Karczma na Discordzie
Strona główna » Scoia’Tael Spellatael!
Eithne Scoia'Tael Talie

Scoia’Tael Spellatael!

Totalna kontrola

Deck, który jest już od pewnego czasu grany, ale wymaga od gracza wprawy w posługiwaniu się nim, ponieważ zły dobór ręki, albo pochopne zagrania drastycznie ograniczą nasze możliwości reakcji. Scoia’Tael Spellatel omówił i podesłał Orion z naszego teamu Hen Ichaer!

<więcej talii omówionych przez Hen Ichaer – click!>


Scoia’Tael Spellatel


Aktualizacja


Oś talii

Podstawowym założeniem talii jest kontrola stołu za pomocą kart specjalnych, co przekłada się na wzmacnianie naszych Strażników Dol Blathanna. Jednak należy bardzo rozsądnie korzystać z kart specjalnych, ponieważ musimy maksymalizować wartość obrażeń.


Karty

Lider

  • Eithne – daje możliwość zagrania kluczowej karty specjalnej z naszego cmentarza i kombo z Saskią

Złote

  • Saskia – odchudzanie talii i silne rozpoczęcie rundy z liderem
  • Villentretenmerth – ostateczna kontrola i usuwanie jednostek
  • Schiru – silna złota karta, która daje nam możliwość zagrania Pożogi
  • Avalac’h – silna złota karta, dobór kart specjalnych, psucie ręki przeciwnikowi przez dobór kart, które wolałby mieć nadal w talii

Srebrne

R E K L A M A
  • Dar Natury  – wyciąga potrzebną kartę specjalną
  • Podwójny Krzyż Alzura – wyciąga nam z talii szpiega lub Obrońcę Dol Blathanna
  • Pożoga – palenie jednostek
  • Skelligijski Sztorm – redukcja siły jednostek w danym rzędzie (uwaga nabija od lewej do prawej)
  • Aeromancja – ściągamy kartę pogody z cmentarza lub talii
  • Yaevinn – przewaga kart

Brązowe

  • Obrońca Dol Blathanna – warunek zwycięstwa, kluczowa karta
  • Brzask – wyciąganie Obrońców
  • Epidemia – kontrola stołu, dobrze grać na początku rundy, jeśli przechodzą jednostki z dużą siłą
  • Ulewny Deszcz, Piorun Alzura, Trzęsienie Ziemi Stammerlforda – karty usuwające lub raniące przeciwnika, używamy w zależności od układu stołu
  • Kajdany z Dwimerytu – kontra na popularne złote karty – Hjalmar, Kambi, Sukkub
  • Marodrome – kontra na Toporników i inne wzmocnione (na zielono) jednostki

Rozgrywka

Runda 1

Staramy się redukować punkty przeciwnika, na tyle żeby wystarczyło rzucić tylko jedną kartę, kiedy spasuje, aby osiągnąć zwycięstwo. Najczęściej staramy się wygrać R1, ale jeśli mamy okazję zbudować przynajmniej 2 karty przewagi, to warto ją poddać i mieć więcej opcji na kolejne rundy.

Generalnie, zagrywamy szpiega w R1, bo mamy masę kart czyszczących.

Runda 2

Najczęściej pasujemy.

Runda 3

Czas na nasze danie główne. Zagrywamy Villentretenmertha, tak by po jego aktywacji zagrać Obrońców z Dol Blathanna.


Prośby Karczmarza

Jeśli lubisz czytać artykuły i informacje na Gwint24.pl to proszę daj temu wyraz i polub nas na FB oraz daj subskrypcję portalu – ikonka dzwonka w prawym, dolnym rogu – lub akceptacja informacji o wysyłaniu powiadomień na przeglądarkę, gdy dodamy coś nowego!

R E K L A M A
zvr
Twoja reakcja
  • Strzelec Bartek

    Tak szczerze pierwotna wersja tej talii z użyciem Ciri, Villena, Ithliny i Saskii jest lepsza. Ciri mimo że osłabiona (ludzie ogarnijcie się, minus 2 siły na tej karcie to nie tragedia!) nadal daje przewage kart. A wieszczka to wciąż 25 punktów. O jeden Brzask za dużo a Stammelford jest słaby. Lepsze 3 pioruny.

  • speedor123

    Grałem ostatnio z podobną talią grając skelige pod osłabianie przeciwnika i wygrałem dzięki temu że rzuciłem mu szpiega i tą 5 z Hjalmara dzięki czemu skeligijski sztorm miał w co wali i gościu wygrał 1 rundę z 2 kartami deficytu i po 1 rundzie od razu poddał (ranked na 13 randzie)

  • gderciol

    Jak ja nie lubię grać przeciwko tej talii… po pierwsze prawie zerowa satysfakcja, a po drugie speciatelowcy mają zwyczaj zastanawiać się minutę nad każdym ruchem…

  • Sikorek

    ja uwielbiam grać przeciwko tej talii. Gram na pożeranie. pierwszą zazwyczaj wygrywają zieloni a czasami uda się uciułać. na ostatnią rundę trzymam sukkuba i babę cmentarną (wolę tamto określenie niż żarnica 😀 ). Pierwsza runda poświęcam celowo większość jednostek (żarcie dla baby). Sukkub zagrywany na przedostatnią kartę na ostatnią baba cmentarna. Sukkub zabiera Obrońcę a baba cmentarz 😀

  • dziuga

    talia sory ale dla niezbyt rozgarniętych, to nie jest kontrola to jest psucie gry

Discord Gwint24

memy.gwint24.pl

Memy

Cześć!

Sign in

Zapomniałeś hasła?

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zamknij
z

Ładowanie...