Karczma na Discordzie Dołącz do grupy Gwint Polska
Strona główna » Pożerka na Ukrytym
Potwory Talie Ukryty

Pożerka na Ukrytym

Pożerka na Ukrytym

Nowa meta, nowe możliwości. Jeśli chcecie wiedzieć co w trawie piszczy, to zapraszamy was do odwiedzenia naszego małego podsumowania opartego na tierliście od Gwentelmenów. Jeśli natomiast macie ochotę dowiedzieć się, jak przedstawiają się statystyki wygranych i statystyki popularności danego lidera, to rzućcie okiem na nasze podsumowanie oparte na danych z GwentUp. W obydwu tych miejscach możemy natknąć się na Ukrytego . Oczywiście w obydwu przypadkach jest to Pożerka. Dzisiaj więc postanowiliśmy opisać dla was talię autorstwa użytkownika SadFury. Jest to Pożerka na Ukrytym opierająca się na Nekkerach .


Pożerka na Ukrytym


Oś talii

Cała talia opiera się głównie na Nekkerach oraz Nekkerach Wojownikach . Dzięki nim i odpowiednim używaniu Pożerki, możemy utrzymać solidne tempo. Jest to jedna z niewielu talii, którą spokojnie możemy wygrać trzecią rundę, nawet jeśli w pierwszej będziemy aż dwie karty do tyłu.


Karty

Złote

  • Ukryty – używamy go w zależności od sytuacji, w jakiej się znajdujemy. Możemy zjeść nim jajo Harpii Celaeno , możemy pożreć  Nekkera , lub zjeść zagrażającą lub przeszkadzającą nam kartę, którą przeciwnik wrzucił na naszą stronę.  Ukryty jest w stanie skonsumować aż 3 nasze jednostki, jednocześnie ulepszając się o ich siłę. Jeśli czujecie, że przeciwnik może mieć Pożogę lub Geralta: Igni , lepiej nie pożerajcie Ukrytym silnych jednostek, aby za bardzo się nie wzmocnił. Warto dodać, że ukryty może pożerać Bestie, czyli  Harpie Celaeno Mantikorę Cesarską lub małe Harpie, które wyszły z jaja, dzięki temu przywołując z talii zwykłą  Harpię .
  • Kejran – zwykle pożeramy nim zagrażające nam jednostki, które przeciwnik wrzuca na stół. Kejran zjada jednostkę o sile mniejszej lub równej 6, co czyni go dobrą kontrą choćby przeciwko  Egzekutorom Brygady Impera , którzy grani są w każdej talii ze szpiegami.
  • Ge’els – ten jegomość wyciąga nam z talii srebrną lub złotą jednostkę. Fajnie skraca deck i jest bardzo sytuacyjny. Używamy w zależności od potrzeb.
  • Klucznik – wskrzesza jednostkę z cmentarza przeciwnika. Ostatnimi czasy sporo namnożyło się talii, w których wzmocnione karty nie tracą swojej dodatkowej siły trafiając na cmentarz.  Klucznik stanowi więc idealną kontrę przeciwko nim. Może on również wskrzesić kluczowe karty dla przeciwnika.
  • Kaganiec – bardzo silna złota, legendarna karta. Przeciągamy za jej pomocą na swoją stronę srebrne lub brązowe jednostki wroga o sile mniejszej bądź równiej 8.

Srerbne

  • Mantikora Cesarska – to po prostu bardzo mocna srebrna karta. Jej siła równa jest złotemu Geraltowi , a przecież jest tylko srebrna. Dodatkowo jest to Bestia, a więc jej pożarcie w naszej turze sprawi, że z talii wyskoczy jedna  Harpia .
  • Widmo – idealnie sprawdza się w naszej talii. Może wyciągnąć nam dodatkowego Nekkera na stół.
  • Królewicz Ropuch – fajnie skraca deck. Możemy nim dobrać jakąś kartę z talii i pochłonąć zbędną kartę z ręki.  Królewicz wzmacnia się o siłę pożartej karty i dobiera nam coś z decku.
  • Przeraza – po prostu Agent. Gramy ją w drugiej turze, o ile wygraliśmy pierwsza. W razie czego można ją zjeść  Królewiczem Ropuchem . Dodatkowo przesuwa jedną kartę przeciwnika do rzędu, w który została zagrana.
  • Nekurat – podobnie jak  Klucznik Nekurat jest w stanie zablokować combo przeciwnika. Możemy nim pochłonąć dowolną jednostkę z dowolnego cmentarza. Warto zachować do trzeciej rundy.  Nekurat wzmacnia się o siłę pochłoniętej karty.
  • Gniazdo Potworów – bardzo sytuacyjna karta. Używamy jej w zależności od potrzeb. Czasem wezwiemy Utopca , aby pokrzyżować przeciwnikowi plany, a czasem po prostu Olbrzymiego Krabopająka aby generował nam dodatkowe punkty za pożeranie.

