Karczma na Discordzie Dołącz do grupy Gwint Polska
Strona główna » Lista zmian w Gwincie, czyli co zostało zaprezentowane podczas Gamescom! [Aktualizacja]
Aktualizacje

Lista zmian w Gwincie, czyli co zostało zaprezentowane podczas Gamescom! [Aktualizacja]

Co nowego w Gwincie?

Gamescom trwa w najlepsze i deweloperzy dzielą się z nami nowinkami, które pojawią się w Gwincie. Przygotowałem już dla was obszerne podsumowanie wszystkich informacji na temat ujawnionej kampanii single player – Wojna Krwi, a teraz przejdziemy do listy zmian w kartach!

Uwaga, to nie są wszystkie zmiany i znając życie, nie mamy do czynienia z ostatecznymi parametrami, więc traktujcie to jako kierunek zmian, a nie docelowe wartości.


Aktualizacja

Dodałem lub poprawiłem: masa zmian.

Dodałem informację o następujących kartach: Brzask, Zoltan Trener, Efekt Uboczny, Ulewny Deszcz, Kajdany z Dwimerytu, Dekret Królewski, Vesemir, Regis, Skelligijski Sztorm, Villentretenmerth, Atrapa, Imlerith, Draug, Kuroliszek, Cyklop, Przeraza, Rotfiend, Starożytny Mglak, Xarthisius, Rainfarn, Peter Saar Gwynleve, Brygada Nauzica, Brygada Impera, Vanhemar, Letho, Chorąży Brygady Nauzicaa, Cesarski Golem, Król Bran, Łupieżca klanu Drummond, Topornicy, Lugos Siny, Drakkar, Dzik Morski, Djenge Frett, Kambi, Taran, Kaedweński Inżynier Oblężniczy, Wzmocniony trebusz, Wzmocniona Balista, Margarita, Wykładowca z Ban Ard, Temerian Drumer, Temerski Dobosz, Łowca Czarownic, Witch hunter, Barclay Els, Dennis Cranmer, Sage, Kransoludzki Agitator, Dwarvern Agitator, Mahakamski Pirotechnik, Mahakam Pyrotechnician, Ida Emean, Yarpen Zigrin, Zoltan Chivay, Krasnolud Harcownik, Wyrocznia, Farseer, Ela’yas.


Lista zmian w kartach

Mechanika gry

  • Złote karty stracą swój immunitet, który pozwalał im być niewrażliwymi na efekty jednostek i kart specjalnych. Oznacza to, że będą podatne na efekty kart brązowych i srebrnych. Rewolucja!
  • Nowe słowa kluczowe – Taktyka, Temeria (temerskie).
  • Zmiana mechaniki finiszerów takich jak Kapitanowie Piratów, czy Zwiadowcy – nie będzie już tak, że wpadają w ostatnim ruchu z siłą 13+. Nie znamy szczegółów, ale musimy się z tym liczyć.

Liderzy

Zmiany, o których pisałem już wcześniej.


