Karczma na Discordzie Dołącz do grupy Gwint Polska
Strona główna » Już jest najnowsza aktualizacja! Sprawdź oficjalną listę!
Aktualizacje

Już jest najnowsza aktualizacja! Sprawdź oficjalną listę!

Jest już najnowszy hotfix!

Ta aktualizacja zmienia balans kart oraz wprowadza kluczowe poprawki, dodatkowo zmieniono system działania pogody!


Lista kart refundowanych

W ciągu 3 dni od wejścia hotfixa niektóre karty będzie można zniszczyć za pełną wartość – gracze otrzymają ilość Fragmentów kart oraz Pyłu meteorytowego potrzebną do stworzenia karty o tej samej wartości. Poniżej znajduje się lista zmienionych kart.

  • Niedźwiedź (Wściekły Ryk)
  • Gęsta Mgła
  • Ulewny Deszcz
  • Trzaskający Mróz
  • Skelligijski Sztorm
  • Olgierd
  • Podwójny Krzyż Alzura
  • Rozkaz Wymarszu
  • Atrapa
  • Operator
  • Uzdrowienie
  • Villentretenmerth
  • Trzęsienie Ziemi Stammelforda
  • Regis: Wampir Wyższy
  • Avallac’h
  • Kambi
  • Zdziczały Niedźwiedź
  • Tarczowniczka Klanu Drummond
  • Hjalmar
  • Morkvarg
  • Topornik Klanu Tuirseach
  • Berserker Maruder
  • Sukkub z Vergen
  • Caranthir
  • Harpia Celaeno
  • Ogar Dzikiego Gonu
  • Balista
  • Kaedweński Inżynier Oblężniczy
  • Wzmocniona Balista
  • Trebusz
  • Wzmocniony Trebusz
  • Aeromancja
  • Jan Natalis
  • Ithlinne Aegli
  • Traper z Dol Blathanna
  • Jan Calveit
  • Leo Bonhart
  • Kaedweński setnik
  • Zwiadowca Rębaczy

Neutralne/Ogólne

  • Efekt uboczny będzie teraz wzmacniał do 6 jednostek o 2 punkty Siły.
  • Siła Niedźwiedzia (Wściekły ryk) zmniejszyła się z 12 do 11.
  • Zmieniono oznaczenie Niedźwiedzia (Wściekły ryk) z Niedźwiedzia na Bestię.
  • Niedźwiedź (Wściekły ryk) został oznaczony jako Ulotny.
  • Siła Olgierda zwiększyła się z 7 do 9.
  • Siła Olgierda będzie teraz zmniejszana przy przejściu na Cmentarz, a nie po powrocie na Planszę.
  • Siła Olgierda będzie teraz zmniejszana o połowę zaokrąglając w górę.
  • Podwójny Krzyż Alzura będzie teraz Wzmacniał jednostki, a nie je Ulepszał.
  • Rozkaz Wymarszu będzie teraz Wzmacniał jednostki, a nie je Ulepszał.
  • Atrapa będzie teraz Wzmacniała jednostki, a nie je Ulepszała.
  • Gęsta Mgła będzie teraz zadawała 2 punkty obrażeń maksymalnie 1 jednostce o największej sile w rzędzie.
  • Ulewny Deszcz będzie teraz zadawał 1 punkt obrażeń maksymalnie 5 jednostkom o najniższej sile w rzędzie.
  • Trzaskający Mróz będzie teraz zadawał 2 punkty obrażeń maksymalnie 1 jednostce o najniższej sile w rzędzie.
  • Obrażenia zadawane przez Skelligijski Sztorm zmieniły się z 3, 2, 1 do 2, 2, 1.
  • Aeromancja pozwoli teraz na wybranie karty z talii do zagrania.
  • Trzęsienie Ziemi Stammelforda będzie teraz zadawało obrażenia maksymalnie 6 jednostkom, a nie 8.
  • Umiejętności, które Ranią lub Okaleczają jednostki o połowę ich Siły będą teraz zaokrąglały te wartości w górę.
  • Umiejętności, które Wzmacniają lub Ulepszają jednostki o połowę ich Siły będą teraz zaokrąglały te wartości w dół.
  • Uzdrowienie pozwoli teraz na Wskrzeszenie Złotej jednostki tylko z własnego Cmentarza.
  • Villentretenmerth będzie już niszczył jednostkę o najwyższej sile tylko jeden raz.
  • Siła Villentretenmertha zwiększyła się z 4 do 8.
  • Siła Avallac’ha zmniejszyła się z 10 do 8.
  • Podczas Pochłaniania, Regis: Wampir Wyższy będzie Wzmacniał się o bazową Siłę wybranej jednostki.
  • Płotka będzie teraz pojawiała się na planszy zanim umiejętności Złotej karty zostaną aktywowane.
  • Umiejętność Janka nie będzie mogła być aktywowana jeśli w talii przeciwnika nie będzie karty odpowiedniego koloru.

