Karczma na Discordzie Dołącz do naszej grupy na FB!
Strona główna » Gwint24 Custom Cards – karty taktyki – Królestwa Północy – dyskusja
Foltest Gwint24 Custom Cards Karty Królestwa Północy

Gwint24 Custom Cards – karty taktyki – Królestwa Północy – dyskusja

Karty taktyki – pomysły na klimatyczne mechaniki wojenne

Ogromna transza nowych kart w Gwincie zmierza do nas szybciej niż przypuszczaliśmy (tutaj znajdziecie nasz wątek zbiorczy z nowymi kartami). Nowe mechaniki, archetypy, dowódcy – to wszystko jeszcze w grudniu! Cieszmy się i radujmy!

Ja jednak korzystając z chwili wytchnienia postanowiłem podsunąć Redom pomysł, który – co bardzo prawdopodobne – mają już w realizacji. Są to brązowe karty taktyki, a także kilka srebrnych! (karty, które zaprezentuję będą bez odpowiednich dla nich grafik i w stylu tekstowym, ponieważ takich zwyczajnie brakuje, a ja ani myślę chwycić za pędzel. Pióro moim orężem jak na Beletrystę przystało!)

Zaprezentuję tutaj dość ciekawe *pomysły na takie karty dla każdej z frakcji. W mojej opinii taka kategoria kart najbardziej pasuje do Północnych Królestw, a sam Foltest mógłby zyskać umiejętność związaną z taktykami – był to jeden z najznamienitszych taktyków wojskowych w świecie Wiedźmina. Dlatego też to na Królestwach skupimy się w tym artykule, a jeśli Wam się spodoba pojawi się więcej moich pomysłów dla innych frakcji.

*Pomysły są surowe, wymyślone po to, aby Was zainteresować tym tematem i zainicjować dyskusję. Żadna z moich propozycji raczej nie weszłaby w obecnej formie do Gwinta. 


Królestwa Północy


  • Nazwa karty: Zewrzeć szyki! (Umocnienie Szyku)
  • Kategoria/Tagi: Taktyka
  • Typ karty: brązowa
  • Umiejętność: wybierz do 3 sojuszników (innych niż Maszyny) na polu bitwy i przenieś ich do wybranego rzędu w dowolnej kolejności, a następnie wzmocnij ich o 2. Jeśli Twój dowódca jest na polu bitwy, wzmocnij ich o 3.
  • Wyjaśnienie: karta wydaje się być klimatyczna i pozwala na kontrę efektów destabilizujących nasz szyk (w KP ze świecą szukać kart z możliwością przesuwania).

  • Nazwa karty: Natarcie
  • Kategoria/Tagi: Taktyka
  • Typ karty: brązowa
  • Umiejętność: wybierz do 3 sojuszników (innych niż Maszyny) i przesuń ich do wyższego rzędu. Następnie zrań do 3 losowych wrogów z lustrzanego rzędu o połowę siły bazowej przesuniętych sojuszników (każdy rani za swoją siłę bazową) (zaokrąglając w dół).
  • Wyjaśnienie: Kolejna mechanika znamienna dla prawdziwych bitew wojskowych i klimatu. W sumie nadawałaby się bardziej na kartę neutralną niż frakcyjną.

  • Nazwa karty: Ostrzał Pozycji
  • Kategoria/Tagi: Taktyka
  • Typ karty: srebrna
  • Umiejętność: każda sojusznicza maszyna Królestw Północy zadaje 1 punkt obrażeń losowemu wrogowi (ignorując pancerz).
  • Wyjaśnienie: stara umiejętność Jana Natalisa zdecydowanie nie zasługuje na zapomnienie. Efekt był całkiem dobry, po prostu w tamtym okresie archetyp Maszyn nie radził sobie w mecie, a w dodatku Jan Natalis osłabiał się za każdy strzał, więc penalty było za duże.

  • Nazwa karty: Zagrzanie do boju
  • Kategoria/Tagi: Taktyka, Karta Specjalna
  • Typ karty: srebrna
  • Umiejętność: wzmocnij o 1 wszystkich Twoich Żołnierzy na ręce, talii i polu bitwy.
  • Wyjaśnienie: gdyby ww. Foltest miał przejść zmianę to taka karta byłaby najlepszą rekompensatą braku jego dawnej „umiejki„, lub mogłaby być przez niego tworzona jako należąca do kart taktycznych.

Macie swoje pomysły na nowe karty taktyki dla Północnych Królestw? Zapraszam serdecznie do dyskusji!


Prośby Karczmarza

Jeśli lubisz czytać artykuły i informacje na Gwint24.pl to proszę daj temu wyraz i polub nas na FB oraz daj subskrypcję portalu – ikonka dzwonka w prawym, dolnym rogu – lub akceptacja informacji o wysyłaniu powiadomień na przeglądarkę, gdy dodamy coś nowego!

R E K L A M A
R E K L A M A
zvr
Twoja reakcja
  • wcaleniefejk konto

    zewrzeć na boga! ZEWRZEĆ!
    chyba ze foltest rzeczywiscie mowil „zedrzec”, a ja czegos nie wiem…

    • Poprawione, hańba zdarta 😀

    • Mateusz Byliński

      Poprawione, hańba zdarta 😀

  • nettik123

    Ostrzał pozycji jest za słaby, no bo ile grając północą ma się na raz maszyn na polu, 6, 7, może 8, 9, to za słabo na srebrną.
    Musiałoby to być chociaż coś w stylu: „każda sojusznicza maszyna Królestw Północy zadaje 1 punkt obrażeń losowemu wrogowi (ignorując pancerz) za każdą amunicję.”

Discord Gwint24

memy.gwint24.pl

Memy

Cześć!

Sign in

Zapomniałeś hasła?

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zamknij
z

Ładowanie...