Karty neutralne

  • Grom – dodaje 2 punkty pancerza trzem sąsiadującym jednostkom i wzmacnia je o trzy punkty siły.
  • Geralt – zmiana siły na 13
  • Yennefer: Klątwy – siła 7; na początku swojej tury zadaje obrażenia (1 punkt) wszystkim, najsilniejszym jednostkom przeciwnika. Zemsta: po usunięciu, zadaj 1 punkt obrażeń wszystkim najsilniejszym jednostkom przeciwnika.
  • Artefact Compression – [nowa karta], karta specjalna, zamień przeciwną jednostkę w jadeitową figurkę [siła 3, srebrna karta]
  • Dorregaray – 2 siły; Rozstawienie: przyzwij Zdziczałego Niedźwiedzia, Wiwernę, Ekimmę lub Utopca.
  • Cyprain Wiley – siła 8.
  • Triss: Zaklęcie Motyli – siła 6; dodano tag Temeria.
  • Triss – siła 8, tag Temeria.
  • Myrgtabrakke – siła 7.
  • Eskel – siła 6, złota karta, która zabija niewzmocnioną jednostkę przeciwnika.
  • Brzask – teraz jest to karta taktyki i pogody.
  • Zoltan: Trener – siła 8, dodano tag żołnierz.
  • Efekt Uboczny – teraz rani o 2 do 6 jednostek.
  • Ulewny Deszcz – zadaje obrażenia (1 punkt) dwóm losowym jednostkom w rzędzie.
  • Kajdany z Dwimerytu – poza swoim bieżącym działaniem, dodatkowo zadaje 3 punkty obrażeń.
  • Dekret Królewski – teraz wzmacnia wybraną kartę o 2. Wtasuj pozostałe, dodano tag taktyka.
  • Vesemir – [złota karta], siła 6, teraz przyzwya karty alchemiczne z talii.
  • Regis – siła 7, rozmieszczenie: osłabia wybraną jednostkę o połowę wartości jej siły bazowej (zaokrąglając w górę) i wzmacnia siebie o tą wartość (zaokrąglając w dół).
  • Skelligijski Sztorm – zmniejszone obrażenia, prawdopodobnie do 4 na turę w układzie 2-1-1 (niepotwierdzone).
  • Villentretenmerth – siła 8; będzie miał pancerz i sam nie będzie się mógł spalić.
  • Atrapa – nie będzie mogła podnosić złotych jednostek.
  • Geralt: Aard – siła 6, przesuń 3 jednostki do następnego rzędu (o ile jest to możliwe) i zrań je o 3.
  • Geralt: Igni – siła 5, warunek palenia podniesiony do 25.
  • Ciri: Szarża – siła 10, dodano tag Cintra.
  • Ciri – nowa umiejętność – Rozmieszczenie: dodaj 3 punkty pancerza, dodano tag Cintra.
  • Wiedźmini – nowe grafiki, dodano w nazwie Szkoła Wilka.
  • Janek – siła 8.
  • Sara – siła 9.
  • Ocvist – siła 7.
  • Iris – dodano tag Agent, Redania, Przeklęta.
  • Olgierd – dodano tag Redania.
  • Róg Dowódcy, Rozkaz Wymarszu – dodano tag Taktyka.
  • Czarne Zwierciadło Bekkera – zrań jednostkę o połowę jej siły, ale nie więcej niż 10. Ignoruje pancerz. Następnie wzmocnij o tą wartość najsłabszą jednostkę. Dodano tag zaklęcia.

Potwory

  • Caranthir – teraz przesuwa tylko jedną jednostkę.
  • Ge’els – 1 siły; jednostka nielojalna – szpieg; najprawdopodobniej umiejętność bez zmian.
  • Wild Hunt Longboat – [nowa karta], siła 7; wzmacnia wszystkie jednostki Dzikiego Gonu o 1 po swojej stronie stołu. Po usunięciu osłabia jednostki Dzikiego Gonu po swojej stronie stołu o 1.
  • Jeźdźcy Dzikiego Gonu – wzmacniają siłę Trzaskającego Mrozu o 1 w przeciwległym rzędzie, nie mają już swoich poprzednich umiejętności.
  • Jotunn – przesuwa 3 jednostki, zadaje im 2 punkty obrażeń lub 3 jeśli jednostki zostaną wrzucone w Mróz.
  • Lodowy Gigant – siła 6.
  • Ogar dzikiego Gonu – siła 3.
  • Nithral – siła 7; Zadaje 5 punktów obrażeń wrogiej jednostce lub 7, jeśli mamy na ręku jednostkę Dzikiego Gonu.
  • Wojownik Dzikiego Gonu – dostaje wzmocnienie jeśli zrani jednostkę pod wpływem mrozu (nie wiem, czy tylko pod wpływem mrozu)
  • Utopiec – siła 7, niewidoczna umiejętność.
  • Ekimma – siła 6.
  • Wiwerna – siła 6; rani przeciwną jednostkę i wzmacnia się o 2 jeśli na stole znajduje się inny smok.
  • Imlerith – siła 9.
  • Draug – siła 9; tworzy Draugira  w każdym z cmentarzy (nie znamy szczegółów, czym jest Draugir).
  • Kuroliszek – [nowa karta, zobacz wersje premium], Za każdym razem, gdy sojusznik z umiejętnością zemsty pojawi się na polu bitwy (wliczając złotych), wzmocnij tę jednostkę o 2. Rozmieszczenie: wzmocnij tę jednostkę o 2 za każdego sojusznika z umiejętnością zemsty (wliczając złotych).
  • Cyklop – [nowa karta], siła 7; Rozstawienie: zniszcz sojusznika i zadaj obrażenia przeciwnikowi równe sile zniszczonego sojusznika, jeśli sojusznik miał umiejętność Zemsta, wówczas wzmocnij Cyklopa o 3.
  • Przeraza – siła 12.
  • Rotfiend – [nowa karta], ma umiejętność zemsta, po zabiciu wybucha i rani przeciwników.
  • Starożytny Mglak – siła 8.

