Karczma na Discordzie Dołącz do naszej grupy na FB!
Strona główna » Hotfix! Czy Skellige faktycznie potrzebowało nerfa?
Aktualizacje

Hotfix! Czy Skellige faktycznie potrzebowało nerfa?

Hotfix do Gwinta!

Nie minął tydzień od wprowadzenia Nilfgaardu, a CDP Red zdecydowało się na wprowadzenie hotfixa, czyli szybkiej aktualizacji, której celem jest naprawienie poważnych błędów.

I tutaj Cerys pogrzebana, ponieważ to głównie chodzi o nerf dla talii Skellige.

Po tej decyzji społeczność się podzieliła. Jedni uważają, że to bardzo dobry ruch i świetnie, że CDP Red tak szybko reaguje.

Drudzy natomiast uważają, że to porażka i skoro przez cały ostatni patch grano BPP, którą jedynie grzyby kontrowały, to dlaczego wprowadzono taki szybki nerf między innymi na Cerys, którą można kontrować na wiele sposobów.

Poza Cerys, nerf hammer dopadł również Króla Brana oraz skalda Draig Bon Dhu. Wszystkie zmiany znajdziecie poniżej.


Hotfix – zmiany

Karty Neutralne
  • Siła karty Yennefer: Klątwy została zmieniona z 7 do 5.
Skellige
  • Draig Bon Dhu jest teraz kartą nieustępliwą.
  • Siła Cerys została zmieniona z 12 do 8.
  • Król Bran zwiększa siłę bazową odrzuconej karty o 1.
Zmiany Mechanik
  • Sara nie otrzymuje już podwójnych punktów gdy zostaje zagrana Koral po stronie przeciwnika.
  • Jednostki ulotne nie powinny już pozostawać na stole gdy zostają odrzucone przez umiejętność Króla Brana.
  • Isengrim nie tworzy Neofitę Scoia’tael gdy przeciwnik użyje Atrapy.
  • Foltest nie kopiuje już jednostek nielojalnych.
  • Topornik Klanu Tuirseach nie będzie otrzymywał już punktów od jednostek odrzuconych pod koniec tury.
  • Harpie nie będą tworzyły dodatkowych jaj gdy zostaną przerzucone przez kartę Geralt: Aard.
  • Havekarskie Wsparcie nie otrzymuje już punktów gdy przeciwnik użyje Atrapy.
  • Jednostki pod wpływem pogody, które zostały zagrane ponownie na ten sam rząd posiadają poprawną liczbę punktów.
Poprawki
  • Naprawiono błędne opisy kart.

Okiem Karczmarza

Panowie szlachta się uspokoić muszą! Miast do szabel, to do kielicha zapraszam. Przecie to dopiero próby są. Wszystko Książę C.D.P Czerwony dopiero próbuje i błędy ma prawo popełniać. Do czasu wielkiej premiery jeszcze sporo takich zmian musi nastąpić, więc pieklić się nie ma sensu. Bo nie uchodzi…

Zupełnie po ludzku. Jesteśmy w becie, a ludzie traktują zmiany jak wyroki boskie. Właśnie dlatego mamy testy, żeby szukać najlepszych rozwiązań i balansować tę grę.

Nie ma potrzeby się denerwować, a odnoszę wrażenie, że ludzie już oczekują ostatecznego kształtu. Tak się nie da. Gra musi przejść wszystkie etapy żeby mogła być zakończona.

A to i tak nie oznacza, że nie pojawią się kolejne problemy z balansem. Właściwie, to powinienem powiedzieć, pojawią się na 100%!

I tym pozytywnym akcentem życzę wam udanej nocy, a Zakapior przygotowuje rozszerzenie tego wątku w kolejnym artykule.

R E K L A M A
zvr
Twoja reakcja
  • Matt Vilty

    Najgorzej, jak rano otworzyłeś beczkę i wybrałeś Cerys, a Redzi psują ci wszystkie plany kilka godzin później.

  • Strzelec Bartek

    A właśnie chciałem kupować Cerys. Kurcze, znowu Redzi psują gre.

    • speedor123

      Psują ? Raczej naprawiają bo jak odrzuciło się w pierwszej rundzie branem z tali 2 straże królowej a następnie kopiowało operatorem trzecią straż królowej którą powinniśmy mieć na ręce i jedną z nich wskrzesili poprzednie straże to cerys już miała by 15pkt, w 2 rundzie gramy cerys i kolejną straż i cerys już ma 19pkt a w trzeciej turze jeśli wszystko dobrze poszło odnową albo sigdrifą wskrzeszało się Cerys a następnie jedną ze straży i nagle cerys miała by 23pkt czyli jednym słowem ciut za mocna biorąc pod uwagę że dodatkowo po przeniesieniu na cmentarz zmienia się w złotą i nie musimy mieć odnowy żeby ją wskrzesić

      • Strzelec Bartek

        Twoje głupie zdanie jest już nieważne. Wszedł update który naprawił Brana i Cerys.

Cześć!

Sign in

Zapomniałeś hasła?

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zamknij
z

Ładowanie...