Karczma na Discordzie
Strona główna » Pożerka na Dagonie
Dagon Potwory Talie

Pożerka na Dagonie

Pożerka na Dagonie

Przedstawiamy wam kolejną wersję pożerania. Tym razem Pożerka na Dagodnie, która skupia się na efektywnym wykorzystaniu zemsty oraz archetypu pożerania. Deck opisał Ares z Hen Ichaer.

Zapraszamy na naszą grupę dyskusyjną!

Czytaj artykuły od Hen Ichaer!


Potwory – Pożerka na Dagonie


Oś talii

Deck skupia się na pożeraniu jaj Harpii i w późniejszych fazach gry Nekkerów, co generuje bardzo dużą liczbę punktów na stole.


Karty

Złote

  • Ge’els – wyciąga potrzebnego nam golda/silvera, a drugą kartę kładzie na szczyt talii. Świetna karta.
  • Geralt: Igni – niszczenie najsilniejszej jednostki przeciwnika (lub jednostek), często potrafi wygrać grę.
  • Caranthir – trochę pogody nie zaszkodzi, dodatkowo możemy nim ustawić całkiem niezłe rozdarcie. Dodatkowo, możemy go wykorzystać jako ustawienie rzędu pod Geralta Igni.
  • Duch Lasu – Silny gold używany najczęściej w rundzie trzeciej.

Srebrne

  • Przeraza – przewaga kart.
  • Morvudd – Blokowanie niewygodnych jednostek, osłabianie duzych jednostek
  • Wodnica – bardzo silny mag, zawsze się przydaje.
  • Katakan – Kontrola cmentarza.
  • Olgierd – Carryover. Jest ważny, gdyż nie mamy tylu punktów na następną rundę, co standardowy, ponieważ jaja są pożerane.
  • Królewicz Ropuch – niedoceniana karta, a w tym decku bardzo użyteczna. Możemy pożreć niewygodną Przerazę lub Olgierda, który przeniesie się na cmentarz a my dobierzemy kartę.

Brązowe

  • Mglaki –  odcedzanie decku, dodatkowe punkty przy mgle.
  • Harpie – siła tej talii. Pożeranie jaj daję dużo punktów, ale można też je zostawić jako jednostki na następną rundę.
  • Vrany – pożeranie potrzebne do zjadania jaj i Nekkerów.
  • Nekkery – dostatecznie nabuffowane Nekkery przywołane w rundzie 2 lub 3 poprzez ich zjadanie lub zemstę, są niezłym finisherem. Zawsze można używać je jako jednostki przechodzące na następną rundę.
  • Arcygryfy – usuwanie pogody z naszej strony stołu.
  • Rozdarcie – przydatne w obecnej mecie.

Rozgrywka

Mulligan

Pozbywamy się Mglaków. Chcemy mieć Harpie i Vrany. Z Nekkerami celujemy na R2. Jeśli gramy przeciw pogodzie, zachowujemy Arcygryfy.

Runda 1

Dagonem tworzymy mgłę i pozbywamy się Mglaków z decku. Vranami pożeramy jaja harpii dając sporo punktów. Dobrze jest też użyć Olgierda lub Królewicza Ropucha w Olgierda.

R E K L A M A

Runda 2

Jeśli wygraliśmy poprzednią rundę, można od razu spasować. W innym przypadku musimy pokonać przeciwnika korzystając z minimalnej ilości kart, tak aby nasz finiszer w postaci Nekkerów zostawić na R3.

Zazwyczaj przeciwnik po wygranej rundzie, szybko chce pasować. Dlatego przy odrobinie szczęścia zagramy na przykład Harpie, które przeniosą się na kolejną rundę.

Runda 3

Tutaj jest ciekawie. Ustawiamy Nekkery z prawej strony, tak aby po pożarciu jaj, harpie spadały obok Nekkerów aktywując zemstę. Możemy też Vranami pożerać Nekkery, aby wchodziły na stół z talii.


Prośby Karczmarza

Jeśli lubisz czytać artykuły i informacje na Gwint24.pl to proszę daj temu wyraz i polub nas na FB oraz daj subskrypcję portalu – ikonka dzwonka w prawym, dolnym rogu – lub akceptacja informacji o wysyłaniu powiadomień na przeglądarkę, gdy dodamy coś nowego!

R E K L A M A
zvr
Twoja reakcja
  • Mateusz Byliński

    Pożerka ztechowana na Brana ogólnie lepiej mi siedzi. Tylko czasem Draug drażni, bo trafia nie w to co trzeba 😛

Discord Gwint24

memy.gwint24.pl

Memy

Cześć!

Sign in

Zapomniałeś hasła?

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zamknij
z

Ładowanie...