Nilfgaard

  • Egzekutor Brygady Impera – siła 4; kiedy pojawi się szpieg zrań przeciwnika o 2; Rozstawienie: zrań przeciwnika o 2.
  • Zabójca- [nowa karta], 1 siły, nielojalny; Rozstawienie: zrań przeciwną jednostkę z lewej strony o wartość jej siły bazowej, nie większej niż 10.
  • Zdrada – ściąga szpiega (brązowego) ze stołu przeciwnika, który ma siłę nie większa niż 10.
  • Menno Coehoorn – rani jednostkę o 4 lub niszczy szpiega.
  • Ceallach – siła 2; tworzy Emisariusza, Ambasadora lub Zabójcę.
  • Infiltrator – [nowa karta], siła 9, Rozstawienie: nadaje lub odbiera status Szpieg.
  • Xarthisius – teraz pozwala wybrać z całej talii przeciwnika kartę, którą przesunie na spód talii.
  • Rainfarn – siła 5; ma tag – oficer.
  • Peter Saar Gwynleve – siła 5, dostał tag – oficer.
  • Brygada Impera – Brygada Nauzicaa – teraz jest zwinną jednostką – może być zagrywana na dowolny rząd.
  • Brygada Nauzicaa – teraz jest zwinną jednostką – może być zagrywana na dowolny rząd.
  • Vanhemar – teraz tworzy Trzaskający Mróz, Efekt Uboczny i Czyste Niebo.
  • Letho – siła 9.
  • Chorąży Brygady Nauzicaa – wzmacnia o 2 jednostkę sojuszniczą jeśli ma tag – żołnierz.
  • Cesarski Golem – wprowadzono zmiany, nie znamy szczegółów, ale nadal ich zadaniem będzie odchudzanie talii.

Skellige

  • Weteran klanu Tuirseach – [nowa karta], siła 6; Weteran +1 , aktywuje wszystkim jednostkom z klanu Tuirseach umiejętność weteran. Gdziekolwiek się znajdują.
  • Koral – siła 5; zagrywa artefact compression [brak tłumaczenia na polski]
  • Donar an Hindar – siła 7; przenosi wybraną kartę z cmentarza przeciwnika na nasz.
  • Harcownicy klanu Tuirseach – siła 7.
  • Rębacze klanu an Craite – [nowa karta], co 2 tury, na początku twojej tury, jeśli ta jednostka jest ranna, zresetuj ją i ulepsz o 2.
  • Birna Bran – siła 3, lojalna, umiejętność niewidoczna, ma tag Weteran +1.
  • Król Bran – teraz ma tag weteran 1.
  • Łupieżca klanu Drummond – [nowa karta, zobacz wersję premium], Weteran: 1. Rozmieszczenie: odrzuć 1 brązową kartę z twojej talii.
  • Topornicy – odzyskali status weterana, teraz się wzmacniają tylko, gdy obrażenia dostają przeciwnicy w analogicznym rzędzie.
  • Lugos Siny – siła 7.
  • Drakkar – siła 6.
  • Dzik Morski – siła 8 i pancerz 5.
  • Djenge Frett – siła 10, umiejętność nieznana.
  • Kambi – ma teraz umiejętność zemsta – nie znamy szczegółów.

