Karczma na Discordzie Dołącz do naszej grupy na FB!
Strona główna » Do domu przez Karczmę #2 – GUI – propozycje i pomysły
Newsy

Do domu przez Karczmę #2 – GUI – propozycje i pomysły

Do domu przez Karczmę!

Pod poprzednim materiałem napisaliście zadowalającą ilość komentarzy ze swoimi przemyśleniami nt. GUI Gwinta, więc jak obiecałem, tak robię – oto artykuł, w którym przedstawię Wasze pomysły na poprawę tego elementu gry + pomysły od całej redakcji. Bez zbędnego przedłużania, zapraszam do przeczytania 🙂


Pomysły od redakcji

  • Rozdzielenie cmentarza obu graczy na dwie części przy wtasowywaniu kart m.in. Assirą do talii

Podświetlanie w kolorze oznaczające, która karta jest czyja nie rozwiązuje problemu – często kolory łatwo pomylić z kolorem monety, a użycie Assiry i odpowiednie wtasowanie szpiega czy Płotki w mirrorach przybiera rangę rozbrajania bomby – jak się pomylisz, to możesz przegrać grę.

Rozwiązaniem tego problemu mogłoby być rozdzielenie cmentarzy na dwa okienka – jedno po lewej, drugie po prawej lub analogicznie, tylko w pionie, z zastosowaniem napisów, czyli np. Cmentarz gracza A u góry i cmentarz gracza B u dołu. Dzięki temu zagrywając Assire moglibyśmy wybrać np. jedną kartę ze swojego cmentarza, a drugą z przeciwnika i potwierdzić to przyciskiem. Proste i przejrzyste, czyż nie?

Oczywiście takie rozdzielenie należałoby zastosować tylko do kart, które tego wymagają (Nenneke nie jest taką kartą, bo wtasowuje karty z jednego cmentarza, ale Ozzrel już się do tego kwalifikuje, ponieważ zjada jednostkę z dowolnego grobu).


  • Przywrócenie starego wyglądu Gwinta z szeregiem usprawnień i poprawek, w odpowiedniej optymalizacji

Na wstępie chciałem zwrócić uwagę na jedno, ważne pytanie – czy ktokolwiek z Was chciał całkowitej zmiany starego GUI? Czy to było potrzebne? Wystarczyło tylko poprawić optymalizację, usprawnić główne menu, połączyć kolekcję z deck builderem i rozwiązać kilkanaście mniejszych problemów.

Stare GUI miało to „coś”, było może „ciężkie” i mało kolorowe, ale właśnie takie jest pole bitwy, które jest jednym z haseł reklamowych Gwinta. Zobaczcie sobie stare filmy z Gwinta (CBT i część OBT) i zwróćcie uwagę na całą grafikę stołu i efekty – jednostki położone na stół miały tę animację „obsadzenia” ich na planszy, czuć było, że one faktycznie tam wchodzą, jak na pole bitwy wjeżdża kawaleria czy maszyny. Może trwało to 2 sekundy dłużej, ale jak złota karta zabłysnęła i weszła na board ze swoim efektem, odczuć można było ogromną satysfakcję, a i poziom zaangażowania i skupienia na grze wzrastał.

R E K L A M A

Reasumując – stare było lepsze. Owszem, skiny to dobry pomysł (pomysł, bo realizacja trochę nieudana). Owszem, usprawnienia w działaniu/szybkości rozgrywki czy jakaś lekka zmiana efektów/uproszczenie niektórych (Ragh Nar Roog np.) to wyśmienita sprawa. Całkowita zmiana grafiki na jakiś cukierkowy miszmasz, w chwili, gdy gra rozwija się i zaczyna wypływać na szerokie wody to niestety jest coś podobnego do wymierzenia samemu sobie strzały prosto w piętę…

Podobny obraz


  • Ekran mulliganu, cmentarza i wyboru

Krótka piłka – z ekranu mulliganu wystarczy usunąć te zbędne miejsca na znaczki, jak i sam klaser. Niech te karty będą „wolne”, niech sobie leżą na otwartej przestrzeni obok siebie i niech pokażą swoją prawdziwą wielkość! Zobaczcie na rozwiązanie, które zaproponował jeden z użytkowników Reddita – banalne i zarazem praktyczne! Samo ciemne tło także jest lepsze niż jasne – oczy nie są drażnione, a kolory na kartach są żywsze, bardziej wyeksponowane i nie zlewają się w cukierkową papkę ze wszystkimi kolorowymi elementami klaseru.

