Karczma na Discordzie Dołącz do naszej grupy na FB!
Strona główna » Informacje prosto z CDP Red [nieoficjalne]
Newsy

Informacje prosto z CDP Red [nieoficjalne]

NOD na spotkaniu u CDPR

Rosyjski streamer NOD spotkał się z przedstawicielami CDP Red, Pawłem Burzą oraz Anastasią Prazdnichevą – odpowiednikiem Pawła na region CIS (Rosja, Białoruś, Ukraina, etc.) i podzielił się ze społecznością częścią zdobytych informacji na temat przyszłości Gwinta.

Oczywiście, nie ma oficjalnego potwierdzenia ze strony Czerwonych, ale warto wiedzieć co w Gwincie piszczy. Dzięki użytkownikowi evGena, który przetłumaczył/ła treść materiału video, możemy się dowiedzieć o czym rozmawiano.


O czym rozmawiano podczas spotkania?

  • Przede wszystkim, CDPR zmienia coś w podstawowej mechanice gry. Oczywiście, nie podano żadnych konkretów. Streamer powiedział, że to jest bardzo subtelna zmiana, której można na początku nie rozpoznać, ale dotyczy ona jednego z fundamentalnych założeń gry. Podobno ta tajemnicza mechanika ma swoje korzenie w Gwincie, w którego graliśmy w Wiedźminie 3 i teraz będzie wykorzystana w grze.
  • Przez wyżej wspomnianą zmianę, czeka nas bardzo dużo zmian w kartach.
  • Prawdopodobnie patch wejdzie w sierpniu, ale NOD nie jest tego pewien na 100%.
  • W kwestii rankingów – CDPR powiedziało, że chcieli aby 21 rang było bardziej w zasięgu graczy, ale żeby nie było to zbyt łatwe. Z tym, że nie powinno się to łączyć z potężnym grindem.
  • Poprawiono jakieś błędy z mulliganem.
  • Rzut monetą na początku gry został określony jako problem (niedoceniony problem), jednak na dziś nie ma rozwiązania tego kłopotu bez zrujnowania balansu gry. CDPR stara się rozwiązać tą kwestię.
  • Singleplayer nadal jest w produkcji i prawdopodobnie jeszcze sporo czasu poczekamy zanim trafi do gry. Według NOD’a status prac nie można nawet określić jako „niebawem”. Nic konkretnego, ale podobno gospodarze bardzo dziwnie się zachowywali przy tym pytaniu, na zasadzie – lepiej, żebyś o to nie pytał. Chcą wszystko perfekcyjnie przygotować.
  • Na pytanie, dlaczego nie ma żadnych informacji na temat patcha – odpowiedź taka, co zwykle – nie ogłaszamy niczego, do czasu, aż będziemy pewni, że wszystko jest gotowe.
  • NOD wspomniał, że na serwerach testowych (PTR) jest teraz dużo zamieszania, karty cały czas się zmieniają, część kart nawet nie ma opisów, co realnie oznacza, że praca wre!

Jeśli ktoś z Was zna rosyjski, to zapraszam do obejrzenia oryginalnego materiału i ewentualne korekty / nowe informacje. Dzięki!

R E K L A M A
zvr
Twoja reakcja
  • Mariusz Mikusek

    Interesujące

  • Jan Kowalski

    To teraz Gwint 3.0?

    • speedor123

      Zanim będzie premiera pewnie dojdziemy do conajmniej 10.0

  • Mateusz Byliński

    Wyczuwam powrót mechaniki Więzi z W3.

    • Dusiciel

      Więź już jako słowo kluczowe występuje, Rębacze ją posiadają.

    • Sławomir

      Byłby to świetny pomysł. Tylko żeby z ilością kart powiązanych ze sobą nie przesadzili, żeby dało się trochę bardziej różnicować decki bo dziś to każda frakcja na tak dyzy filar stałych kart bez których nie da się grac, ze monotonia wieje…

  • czsk

    Czekam na ten patch jak na gwiazdkę.

  • Strzelec Bartek

    Round of Gwent już jest

  • Moczymorda

    Wydaje mi się, że wrócą do rozmieszczenia jednostek. ( Draug nie będzie grany jako łucznik, a balista w zwarciu)

    • Zoltan Chivay

      No, trochę to nieklimatyczne. Jak mglak zabijany przez mgłę, albo utopiec przez deszcz. Ale taka zmiana dla balisty zepsułaby całą mechanikę przeładowań

  • speedor123

    Pierwsze co pomyślałem po przeczytaniu o nowej mechanice która była w w3 to mechanika grzybków i dzięki nim budzenia berserkerów ale to raczej odpada

  • Bartłomiej Rudzki

    Szpiedzy będą dobierać DWIE karty? 😉

    • Jan Kowalski

      Nieee, przewijanie i tak jest już mocne.

    • Arek Małek

      Za dużo by zależało od RNG

  • Flint_PS

    Subtelna zmiana, której można nie zauważyć, ale dotyczy fundamentalnych założeń gry i wywoła dużo zmian w kartach.

    Może się zdecydujcie ;)?

  • Arek Małek

    Jak dla mnie ta zmiana będzie dodaniem mechanik zdobywania przewagi kart (pasuje idealnie do opisu), przez to, mniej będzie zależało od coin flipa. Na 4200 jeśli przegram cf to już praktycznie escape enter na potwory i na odwrót. Trzeba coś z tym zrobić bo można oszaleć jak się ma pecha

Discord Gwint24

memy.gwint24.pl

Memy

Cześć!

Sign in

Zapomniałeś hasła?

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zamknij
z

Ładowanie...