Królestwa Północy

  • Jan Natalis – siła 6; tag temerski oficer, zagraj brązową lub srebrną kartę taktyki [nowa mechanika] z talii, wtasuj pozostałe.
  • Keira Metz – teraz pozwala zagrać aeromancje zamiast znaku Quen.
  • Książę Stennis – siła 3; zagrywa brązową lub srebrną jednostkę ze szczytu naszej talii i daje jej 5 pancerza. Rozstawienie: 5 pancerza.
  • Biedna Flankująca Piechota – [nowa karta, powrót! yay!], siła 6; stwórz lewą flankującą piechotę po lewej stronie i prawą flankującą piechotę po prawej stronie (obie siła 2).
  • Posiłki – teraz to karta taktyki.
  • Kaedweńska platforma oblężnicza – zmiana nazwy z kaedweńskiego mistrza oblężeń; dodane tagi kaedweński oraz wsparcie (support); siła 5; Rozstawienie: ulecz brązową lub srebrną machinę oblężniczą i uruchom jej umiejętność wynikającą z rozstawienia. Amunicja: 1.
  • Taran – [nowa karta], machina oblężnicza. Nie znamy szczegółów.
  • Kaedweński Inżynier Oblężniczy – siła 6.
  • Wzmocniony Trebusz – teraz ignoruje pancerz.
  • Wzmocniona Balista – siła 7.
  • Margarita – siła 5.
  • Wykładowca z Ban Ard – [nowa karta, zobacz wersje premium]. Rozmieszczenie: przenieś brązową kartę Zaklęcia z twojej talii do ręki, a następnie wtasuj wybraną kartę z twojej ręki z powrotem do talii.
  • Temerian Drumer [Temerski Dobosz?] – [nowa karta], brązowa, siła 7, wzmacnia jednostkę o 1 na początku każdej tury.
  • Łowca Czarownic – [nowa karta], siła 3, zwinna, resetuje jednostkę. [tutaj możecie odsłuchać jego ścieżki dialogowe]

Scoia’tael

  • Obrońcy Mahakamu – siła 6.
  • Straż mahakamska – siła 6; wzmocnij jednostkę (nie krasnoluda) o 4 lub wzmocnij krasnoluda o 3.
  • Dennis Cranmer – siła 7; tag oficer.
  • Barclay Els – tag oficer, teraz wzmacnia, a nie podnosił siłę bazową.
  • Sage – [nowa karta], siła 7, brązowa, rząd oblężniczy, nie znamy szczegółów.
  • Krasnoludzki Agitator [Dwarven Agitator] – [nowa karta], siła 3; Rozmieszczenie: stwórz podstawową kopię losowego, brązowego krasnoluda z talii [ale nie Agitatora].

  • Mahakamski Pirotechnik [Mahakam Pyrotechnician] – [nowa karta], siła 4; Krasnolud. Rozmieszczenie: zrań o 3 punkty losową jednostkę w każdym rzędzie po przeciwnej stronie.

  • Ida Emean – siła 3; zamiast Quen rzuca Efekt Uboczny.
  • Yarpen Zigrin – teraz ma tag Żołnierz.
  • Zoltan Chivay – teraz ma tag Żołnierz, jeśli przesuwamy przeciwników, to zadajemy im 2 punkty obrażeń, jeśli sojuszników to ich wzmacniamy, a nie ulepszamy (siła bazowa).
  • Krasnolud Harcownik – ulepsza się o 2 (siła bazowa) jeśli jednostka, którą zaatakuje nie zostanie zabita. – Ten opis jest dziwny.
  • Wyrocznia – [nowa jednostka, zobacz wersje premium]; Jeśli którykolwiek sojusznik lub jednostka w twojej ręce lub talii (inna niż Wyrocznia) zostanie wzmocniona w trakcie twojej tury, wzmocnij tę jednostkę o 2 pod koniec tury.
  • Ela’yas – będą zmiany, nie znamy szczegółów.
  • Zasadzki – mają się pojawić nowe karty, ale nie będzie ich dużo.

Prośby Karczmarza

Jeśli lubisz czytać artykuły i informacje na Gwint24.pl to proszę daj temu wyraz i polub nas na FB oraz daj subskrypcję portalu – ikonka dzwonka w prawym, dolnym rogu – lub akceptacja informacji o wysyłaniu powiadomień na przeglądarkę, gdy dodamy coś nowego!