Królestwa Północy

  • Redański Rycerz otrzymał umiejętność Zwinny.
  • Siła Ciężkiej Jazdy Burej Chorągwi zwiększyła się z 3 do 4.
  • Siła Redańskiej Elity zwiększyła się z 5 do 6.
  • Pancerz Redańskiej Elity zwiększył się z 3 do 4.
  • Siła Medyka Polowego zwiększyła się z 3 do 4.
  • Siła Wzmocnionego Trebusza zwiększyła się z 5 do 6.
  • Siła Shani zwiększyła się z 3 do 4.
  • Shani będzie teraz dodawać 4 punkty Pancerza (zamiast 3) Wskrzeszonym jednostkom.
  • Po wzmocnieniu 4 sojuszników bez opuszczania pola bitwy, Priscilla nie zostanie już wtasowana do talii, tylko zostanie na planszy. Gdy zostanie Wskrzeszona lub zagrana ponownie, jej Odliczanie zostanie ustawione ponownie na 4.
  • Siła Balisty zwiększyła się z 5 do 6.
  • Balista będzie mogła teraz zadać obrażenia nawet 4 jednostkom.
  • Kaedweński Inżynier Oblężniczy będzie teraz Wzmacniał Sojuszników oznaczonych jako Maszyna o 1 punkty Siły oraz dodawał im 1 punkt Pancerza. Jednostki bez tego oznaczenia zostaną Wzmocnione o 1 i nie otrzymają Pancerza.
  • Siła Trebusza zwiększyła się z 2 do 3.
  • Trebusz nie będzie już ignorował Pancerza podczas zadawania obrażeń.
  • Trebusz od teraz będzie ranił 3 sąsiadujących wrogów.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał że Trebusz nie zadawał obrażeń gdy został zagrany obok Zablokowanych Jednostek z umiejętnością Amunicja.
  • Wzmocniony Trebusz nie będzie już ignorował Pancerza podczas zadawania obrażeń.
  • Balista nie będzie już ignorowała Pancerza podczas zadawania obrażeń.
  • Wzmocniona Balista nie będzie już ignorowała Pancerza podczas zadawania obrażeń.
  • Siła Radowida zwiększyła się z 4 do 5.
  • Siła Kaedweńskiej Platformy Oblężniczej zwiększyła się z 2 do 3.
  • Siła Księcia Stennisa zwiększyła się z 5 do 7.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał że Sabrina Glevissig zmieniała Siłę jednostek na 0 gdy zostawała zniszczona razem z inną jednostką w swoim rzędzie.
  • Zmieniono priorytety Komandosów Niebieskich Pasów tak, aby poprawnie pojawiali się gdy Kaedweński Inżynier Oblężniczy jest na planszy.
  • Krwawy Baron będzie teraz Wzmacniany nawet gdy jednostki Twoje i przeciwnika zostaną zniszczone w tym samym czasie.
  • Jaskier będzie teraz poprawnie wtasowywał karty z powrotem do talii.

Potwory

  • Caranthir będzie mógł teraz przenosić 3 jednostki przeciwnika zamiast 5.
  • Siła Caranthira zwiększyła się z 5 do 9.
  • Siła Harpii Celaeno zmniejszyła się z 4 do 3.
  • Siła Ogara Dzikiego Gonu zmniejszyła się z 5 do 4.
  • Umiejętność Sukkuba z Vergen będzie się teraz aktywować pod koniec rundy.
  • Siła Sukkuba z Vergen zmniejszyła się z 6 do 5.
  • Siła Nithrala zwiększyła się z 4 do 7.
  • Nithral nie posiada już Pancerza.
  • Nithral zwiększa teraz obrażenia zadawane przez Trzaskający Mróz do 3.
  • Lodowy Gigant otrzymał umiejętność Zwinny.
  • Siła Ifrita zwiększyła się z 6 do 7.
  • Siła Starożytnego Mglaka zwiększyła się z 6 do 7.
  • Siła Utopca zwiększyła się z 7 do 8.