Brązowe

  •   Vran Wojownik – zjadamy nim najczęściej jaja, które wyszły z  Harpii Celaeno . Możemy pożreć nim również Bestie, czyli  Mantikorę Cesarską , Harpie Celaeno lub małe Harpie, które wyszły z jaja, dzięki temu przywołując z talii zwykłą  Harpię   Vran Wojownik wzmacnia się o siłę pochłoniętej jednostki.
  • Nekker – podstawa naszej talii. Wzmacnia się za każdą zjedzoną jednostkę o jeden i wyskakuje z talii w ramach swojej Zemsty. Dodatkowo generuje carryover.
  • Nekker Wojownik – używamy go na ogół do kopiowania  Nekkerów , ich nigdy nie jest za wiele. Czasem, jeśli czujemy że to będzie lepszy ruch, możemy skopiować  Harpie . Warto zacząć kopiowanie  Nekkerów jeszcze przed rozpoczęciem pożerania, aby te mogły się wzmocnić.
  • Harpia – po prostu skraca deck i wyskakuje wraz z każdą zniszczoną sojuszniczą Bestią w naszej turze. Dodatkowo rani o jeden najsłabszą jednostkę przeciwnika.  Harpia sama jest Bestią, a więc możemy ją skonsumować w naszej turze i sprawić, że z talii wyjdzie kolejna.
  •  Harpia Celaeno – tworzy jaja, które stanowią niezły kąsek dla pożeraczy. Zwykle ustawiamy je pod   Vrana Wojownika . Jaja  Harpii są też w stanie wygenerować pewien carryover na dalszą turę. Małe Harpie wyskakujące z jaj również są Bestiami. Warto dodać, że konsumpcja jaj sprawia, że pożeracz wzmacnia się o pięć punktów siły.
  • Oszluzg – to głównie dzięki tej nowej karcie deck na Pożerce aż tak błyszczy.  Oszluzg zjada dowolną, brązową kartę z naszego cmentarza (nie wzmacniając się o jej siłę) i przyzywa inny egzemplarz pochłoniętej karty z decku (o ile wciąż jakiś mamy). Używamy zwykle na  Nekkerach lub na  Nekkerach Wojownik . Nie bójmy się jednak stosować do każdej innej karty, której akurat potrzebujemy.

Rozgrywka

Mulligan

Chcemy mieć w ręce jak najwięcej  Nekkerów Wojowników oraz dwa zwykłe  Nekkery . Cała reszta zależy od sytuacji i od tego, przeciwko komu gramy. Mile widziane są również  Harpie Celaeno oraz  Oszluzgi . Zawsze wyrzucamy zwykłe  Harpie , ponieważ one same wychodzą z decku przy zniszczeniu sojuszniczej Bestii w trakcie naszej tury.

Runda 1

Na ogół otwieramy  Nekkerami i próbujemy sprawić, aby po prostu przetrwały. Kopiujemy je  Nekkerami Wojownikami i staramy się po prostu generować punkty. Jaja stworzone przez  Harpie Celaeno pożeramy zazwyczaj za pomocą   Vrana Wojownika , choć możemy to zrobić również  Ukrytym . Nie bójmy się wygrać pierwszej rundy kosztem nawet dwóch czy trzech kart. Jeśli skopiowaliśmy dużo  Nekkerów , to wciąż możemy zaskoczyć przeciwnika i wygrać.

Runda 2

W zależności od tego czy wygraliśmy pierwszą rundę czy nie, robimy wszystko, aby jakoś dostać się do rundy trzeciej.  Nekkery oraz jaja  Harpii Celaeno (o ile ich nie skonsumowaliśmy) zapewniają pewien carryover. Jeśli wygraliśmy pierwszą rundę, gramy oczywiście  Przerazę .

Runda 3

Tutaj po prostu dajemy z siebie wszystko. Jeśli macie jeszcze jakieś  Nekkery w talii, to śmiało je konsumujcie, aby kolejne mogły wejść na stół.  Mantikora Cesarska da nam dużo punktów, jeśli zachowaliśmy ją do tej pory. Jeśli przeciwnik nie zablokował naszych  Nekkerów i wszystko poszło po naszej myśli, to mamy wygraną w kieszeni.

R E K L A M A

Prośby Karczmarza

Jeśli lubisz czytać artykuły i informacje na Gwint24.pl to proszę daj temu wyraz i polub nas na FB oraz daj subskrypcję portalu – ikonka dzwonka w prawym, dolnym rogu – lub akceptacja informacji o wysyłaniu powiadomień na przeglądarkę, gdy dodamy coś nowego!

R E K L A M A
zvr
Twoja reakcja
Discord Gwint24

memy.gwint24.pl

Memy

Cześć!

Sign in

Zapomniałeś hasła?

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zamknij
z

Ładowanie...