R E K L A M A
R E K L A M A
Tagi
zvr
Twoja reakcja
  • Piotr Żółtowski (Piter432)

    No to GwinTowi chyba podziękuję. Spodziewałem się, że może nie być zbyt fajnie, ale jeśli takie zmiany wejdą, to nie będzie praktycznie ŻADNEJ różnorodności we wszystkich frakcjach.

    Chyba że to wszystko jest robione tylko i wyłącznie na potrzeby Publicznej bety, a przy premierze wrócą do części rzeczy z Zamkniętej, bo to wygląda, jakby REDzi ćpali coś…

    • MC

      Wchodza nowe tagi, np temerski a ty mowisz ze nie bedzie roznorodnosci miedzy frakcjami ? Nie ma zadnego powodu dla ktorego mieliby wracac do czasu gdzie grały dwie frakcje w drabince.
      Polecam poczekac na reszte zmian.
      Ps. Nieodporne goldy to troche powrot do close beta.

  • Kołodziejczyk Szymon

    OMGOMGOMGOMG

  • speedor123

    Infiltrator na filmie KBT zamieniał jednostkę przeciwnika w szpiega tak samo jak ta 2 oblężnicza (nie pamiętam nazwy) daje wytrzymałość a nie aktywował umiejętność szpiega bo to robi ta brązowa 1

  • Repcakus

    Te zmiany w złotych trochę słabe, pożoga, bomba dwimerytowa czy zarodniki będę grane przez każdego, bo wchodzi ci taka karta za 25 czy nawet i po 30 kilka u potworów,a ty bach rzucasz jedną z tych trzech kart i tyle, a nawet niektóre jednostki też będę mogły łatwo kontrować złote.

    • MC

      Wydaje ci sie ze pożoga, bomba dwimerytowa i zarodniki zostana w takiej samej formie? Gwent 3.0 incoming

      • Jan Kowalski

        Kompresja artefaktowa…

    • Konrad Cyliński

      Przynajmniej każdy teraz będzie grał kajdany
      hehe

      • Daniel Tomaszewski

        Kajdany już nie będą potrzebne skoro odzłacanie kart nie będzie konieczne.

    • Michał

      Otóż to, Ukryty zupełnie traci sens. Zapewne CDPR kompletnie zmieni jego umiejętność.

  • Andrzej Biela

    Hmmm czekałem na nowe karty i jednostki temerskie, aczkolwiek…. złote karty nieodporne na obrażenia??? serioo??

    i jaki sens ma teraz ukryty, tibor czy też kejran?
    Znowu w każdej talii będzie grany Geralt Igni i pożoga.
    Coś czuję, że przy takich zmianach kontrolne Scoia może miażdżyć.

    Ale zagramy, zobaczymy 😀
    Pozdro dla Karczmarza 🙂

    • Wolffe

      Czy to znaczy, że wszystkie złote karty będzie można zniszczyć za pełną cenę przez kilka dni po patchu? Faajnie by było 😀 Bo jakby nie patrzeć – zmiana w mechanice ale w ogromnym stopniu osłabiająca złote karty.

    • Dobry Gracz Gwinta

      Teraz Złote karty wyglądają w Sumie jak te w HS’ie…xD
      Są po prostu rzadkie ale mają ciekawe Umiejętności, i teraz jestem ciekaw czy limit 4 złotych zostatnie zdjęty…

  • BartiKus

    Potwory RIP
    Nilfgard szpiedzy całkiem RIP Menno zadaje 4 obrażenia albo niszczy szpiega (jednego bo z tego co tu zrozumiałem) to jakieś kpiny . Potwory mają całkowicie opierać się na mrozie świetnie bardzo wręcz a porzerka nikt o tym nie pomyślał. A to z tymi złotymi kartami to całkiem przesrane. Jeszcze co scoia dostaje buffa na krasnoludy a powinni znerfic tą saskie na 6 przecież razem z Eitne to jest 12 punktów i jeszcze zagranie karty specjalnej. Albo to że możesz 5 razy pożoge zagrać nic z tym nie zrobili albo jeszcze nie wiemy. Gels 1 punkt nie lojalny to chyba żart zabili jedna z lepszych kart potworów ale Saskie zostawili. A i jeszcze ta nowa karta srebna co zagrywa prawie same potwory to juz mozna grac potworami w kazdej frakcji. Karty ktore byly wyjatkowe dla wybranej frakcji sa dostepne tak naprawdę dla wszystkich. Ech… no cóż może jeszcze coś się zmieni a na razie dużo zmian według mnie na –

    • Mateusz Suchar

      Zdajesz sobie sprawę, że NG pod szpiegów dostał nowe karty i spore buffy? Zdajesz sobie sprawę, że Geels traci notabene 3 punkty siły i… no raczej dalej będzie bardzo dobry?

