Karczma na Discordzie Dołącz do grupy Gwint Polska
Strona główna » Eredin – winter is coming!
Eredin Potwory Talie

Eredin – winter is coming!

Eredin

Winter is coming

Generalnie pogodynki mają  swoje lepsze i gorsze dni, w tej chwili na pewno jest im ciężej, ale nie mogę powiedzieć, że przestały być grywalne. Opis talii Mroźny Eredin stworzyłem na podstawie talii Redrame.


Mroźny Eredin


Oś talii

Talia Mroźny Eredun opiera się na nękaniu przeciwnika Mrozem w sposób bezpośredni, zagrywając pogodę na zajmowany przez jednostki rząd, albo pośredni, wrzucając jednostki w Mróz za pomocą Utopców.

Ukoronowaniem rozgrywki będzie zagranie  Iris , która jest świetnym finiszerem w tej talii. Winter is coming całkiem dobrze się odchudza za pomocą kart, które znajdziemy w tym decku.


Karty

Złote

  • Eredin – lider, który ma świetną synergię z mrozem, może stworzyć i zagrać dowolną brązową jednostkę Dzikiego Gonu. Zwykle używamy go w Nawigatora , aby wyciągnąć kolejnego Ogara , ale nie jest to reguła.
  • Ge’els – dobra karta, którą możemy wyciągnąć brakującą nam złotą lub srebrną kartę z talii.
  • Carathir – kolejne źródło mrozu i przesuwania jednostek w naszej talii.
  • Imlerith – karta, która jest w świetnej synergii z mrozem – jeśli w rzędzie jest mróz może wejść za 17 punktów, a dodatkowo zabić niewygodną jednostkę.
  • Klucznik – genialna kontra przeciw Skellige, ponieważ możemy nim zabrać silną jednostkę z cmentarza. W innych przypadkach zwykle dobrym celem jest mag, który może zdjąć pogodę. Możliwości jest wiele, trzeba zawsze pomyśleć i użyć go zależnie od sytuacji w jakiej jesteśmy.

Srebrne

  • Iris – super finisher, który przy niedużym wysiłku wyciąga 25 punktów.
  • Jotunn – daje możliwość wrzucenia 3 jednostek w mróz zadając im po 3 punkty obrażeń, czyli razem 15 punktów.
  • Białe zimno  – po prostu podwójny mróz.
  • Pożoga  – nic tak nie cieszy wzroku, jak widok palonych jednostek przeciwnika. Absolutny MVP przeciw Spelltael.
  • Przeraza – szpieg, który dodatkowo może przenosić jednostkę do swojego rzędu. Świetna synergia z mrozem.
  • Wodnica – gramy ją głównie dla Czystego Nieba, ale jeśli nie jest potrzebne zawsze mamy Toksynę Krabopająka , która wchodzi za 12 punktów.

Brązowe

  • Brzask – kontra na pogodę, które w meczach na inne pogodynki jest niezbędna, a w meczach gdzie nie jest grana pogoda – odchudza talię.
  • Trzaskający mróz – nasza główna pogoda, którą możemy wyciągać z Ogarów , co jednocześnie odchudza talię.
  • Nawigator Dzikiego Gonu – odchudza talię, jednocześnie generując duże tempo.
  • Ogar Dzikiego Gonu – wyciąga pogodę i odchudza talię, czegóż chcieć więcej.
  • Wojownik Dzikiego Gonu – posiada bardzo dobrą synergię z mrozem, może wejść za 11 punktów, co jest super wartością jak na brązową kartę.
  • Utopiec – bardzo silna brązowa karta, która umożliwia przesuwanie jednostek. Jeśli wrzucimy przeciwnika w mróz robi razem 11 punktów.
  • Jeździec Dzikiego Gonu – mocna dziewiątka, która zwiększa obrażenia z mrozu o 1, co jest bardzo ważne, ponieważ możemy wrzucić w taką pogodę Iris nie dając przeciwnikowi czasu na reakcję.

Rozgrywka

Mulligan

Na ręce startowej chcemy mieć maksymalnie 2 Ogary Dzikiego Gonu i żadnego Trzaskającego Mrozu . Reszta zależy od meczu i  własnych preferencji.

Runda 1

Zwykle zaczynamy od Ogara , nawet jeśli przegraliśmy coin-flip, ponieważ przy użyciu Utopców możemy i tak wrzucić przeciwnika w mróz. Następnie możemy z Eredina zagrać Nawigatora , aby wyciągnąć kolejnego Ogara i kolejny Trzaskający Mróz przy okazji nieźle odchudzając talię. Dalej staramy się po prostu utrzymać tempo. Im dłużej gramy rundę, tym większą wartość ma nasza pogoda, lecz nie powinniśmy być zbyt zachłanni i od razu rzucić trzech mrozów, ponieważ przeciwnik może tylko na to czekać z Czystym Niebem.

Runda 2

W tej rundzie chcemy zdobyć przewagę kart lub wyciągnąć kluczowe karty od przeciwnika, więc zależnie od sytuacji albo passujemy od razu albo wyciągamy karty od przeciwnika.

R E K L A M A

Runda 3

W tej rundzie po prostu wykorzystujemy co mamy, aby zdobyć jak najwięcej punktów. Na decki takie jak Spelltael, czy Rębaczy warto zostawić Pożogę .


Jak się gra Mroźnym Eredinem?


Prośby Karczmarza

Jeśli lubisz czytać artykuły i informacje na Gwint24.pl to proszę daj temu wyraz i polub nas na FB oraz daj subskrypcję portalu – ikonka dzwonka w prawym, dolnym rogu – lub akceptacja informacji o wysyłaniu powiadomień na przeglądarkę, gdy dodamy coś nowego!

R E K L A M A
zvr
Twoja reakcja
  • Mario Juana

    Chujowa jest ta talia.

  • maurize

    Całkiem przyjemna talia po drobnych modyfikacjach.
    Baba wodna > Aeromancja – dla wzmocnienia pogody
    Przeraza > Nithral – dobry removal za 7

Discord Gwint24

Najnowsze talie

memy.gwint24.pl

Memy

Cześć!

Sign in

Zapomniałeś hasła?

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zamknij
z

Ładowanie...