Podobny obraz

Znalezione obrazy dla zapytania reddit gwent played cards history change

Źródło: Reddit


  • Interakcja z kupką kart w naszej talii

Skoro korzystanie z rozpiski kart na kartce/trackerze/czymkolwiek nie jest zakazane, to czemu by nie wprowadzić tego bezpośrednio do gry? A tak się akurat składa, że od 2 lat (!) nikt nie wpadł na pomysł z wykorzystaniem pola przedstawiającego naszą talię w jakiś sensowny sposób! Kliknięcie na naszą talię mogłoby automatycznie pokazywać całą naszą talię początkową. Dzięki temu tracker staje się zbędny, a my mamy całkowity komfort w zaglądaniu do decku kiedy tylko chcemy.

„Hej, co Ty gadasz, przecież to zbyt OP, bo możemy zobaczyć karty na szczycie naszej talii!” – powiadacie? A co jeśli napiszę, że karty byłyby sortowane od goldów do brązów w kolejności od największej do najmniejszej siły bazowej, a nie według ich faktycznej kolejności? Dopiero po zagraniu kart manipulujących talią np. Cantarelli czy Stefana Skellena mielibyśmy informację przy karcie, którą ustawiliśmy na szczycie/dole talii, a która faktycznie się tam znajduje.

Co do elementu pamięciowego z tutorami – tutaj powinno zostać po staremu, bez przesady. Całkowite niańczenie nie byłoby dobre – niech gracze pamiętają, ile Kościanych Talizmanów użyli, zanim wskrzeszą Obrońcę Freyi z cmentarza (poza tym przecież wszystko mamy w historii zagrań, o której za chwilę).

Dodatkowo można byłoby dodać historię efektów, które rzuciliśmy na kartę w czasie, gdy jest w naszej talii m.in. buffy od Jaskra czy ww. Skellena, choć i tu element pamięci jest kwestią do przedyskutowania.


  • Historia zagrań w meczu

Tutaj wyjątkowo rozpisywać się nie trzeba, bo wiadomo, co trzeba poprawić. Gdzieś kiedyś widziałem screen z propozycją poprawy historii, ale teraz nie mogę go odszukać 🙁

Jak napisałem w materiale numer jeden – tutaj nie ma co bawić się w oryginalność, wystarczy konsekwentna realizacja, a wszystkim będzie żyło się lepiej. Gdy wejdę w historię i najadę na zagranego Myszowora, to chcę wiedzieć dokładnie jakie karty odrzucił, tak samo z Assirą czy nawet Aedirnskim Rębajłą – informacja, którą jednostkę zranił, nie jest może najważniejsza na świecie, ale historia powinna notować coś takiego.

Jeszcze na koniec wspomnę o logach – fajnie byłoby móc skopiować po meczu całą historię meczu w formie tekstowej.


  • Strefa Lost Zone – miejsce dla kart wygnanych

Karta zostaje wygnana z gry, bo jej siła bazowa została zbita do 0? OK, ale chciałbym mieć dostęp do tego, która karta z gry wypadła w każdym momencie. Jest to arcyważne w Skellige – odrzucenie Kapłanki czy Korsarza może wpłynąć na plan gry, jak i mulligan, ponieważ nie chciałbym mieć martwego Kapitana, albo fishować po Kapłankę, gdy w talii jej już nie ma.

Lost Zone to wygodne rozwiązanie – dodatkowa kupka kart maksymalnie po prawej/lewej i idealnie na środku, naprzeciw talii graczy rozwiązałaby problem. Mogłaby być oddzielna dla każdego z graczy z zastosowaniem pomysłu, który przedstawiłem przy Assire.

Z Lost Zone nie byłoby żadnych interakcji w mechanikach kart (teoretycznie Gaunter ma charakterystykę pasującą do tego typu miejsc, ale umówmy się, że na ten moment coś takiego byłoby za mocne), poza oczywistym wyrzuceniem poza grę za pomocą Mardroeme czy Mandragory, a miejsce byłoby czysto informacyjne, bo przewijanie historii kart w poszukiwaniu tej jednej informacji czasami mogłoby być problemem. Poza tym Lost Zone pełniłoby też rolę porządkową, żeby np. nowy gracz wiedział, że te karty nie wyparowują z gry na amen i może uzyskać o nich informację. Taka mechanikia istnieje np. w Pokemon TCG, gdzie sprawdza się do dziś.


  • Profil gracza – więcej istotnych informacji

Statystyki coinflipów, win ratio danego dnia czy win ratio na dane talie to coś warte rozważenia. Owszem, mamy GwentUpa, ale znowu, lepiej mieć wszystko w jednym miejscu, czyli w grze. Szczegółowe statystyki rzeczywiście lepiej zostawić w rękach GwentUpa, ale zawsze warto pomyśleć nad przynajmniej podstawowymi elementami statystyk (gracze Football Managera wiedzą, że statystyka ważna jest!).

