontrola

Deck, który jest już od pewnego czasu grany, ale wymaga od gracza wprawy w posługiwaniu się nim, ponieważ zły dobór ręki, albo pochopne zagrania drastycznie ograniczą nasze możliwości reakcji. Scoia’Tael Spellatel omówił i podesłał Orion z naszego teamu Hen Ichaer!

<więcej talii omówionych przez Hen Ichaer – click!>


Scoia’Tael Spellatel


Aktualizacja


Oś talii

Podstawowym założeniem talii jest kontrola stołu za pomocą kart specjalnych, co przekłada się na wzmacnianie naszych Strażników Dol Blathanna. Jednak należy bardzo rozsądnie korzystać z kart specjalnych, ponieważ musimy maksymalizować wartość obrażeń.


Karty

Lider

  • Eithne – daje możliwość zagrania kluczowej karty specjalnej z naszego cmentarza i kombo z Saskią

Złote

  • Saskia – odchudzanie talii i silne rozpoczęcie rundy z liderem
  • Villentretenmerth – ostateczna kontrola i usuwanie jednostek
  • Schiru – silna złota karta, która daje nam możliwość zagrania Pożogi
  • Avalac’h – silna złota karta, dobór kart specjalnych, psucie ręki przeciwnikowi przez dobór kart, które wolałby mieć nadal w talii

Srebrne

R E K L A M A
  • Dar Natury  – wyciąga potrzebną kartę specjalną
  • Podwójny Krzyż Alzura – wyciąga nam z talii szpiega lub Obrońcę Dol Blathanna
  • Pożoga – palenie jednostek
  • Skelligijski Sztorm – redukcja siły jednostek w danym rzędzie (uwaga nabija od lewej do prawej)
  • Aeromancja – ściągamy kartę pogody z cmentarza lub talii
  • Yaevinn – przewaga kart

Brązowe

  • Obrońca Dol Blathanna – warunek zwycięstwa, kluczowa karta
  • Brzask – wyciąganie Obrońców
  • Epidemia – kontrola stołu, dobrze grać na początku rundy, jeśli przechodzą jednostki z dużą siłą
  • Ulewny Deszcz, Piorun Alzura, Trzęsienie Ziemi Stammerlforda – karty usuwające lub raniące przeciwnika, używamy w zależności od układu stołu
  • Kajdany z Dwimerytu – kontra na popularne złote karty – Hjalmar, Kambi, Sukkub
  • Marodrome – kontra na Toporników i inne wzmocnione (na zielono) jednostki

Rozgrywka

Runda 1

Staramy się redukować punkty przeciwnika, na tyle żeby wystarczyło rzucić tylko jedną kartę, kiedy spasuje, aby osiągnąć zwycięstwo. Najczęściej staramy się wygrać R1, ale jeśli mamy okazję zbudować przynajmniej 2 karty przewagi, to warto ją poddać i mieć więcej opcji na kolejne rundy.

Generalnie, zagrywamy szpiega w R1, bo mamy masę kart czyszczących.

Runda 2

Najczęściej pasujemy.

Runda 3

Czas na nasze danie główne. Zagrywamy Villentretenmertha, tak by po jego aktywacji zagrać Obrońców z Dol Blathanna.


Prośby Karczmarza

Jeśli lubisz czytać artykuły i informacje na Gwint24.pl to proszę daj temu wyraz i polub nas na FB oraz daj subskrypcję portalu – ikonka dzwonka w prawym, dolnym rogu – lub akceptacja informacji o wysyłaniu powiadomień na przeglądarkę, gdy dodamy coś nowego!

R E K L A M A
zvr
Twoja reakcja
  • Strzelec Bartek

    Tak szczerze pierwotna wersja tej talii z użyciem Ciri, Villena, Ithliny i Saskii jest lepsza. Ciri mimo że osłabiona (ludzie ogarnijcie się, minus 2 siły na tej karcie to nie tragedia!) nadal daje przewage kart. A wieszczka to wciąż 25 punktów. O jeden Brzask za dużo a Stammelford jest słaby. Lepsze 3 pioruny.

  • speedor123

    Grałem ostatnio z podobną talią grając skelige pod osłabianie przeciwnika i wygrałem dzięki temu że rzuciłem mu szpiega i tą 5 z Hjalmara dzięki czemu skeligijski sztorm miał w co wali i gościu wygrał 1 rundę z 2 kartami deficytu i po 1 rundzie od razu poddał (ranked na 13 randzie)

  • gderciol

    Jak ja nie lubię grać przeciwko tej talii… po pierwsze prawie zerowa satysfakcja, a po drugie speciatelowcy mają zwyczaj zastanawiać się minutę nad każdym ruchem…

  • Sikorek

    ja uwielbiam grać przeciwko tej talii. Gram na pożeranie. pierwszą zazwyczaj wygrywają zieloni a czasami uda się uciułać. na ostatnią rundę trzymam sukkuba i babę cmentarną (wolę tamto określenie niż żarnica 😀 ). Pierwsza runda poświęcam celowo większość jednostek (żarcie dla baby). Sukkub zagrywany na przedostatnią kartę na ostatnią baba cmentarna. Sukkub zabiera Obrońcę a baba cmentarz 😀

  • dziuga

    talia sory ale dla niezbyt rozgarniętych, to nie jest kontrola to jest psucie gry

Discord Gwint24

Najnowsze talie

memy.gwint24.pl

Memy

Cześć!

Sign in

Zapomniałeś hasła?

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zamknij
z

Ładowanie...