Karczma na Discordzie Dołącz do naszej grupy na FB!
Strona główna » Pożerka na Ukrytym
Potwory Talie Ukryty

Pożerka na Ukrytym

Pożerka na Ukrytym

Pożerka na Ukrytym towarzyszy nam nieprzerwanie od czasów zamkniętej bety. Zmieniają się niuanse, ale to nadal jeden z najsilniejszych archetypów dla Potworów. Talię opisałem, na podstawie talii A-

Zapraszamy na naszą grupę dyskusyjną!

Czytaj artykuły od Hen Ichaer!


Pożerka na Ukrytym

Pożerka na ukrytym
Pożerka na ukrytym

Oś talii

Pożerka na Urytym polega na wzmacnianiu Nekkerów . Naszym celem jest wrzucenie jak największej liczby Nekkerów do talii przy pomocy Nekkerów Wojowników , a następnie buffowanie ich, żeby w ostatniej rundzie wyciągnąć z pomocą Cyklopów .


Karty

Złote

  • Ukryty – pozwala na trzykrotne aktywowanie pożerania, należy pamiętać aby nie kumulować w nim zbyt dużo siły, ponieważ będzie bardzo dobrym celem do spalenia.
  • Geralt:  Igni – świetny removal, który może wygenerować mnóstwo punktów, lecz zwykle nie należy z nim zwlekać bo przez zbytnią zachłanność może być zwykłą piątką.
  • Kejran – aktywator pożerania, może wygenerować 16 punktów przy pełnej wartości i zabić kluczową jednostkę przeciwnika.
  • Regis: Wampir Wyższy – genialny tech na wzmocnione jednostki w talii przeciwnika – Nekkery lub Strażnicy Dol Blathanna .
  • Eskel – bardzo mocny removal, często może zrobić ponad 15 punktów lub zabić kluczową jednostkę przeciwnika.

Srebrne

  • Widmo – wyciąga kolejną kartę, co odchudza talię i pozwala wybrać dowolną jednostkę z zemstą, czyli w naszym przypadku Nekkera.
  • Morvudd – po prostu bloker, dzięki niemu możemy odblokować zablokowanego Nekkera, czy też zablokować przeszkadzającą nam jednostkę wroga.
  • Operator – karta używana zwykle na Nekkera Wojownika , który zwyczajowo przyda się tylko nam – niestety raczej bezużyteczny w meczach na Potwory.
  • Dorregaray – dosyć uniwersalna karta, w naszym obszarze zainteresowań zwykle będzie Ekimma , którą możemy zrobić carry-over i aktywować pożeranie lub Utopiec , którym możemy wyciągnąć coś z pogody, lub wrzucić coś przeciwnikowi w pogodę.
  • Wodnica – kontra na efekty pogodowe. 
  • Krąg przywołań – dobra odpowiedź na szpiegów – możemy odpowiedzieć tym samym i wyrównać ilość kart a także na blokerów – aby odblokować swoje jednostki.

Brązowe

  • Nekker – karta, która jest naszym głównym finisherem i carry-overem. Każde zjedzenie jednostki powoduje wzmacnianie wszystkich egzemplarzy tej jednostki w talii. Nekker Wojownik – wrzuca 2 dodatkowe Nekkery do talii.
  • Harpia Caelano – zapewnia 7 punktów w 3 jednostkach, jednostki które przyzywa dodatkowo buffują zjadającą je jednostkę o 4 punkty i przyzywają jedynki.
  • Vran Wojownik – główny aktywator pożerania, trzeba tylko uważać, aby nie skupić w nim zbyt dużej siły, ponieważ będzie świetnym celem pod Pożogę , czy Kompresję Artefaktową .
  • Cyklop – generuje ogrom punktów – kiedy niszczy Nekkera obija przeciwnika o równowartość jego siły, sam wzmacnia się do 10 punktów. Następnie przyzywa kolejnego Nekkera z talii.

Rozgrywka

Mulligan

Chcemy mieć na ręce jednego Nekkera i przynajmniej jednego Nekkera Wojownika , a także Harpie Caelano i Vrany .

Runda 1

Zwykle, ale nie zawsze, zaczniemy od Nekkera . Wyjątkiem są mecze, gdzie może zostać od razu zablokowany – m.in. Radowid. Następnie rzucimy na niego Nekkera Wojownika . Staramy się generować jak najwięcej punktów poprzez pożeranie, co powoduje wzmacnianie Nekkerów w talii. 

R E K L A M A

Dobrze zacząć ucztować po zagraniu Nekkera Wojownika, dzięki temu nowe kopie również będą buffowanie.

Runda 2

Zwykle wyciskamy przeciwnika z kluczowych kart, jednocześnie jedząc jak najwięcej, aby wejść w trzecią rundę z mocnymi Nekkerami .

Runda 3

Staramy się wyciągnąć jak najwięcej Nekkerów z talii za pomocą pożerania lub aktywacji na nich Cyklopów .


Jak się gra Pożerką?


Prośby Karczmarza

Jeśli lubisz czytać artykuły i informacje na Gwint24.pl to proszę daj temu wyraz i polub nas na FB oraz daj subskrypcję portalu – ikonka dzwonka w prawym, dolnym rogu – lub akceptacja informacji o wysyłaniu powiadomień na przeglądarkę, gdy dodamy coś nowego!

R E K L A M A
zvr
Twoja reakcja
  • Metryl

    Właśnie sobie chcałem spróbować tą talię. Zagrałem pro ladder i trafiłem od razu na hanachanna, który grał spelle Eithne. Ja tylko z 1 goldem i 3 silverami i wygrałem xd

  • Grzegorz Gorzela

    Nie lepszy byłby sukkub I gels za igni i eskela??

    • speedor123

      Eskela bym zostawił bo jest świetny do ściągania wielu jednostek które są grane w obecnej mecie na czele z Trolololo i Wyrocznią których byś nie zdjął zwykłym piorunem

Cześć!

Sign in

Zapomniałeś hasła?

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zamknij
z

Ładowanie...