      Czy Saskia męczyła cię w przedszkolu?

      „Karty wyjątkowe dla wybranej frakcji dostępne dla wszystkich” nooooooo te 3 karty, owszem :s Reszta… no nie.

      • BartiKus

        Popacz na to tak w potworach podstawą jest w każdej frakcji Gels w Scoia Saskia więc troche nie fair że nerfią kartę która działała dobrze a zostawiają tą bardziej OP. Szpiedzy dostali może małego buffa ale Menno był jedną z najbardziej zaskakujących kart i nie był bardzo OP

        • Łukasz P

          Popacz. PopaCZ.
          Dziękuję , do widzenia.

  • Mateusz Byliński

    Koral, co oni Ci zrobili 🙁

  • gru

    Nerf koral YAY

  • Darkes PL

    RIP sukub, Stary grot

  • Dawid Wojacki

    W Wiwernie jest chyba błąd, powinno być Drakonoid, bo wiwerna to nie smok

    • Emrim

      Smoka też można w sumie podpiąć pod drakonida

  • Michał

    Widzę, że czeka nas zmiana mechaniki gry, tak jak to było przy rozpoczęciu OBT.

  • Kuba Ciaćma

    No to koniec pożerki…

  • gru

    Ale będzie skrawków 😀

  • Robert Majer

    Zmiany szykują się bardzo duże, ale biorąc pod uwagę długość obecnego sezonu, nie powinno to dziwić. Kiedy my gramy w wersję beta i testujemy dla REDÓW wprowadzone zmiany w skali makro, oni już testują nowe pomysły w skali mikro. Mnie też zmiana w goldach trochę zszokowała, ale nie mogę zarzucić REDOM, że do tej pory robili cokolwiek nieprzemyślanego – bądź co bądź. Może więc zanim zaczniemy REDÓW traktować pożogą albo GIgni, warto chwilę pograć i zobaczyć, jak to działa.
    Oczywiście meta wywróci się teraz do góry nogami, ale wg mnie to też dobrze – zaczynałem się już nudzić. Mam wrażenie, że REDOM chodzi o to, że zanim wyjdziemy z bety na official, w każdej frakcji i na każdym liderze, można będzie zbudować bardzo silną talię. Wtedy przestaną decydować karty, a zaczną umiejętności.

  • Dusiciel

    Nawet do Gwinta dodają Jade Golemy heh.. Biedna Koral 🙁

  • Dobry Gracz Gwinta

    Szczerze to poczekam do Patcha, bo z pogodą było podobnie, że Chuam, że potwory RIP a wyszło jak wyszło…
    Pamiętacie Zmiany po CBT to teraz mamy tak samo dużą rewolucje, wszystko sie zmieni, może i pożerka zginie ale powstanie nowy OP mróz, wszystko się okaże…

  • Czeplin

    Wiadomo mniej więcej kiedy zmiany wejdą w życie?

    • speedor123

      Razem z końcem sezonu czyli 28

      • Kamil Cieśluk

        27

        • Metryl

          28, bo sezon trwa do 27 do godziny 12 w nocy

          • Kamil Cieśluk

            28 też nie tylko 1 września wraz z rozpoczęciem sezonu.

    • er kerzaer

      Pisze to o 24 a patcha jak nie bylo tak nie ma

  • Mareritt

    Przecież istnieje karta Kaedweńska Platforma Oblężnicza, to nie żadna zmiana nazwy. Sam wcześniej zapomniałem o istnieniu tego, ale to są dwie różne kart platforma i mistrz oblężeń

  • gru

    Orientuje się ktoś czy przypadkiem nie zamierzają wyczyścić kolekcji po raz drugi? Pytam bo po tej aktualizacji mam tyle skrawków że będzie mnie stać na wszystkie karty prawdopodobnie.