Scoia’tael

  • Elfi Najemnik stał się Lojalny i nie będzie już zmieniał stron po zagraniu kart zasadzki.
  • Siła Saperów Vrihedd zwiększyła się z 7 do 8.
  • Siła Kransludzkiego Najemnika zwiększyła się z 5 do 6.
  • Siła Saesenthessis zwiększyła się z 7 do 9.
  • Pułapka Zapalająca nie będzie już ignorować Pancerza przy zadawaniu obrażeń.
  • Pułapka Zapalająca została oznaczona jako Ulotna.
  • Obrażenia zadawane przez Pułapkę Zapalającą zmniejszyły się z 3 do 2.
  • Siła Trapera z Dol Blathanna zwiększyła się z 5 do 6.
  • Siła Ithlinne Aegli zwiększyła się z 4 do 5.

Nilfgaard

  • Siła Emhyra var Emreisa zwiększyła się z 4 do 6.
  • Cesarskie Golemy będą teraz zagrywane z talii przed aktywacją umiejętności Jana Calveita.
  • Pikinierzy Dywizji Alba otrzymali 2 punkty Pancerza.
  • Siła Stefana Skellena zwiększyła się z 9 do 10.
  • Siła Zwiadowcy zwiększyła się z 3 do 4.
  • Siła Alchemika zwiększyła się z 7 do 8.
  • Jan Calveit nie będzie już mógł dobierać Złotych kart.
  • Siła Cynthii zwiększyła się z 4 do 5.
  • Siła Serrita zwiększyła się z 7 do 9.
  • Leo Bonhart będzie teraz zadawał obrażenia na podstawie bazowej Siły wybranej jednostki.

Skellige

  • Siła Zdziczałego Niedźwiedzia zwiększyła się z 6 do 7.
  • Zdziczały Niedźwiedź będzie teraz zadawał obrażenia jednostkom dopiero po tym, jak aktywują swoją umiejętność Rozmieszczenia.
  • Zdziczały Niedźwiedź będzie teraz zadawał obrażenia tylko jednostkom zagranym z ręki.
  • Siła Morkvarga zwiększyła się z 8 do 9.
  • Przy przejściu na Cmentarz,  siła Morkvarga zostanie zmniejszona o połowę i zaokrąglona w dół.
  • Umiejętność Wzmocnienia Hjalmara została przeniesiona na Władcę Undvik.
  • Siła Hjalmara zmniejszyła się z 15 do 13.
  • Tarczowniczka Klanu Drummond nie jest już Weteranem.
  • Ochotnicy Klanu An Craite nie będą już Okaleczali się za każdą jednostkę.
  • Topornik Klanu Tuirseach nie jest już Weteranem.
  • Siła Topornika Klanu Tuirseach zwiększyła się z 2 do 3.
  • Berserker Maruder będzie teraz Wzmacniał się za każdego Zranionego Sojusznika.
  • Siła Berserkera Marudera zwiększyła się z 6 do 8.
  • Siła Hemdalla zwiększyła się z 11 do 16.
  • Siła Ermiona zwiększyła się z 6 do 7.
  • Władca Undvik został oznaczony jako Ulotny.
  • Pochłanianie Harcowników Klanu An Craite nie będzie już liczyło się jako ich Odrzucanie.

Poprawki

  • Usunięto czarne tło zasłaniające planszę na początku rundy, podczas wymiany kart przez przeciwnika.
  • Naprawiono błąd, który powodował odwrócenie opcji Okrzyków.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał że wymiana kart kończyła się za szybko, nie pozwalając na zobaczenie ostatniej dobranej karty.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał że Krwawy Baron był przenoszony na wierzch talii na początku rundy, zamiast pod koniec.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał że Henselt i Dagon posiadali w Wyzwaniach więcej niż 3 egzemplarze kart w swojej talii.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał że zmiana języka konsoli PS4 przed zalogowaniem się do gry powodowała zatrzymanie gry na ekranie „Załadowano ekwipunek”.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał że Nielojalne Zwinne jednostki (np. Letho) nie mogły być zagrywane na rzędach innych niż rząd Bliskiego Starcia.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał że Krwawy Baron przechodził na Cmentarz pod koniec rundy jeśli został Wzmocniony przez inne jednostki.
  • Liczne zmiany i poprawki w opisach kart.
R E K L A M A
zvr
Twoja reakcja
  • Piotr Popielewicz

