Karczma na Discordzie Dołącz do naszej grupy na FB!
Strona główna » Przygody Sklepa – porozmawiajmy o kartach!
Karty Neutralne

Przygody Sklepa – porozmawiajmy o kartach!

Przygody Sklepa

Kim ja być? Ja być sprzedawca karcioch! Ja być przyjazny dla ludzia! Ja robić beczki trach, żeby ludź mówić łał!!.

Zapraszamy do sprawdzenia poprzednich publikacji spod szyldu Porozmawiajmy o kartach!

Przygody Sklepa


  • Przygody Sklepa to złota, legendarna karta neutralna.
  • Umiejętność: Jeśli w twojej talii początkowej nie ma duplikatów, wyślij Sklepa na spotkanie przygody.
  • Skrawki: -800/+200
  • Zalety:
    • Multum różnych umiejętności do wyboru niemal na każdą sytuację.
    • Oryginalność na tle reszty – w Gwincie próżno szukać karty o podobnym działaniu.
    • Nieprzewidywalna dla przeciwnika – jest w stanie w pojedynkę odwrócić losy meczu.
  • Wady:
    • Sklep narzuca ogromną restrykcję przy budowaniu talii z nim – nie możemy mieć w niej żadnych duplikatów. Jesteśmy przez to narażeni na brak stabilności w takim decku.
  • Przykłady zastosowań:
    • Sklep to karta, która znajdzie zastosowanie tylko w taliach bez jakichkolwiek duplikatów. Inaczej nie zadziała, więc nie ma sensu pchać jej na siłę do standardowej talii.
    • Praktycznie w każdym momencie może zostać wykorzystana – na poniższej infografice widnieją wszystkie warianty jej umiejętności ze wszystkich 3 dostępnych do wyboru klas dla Sklepa:

Źródło: MyEsport

  • Dzięki swojej zdolności do dobrania karty (gdy wybierzemy dla niego klasę Maga) może zbudować nam przewagę kart.
  • Gdy jest Paladynem może być 12 pkt carryover, co także jest dość istotne.
  • Reszta jego umiejętności także jest bardzo potężna – wybierajcie je jednak rozważnie!

Karta Przygody Sklepa jest warta stworzenia tylko w sytuacji, gdy rozumiemy konsekwencje płynące z jej umieszczeniem w swojej talii. Talie ze Sklepem radzą sobie w tej chwili dość dobrze w obecnej mecie (na Gwint24 swoją talią ze Sklepem podzielił się Zakapior).

Sklepa nie polecam za to nowym graczom – sięgnijcie po nią, gdy nabierzecie większego doświadczenia używając innych talii.

I pamiętajcie – sekret Sklepa tkwi w naturze!


Prośby Karczmarza

I jak znajdujecie najnowszy wpis w Karczmie? Co japę rozdziawia? Tak, do Ciebie mówię! Podjadłeś? Popiłeś? Dowiedziałeś się czegoś ciekawego? No! To bardzo dobrze, a teraz bądź tak miły i doceń starania starego Karczmarza dołączając do naszej wesołej kompanii! 

R E K L A M A
R E K L A M A
zvr
Twoja reakcja
  • Michał Flaga

    Wielkie dzięki za zebranie wszystkich umiejętności Sklepa na jednej grafice. Karta jest świetna!

    • Mateusz Byliński

      Podziękowania należą się MyEsports – to oni przygotowali tę grafikę (źródło widnieje w artykule) 😉

  • Jakub Kamiński

    Niektóre umiejętności są warte mniej niż 25 (lub dokładnie tyle) – trochę bez sensu, skoro Ciri Nova też ma 25, a narzuca mniejsze restrykcje. Niby jest wybór, ale jednak wydaje mi się że niektóre warto by odrobinkę wzmocnić

    • B1essu

      Mag na spokojnie może wejść nawet i powyżej 100, Myśliwy maksymalnie 30-35, Rycerz od 20 do 25. To już od Ciebie zależy które umiejki wybierzesz, czy te z dużym rozrzutem siłowym, czy te bardziej stabilne i pewne.
      Co najwyżej bym Myśliwego podrasował z tym czyszczeniem pogody i zwykłe 15 obrażeń, to trochę słabo wypada na tle towarzyszy.

      • Czeplin

        Paladyn niszczy wrogów o sile mniejszej niż 4 więc nieźle też może namieszać jeśli dobrze pokierujemy grą

        • Andrzej Biela

          Mi właśnie najlepszy wszedł jak dotąd power swing z tym Paladynem. miałem ostatni ruch i -38pkt a skończyłem na +22pkt.
          Oczywiście wcześnie dużo poobijałem jednostki właśnie przygotowujące się na tę opcję.
          Do Czarodzieja i rzucania uroku jak na razie nie mam szczęścia…

Discord Gwint24

memy.gwint24.pl

Memy

Cześć!

Sign in

Zapomniałeś hasła?

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zamknij
z

Ładowanie...