    • speedor123

      Nie będzie już kolejnego resetu a nawet jeśli by był to skrawki też by usunęli

  • Franticoss

    Zmiany ciekawe nie powiem. Nilfgaard dostanie całkiem mocne narzędzia dla archetypu na szpiegach co mnie akurat cieszy. Egzekutorzy i Impera powinni tworzyć całkiem sporą presję na przeciwniku. Ciekawy też będzie Menno z Infiltratorem jako removal na dużą jednostkę przeciwnika plus dodatkowa synergia z dwoma wcześniejszymi kartami. Spygaard może być naprawdę mocny i kto wie, może wróci na szczyt tier listy.
    KP też ma ciekawe zmiany. Chcą dać nieco większy nacisk frakcji na maszyny i pancerz. Aktualnie maszyny są stosunkowo kiepskie, by opierać na nich deck, ale po patchu może się coś zmienić.
    W potworach widać, że redzi cały czas próbują, aby gracze zaczęli tworzyć decki oparte na Dzikim Gonie. 2 razy im się nie udało, ale nie poddają się jak widać.
    Scoia natomiast może być bardzo mocna po patchu głowie dzięki nowej karcie, Wyroczni. Takie decki jak Mulligan czy Spellate’al z tą kartą mogą być mega mocne dzięki ogromnemu tempu jakie ta karta będzie tam tworzyć. Mam nadzieje, że nie będzie to tak przegięte jak myślę.
    U Skellige raczej nic się nie zmieni i Discard dalej będzie najmocniejszym archetypem w tej frakcji. Nowy Hararld jest moim zdaniem jeszcze gorszy niż to co teraz mamy, a topornicy dostali kolejnego nerfa z tego co wiem. Koral teraz jest nieco słabsza, ale to wciąż całkiem niezły removal na jakiegoś koksa przeciwnika i dodatkowo ją usunie z gry zamieniając ją w figurkę z siłą 3. Nowością jest w końcu jakaś sensowna kontra pogodę w SK czyli Rębacze. Zobaczymy jak się będą spisywać na polu walki.
    I na koniec nie jestem przekonany co do tego, że na złote jednostki będą działać wszystkie karty specjalne. Powinni przywrócić to co było na początku CBT czyli tylko złote karty mogłoby oddziaływać na siebie. Moim zdaniem taka zmiana byłaby najlepsza. Ogólnie jestem bardzo ciekaw jak to będzie wszystko wyglądało. Mam nadzieję, że żadna frakcja nie będzie OP i nie wytworzy się kolejny kult jak to teraz jest z Dagonem.

  • BartiKus

    Ten Mahakamski Pirotechnik przypomina Pawła Burze

  • speedor123

    Dodaj wzmocnienie (tą niebieską potkę) z takim efektem jak miał wcześniej efekt uboczny, nie jest to jeszcze potwierdzone ale na 99% tak będzie bo raczej nie przenosili by efektu z wzmocnienia na grom i z trzęsienia ziemi na efekt uboczny od tak, pewnie chcieli ujednolicić obie potki żeby znowu były swoim przeciwieństwem jak za czasów dawania i odbierania ochrony przed pogodą

    • speedor123

      Birna zagrywa skeligijski sztorm (nie pamiętam gdzie ale wiem że na 100% widziałem na jakimś gameplayu)

      • speedor123

        I w mechanikach gry mógłbyś dopisać jeszcze jak po patchu będzie działało przenoszenie kart z rundy na runde (przenosi się tylko siła bazowa)

  • Strzelec Bartek

    Artefact Compression to artefakt kompresji. Nawet w książkach Sapkowskiego tak było. Nie dziękujcie za tłumaczenie.

  • Kryniuu

    Czy mmr to jest to samo co punkt rankingowe w grze

    • speedor123

      Tak

  • er kerzaer

    Coś czuje że kontrolne scoia z Willem i Eskelem na czele będzie paliło te wszystkie piekelne kejrany , wampiry czy inne nekkery

Discord Gwint24

Najnowsze talie

memy.gwint24.pl

Memy

Cześć!

Sign in

Zapomniałeś hasła?

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zamknij
z

Ładowanie...