Karczma na Discordzie Dołącz do naszej grupy na FB!
Strona główna » Pewnego razu w Gwincie #67, o tym jak Karczmarz Niflgaard powstrzymał!
Pewnego razu w Gwincie

Pewnego razu w Gwincie #67, o tym jak Karczmarz Niflgaard powstrzymał!

Pewnego razu w Gwincie

Szanowni! Witajcie w Nowym Roku! Wiem, że tytuł jest szczytem samochwalstwa, ale to co mi się dziś udało zrobić, to moja życiowa akcja! Grałem na lapku do pisania, więc jakość jest słaba, ale wszystko wam wyjaśnię!

Pewnego razu w Gwincie to cykl, który liczę, że pomożecie mi tworzyć! Wydarzyło się coś ciekawego? Śmiesznego? Niespotykanego? Macie to uwiecznione na screenie lub filmie? Podzielcie się z nami! Podeślijcie na [email protected] lub [email protected]!


Historia w trzech aktach opowiedziana

4,3K MMR walka o GM. Hybryda przewijarki i spamu żołnierzy NG. Faktycznie trudna talia do skontrowania dla granych przeze mnie Wiewiórek Dunkoro.

Trzecia runda i sytuacja podbramkowa. Nie ma szans na przeskoczenie przeciwnika i do tego Shirru jest martwy bo spali mojego Przemytnika.

I nagle oświecenie! Poświęcę Przemytnika, żeby żywcem spalić armie przeciwnika! Nie ma innego wyjścia. Przeliczyłem punkty i nie mam szans na nadrobienie w inny sposób. One way ticket! Wchodzi Shirru i spala 27 punktów! Trzymam kciuki, żeby przeciwnik nie miał nic, co zdywersyfikuje siłę jednostek…

Na szczęście zagrywa Assire 🙂 Zatem czas na Eithne i power swing na poziomie 103 punktów!

R E K L A M A

Yay! Kolejne 13 punktów bliżej GM!


Prośby Karczmarza

I jak znajdujecie najnowszy wpis w Karczmie? Co japę rozdziawia? Tak, do Ciebie mówię! Podjadłeś? Popiłeś? Dowiedziałeś się czegoś ciekawego? No! To bardzo dobrze, a teraz bądź tak miły i doceń starania starego Karczmarza dołączając do naszej wesołej kompanii! 

R E K L A M A
zvr
Twoja reakcja
  • Robert Majer

    I to jest taktyka. Brawo!

    • maurize

      Nie można było, bo używając atrapy trzeba od razu użyć ponownie tą jednostkę. Więc Przemytnik pozostałby na stole.

      • Robert Majer

        Z siłą 10 o ile się nie mylę. Wtedy dostałby +1 za Albricha i spłonął by razem z resztą 11-tek po zagraniu Shirru.

        • Ganisz

          Cmentarz jest widoczny z boku. Pisałem właśnie komentarz na grupie, przekleję go Wojciech Grosiak ale atrapa w przemytnika ratuje mi 7+3 punkty i to tylko pozornie. Bo w kolejnym ruchu weszła Assire co podbiloby siłę do 11 i spaliłbym przemytnika razem z niewolniczą piechotą. Co więcej, te 10 punktów ma się nijak do ponownego użycia Pauliego i ściągnięcia harcownika za 12+3 i wzmocnieniu rannego Pauliego do 4 + 3. Eithne trzymałem dla rogu, czyli kolejnych 20 punktów. Wydaje mi się, że to było optymalne rozegranie.

          • Robert Majer

            Zagranie atrapy w Dahlberga, który wskrzesi 2-óch harcowników daje 37 pkt. Zagranie z Eithne w róg i raz osłabiony Dahlberg w harcownika daje 37 pkt. Czyli oba zagrania miałyby jednakowy potencjał. Chodziło mi tylko o to, że była jeszcze inna możliwość.

          • Ganisz

            Jasne, pewnie coś jeszcze dałoby się wykminić. Ja się odnosiłem do tego, żeby atrapy nie grać w Przemytnika 🙂

        • Wiktor Dąbrowski

          Wszedłby z siłą 10+1 za Albricha, ale gość mógłby rzucić nadzorcę niewolników, niewolniczą piechotę itd. i wtedy przemytnik miałby 12+ i znowu by blokował.

  • Camill

    I to jest doskonały przykład poświęcenia jednostki dla dobra ogółu:) I dowód na to, że w Gwincie trzeba cały czas myśleć, analizować i kombinować.

    Widok płonącego prawie całego stołu rywala – bezcenne 🙂

    Karta graficzna to wytrzymała? 😛

  • Granie Z Jajem

    Gratki zagrania.
    Dużo szczęścia, że przeciwnik nie mógł temu zapobiec rzucając większą siłę na stół 🙂

Discord Gwint24

memy.gwint24.pl

Memy

Cześć!

Sign in

Zapomniałeś hasła?

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zamknij
z

Ładowanie...