    To jest pogrom dla Potworów. Absolutnie bezmyślne zmiany i tyle! Niby z jakiej racji Mgła ma zadawać obrażenia maksymalnie 1 jednostce? Teraz nawet, jak przeciwnik ma zróżnicowane jednostki i chcielibyśmy im zrównać siłę, to nie będzie miało to sensu. Przecież to jest patologia jakaś! Co to jest 2 punkty na rundę maksymalnie, o ile jednostka nie ma pancerza? Ile tych rund pogoda w ogóle poleży, o ile jej nie usunie, ani nie spasuje przeciwnik? Teraz już pogoda w ogóle nie będzie stanowiła zagrożenia po pasie i nie będzie można nią w ten sposób wygrać rundy. Patch wchodzi nagle, bez w ogóle żadnej informacji wcześniejszej, i teraz nie wiadomo o co chodzi. Palić karty? A może nie, bo za tydzień znowu będzie hotfix i co wtedy?

    • Darth Jar Jar

      Dla mnie pogoda przed dzisiejszym patchem była najlepsza jak dotychczas, generalnie nie była zbyt mocna, można było ją zawsze jakoś kontrować, problem stanowić mogły jedynie brązowe jednostki (np. topornicy)
      Usuwanie pogody? Od początku, od Wiedźmina 3 była to podstawowa mechanika i ta gra bez kart pogody nie byłaby Gwintem

    • Mateusz Suchar

      Zdajesz sobie sprawę, że jeśli rozłożysz karty za ich pełną wartość to będziesz mógł je w każdej chwili złożyć z powrotem, nic nie tracąc?

      Pogoda nie będzie mi wygrywała gier! Mamo! Mój netdeck nie działa ! REEE!

  • Kamil Ch

    Równie dobrze jeśli chodzi o brązowe karty pogody to równie dobrze mogliby je usunąć bo są teraz na tyle słabe że szkoda śmiecić sobie nimi talię. Przy okazji RIP potwory, może zagram nimi dopiero po następnym patchu jak naprawią to co teraz zrąbali w tym.

  • gru

    Błąd aktualizacji…

  • Piotr Żółtowski (Piter432)

    Nie znam żadnego Ermiona w Gwincie…

    PS Tylko 3 dni na usunięcie osłabionych kart, które ma się w kolekcji? Nosz ku*wa mać…

    • speedor123

      Ermion to w angielskiej wersji myszowór

      • Piotr Żółtowski (Piter432)

        Łaaał, naprawdę? :V A tak na serio, to jak już zaczęli podawać polskie nazwy kart, to niech to dotyczy też bohaterów, jak Myszowór właśnie. Kto będzie chciał, to se sprawdzi, jak się nazywa ten bohater czy karta w innej wersji językowej 🙂

  • Kocur Iluminati

    Jedna rzecz mnie tylko zastanawia: z jakiego powodu możemy teraz przemielić za pełną wartość Jana Natalisa? Przecież on nie dostał żadnych zmian (Co jest trochę smutne)

    • speedor123

      Pewnie jakiś błąd bo miał dostać nerfa a w ostatniej chwili stwierdzili że jednak jego działanie jest ok i zostawili a zapomnieli cofnąć to żeby był zwrot za niego

      • Kocur Iluminati

        Nerfić Jana Natalisa… Chyba rozumiem, czemu jednak wycofali się z tego pomysłu.

  • Strzelec Bartek

    Lol, nie znerfili Natalisa a i tak mogę go spalić. Świetnie bo mam go premium z beczki XD

  • Nie Powiem

    Jeszcze BIAŁE ZIMNO można zniszczyć w cenie craftu 🙂 (epik)
    Brakuje tego na liście

  • Stary Wąż

    Mieli uwalić SK a wyszło że uwalili Potwory.
    W kategorii najlepsza złota karta – „Villentretenmerth będzie już niszczył jednostkę o najwyższej sile tylko jeden raz” -po trzech rundach. Ewidentne odesłanie karty w zaświaty.
    Redzi jak dzieci we mgle.

  • Sikorek

    Wydaje mi się czy umiejętność Sukkuba aktywuje się nawet jak przeciwnik spasuje przed zabraniem karty?

  • timex550

    Przecież po tych nerfach KP na maszyny kompletnie RIP! Szkoda, to był mój ulubiony archetyp :

  • Strzelec Bartek

    Tyle czasu minęło a interakcji Geralta wciąż nie ma.

Discord Gwint24

Najnowsze talie

memy.gwint24.pl

Memy

Cześć!

Sign in

Zapomniałeś hasła?

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zamknij
z

Ładowanie...