Coś więcej? Zakładka z osiągnięciami byłaby także czymś ciekawym. Za skompletowanie wszystkich kart danej frakcji z podstawowego setu można byłoby ustawić sobie odznakę tej frakcji do profilu, czy coś w tym stylu – to akurat nieznaczący efekt wizualny, ale zawsze mała forma gratyfikacji. Przeniesienie zadań dziennych do profilu też nie byłoby złe – motyw z tablicą ogłoszeniową wprost z W3 byłby ciekawy 🙂

Ach, byłbym zapomniał – pasek poziomu gracza też byłby mile widziany w profilu.

Znalezione obrazy dla zapytania gwent daily quest change

Źródło: Reddit


  • Wprowadzenie unikalnych rewersów i modeli monet

Tutaj króciutko, bo deweloperzy wiedzą, jaki potencjał drzemie w nowych wzorach na spodzie kart i jak je projektować, żeby się podobały. Na wszelki wypadek o tym wspominam, skoro już rozpisuję się o GUI 🙂 Monetki też mogłyby mieć inny kolor (:-D) i wzór do zdobycia/odblokowania.


  • Więcej filtrów do sortowania kart

Tutaj filozofii nie ma – wystarczy wprowadzić przejrzyste filtry, takie jak sortowanie kart po sile, alfabetycznie, po tagach, po cenie itd.


Pomysły od czytelników

  • Siła bazowa jednostek

Granie z Jajem – „Mi brakuje informacji po najechaniu na jednostkę (czy kliknięciu jej) ile dana jednostka ma PODSTAWOWEJ siły… co ma wielkie znaczenie gdy była bufowana 10 razy i strzelana i nie jesteśmy w stanie szybko policzyć jaka była siła początkowa i ile zyskamy punktów gdy będziemy chcieli ją zresetować… A nie zaliczam się do optymistów pamiętania takich głupich rzeczy jak dokładna siła wszystkich jednostek w grze… Po co sobie tym głowę zaprzątać, są ważniejsze sprawy do pomyślenia w gwincie niż pamięciowe zapamiętywanie takich danych….”


  • Oddzielne grafiki dla podwójnych efektów kart

Tomasz Bor – „Mi doskwierają takie same grafiki dla różnych efektów jednej karty. Chodzi mi np. o Mandragorę czy Księżyc gdzie musimy wybrać efekt działania karty, to znaczy Zagrożenie lub Korzyść. Mogłyby mieć inne wersie graficzne, choćby różniące się tło, żeby nie trzeba za każdym razem się wczytywać czy aby na pewno dobrą wybierzemy.”


  • Usunięcie podwojenia kart w Kolekcji

Robert Majer – „Odnośnie kolekcji. Mi najbardziej przeszkadza rozdzielenie w „klasterze” kart zwykłych i premium. Są po prostu dwie takie same karty obok siebie, tylko jedna się rusza. Przez to kolekcja jest zbyt duża i tworzy to problem z dokopaniem się do szukanej karty. Uważam, że w kolekcji wszystkie karty powinny być ruchome, a tylko licznik powinien wskazywać ile wersji premium danej karty posiadamy. Palenie/tworzenie kart powinno dawać wybór, czy niszczymy/tworzymy zwykłe, czy premium, a MŁYN powinien niszczyć zwykłe w pierwszej kolejności. Z kolei przy budowaniu talii priorytet powinny mieć premiumki. Dzięki takiemu rozwiązaniu po zmieleniu kart pozostały by łącznie 3 brązowe karty (zwykłe + premium).


  • Krąg Przywołań – przywrócenie informacji, jaką kartę mamy z niego do zagrania

Samix – „Warto jeszcze zwróccić uwagę na to, że Krąg nie pokazuje jaką kartę stworzy, co według mnie już jest absurdem i zmianą, której nie rozumiem.”

Znalezione obrazy dla zapytania gwent summoning circle showing


Dajcie znać, co sądzicie o tych wszystkich pomysłach 🙂


Prośby Karczmarza

I jak znajdujecie najnowszy wpis w Karczmie? Co japę rozdziawia? Tak, do Ciebie mówię! Podjadłeś? Popiłeś? Dowiedziałeś się czegoś ciekawego? No! To bardzo dobrze, a teraz bądź tak miły i doceń starania starego Karczmarza dołączając do naszej wesołej kompanii! 

R E K L A M A
zvr
Twoja reakcja
  • Strzelec Bartek

    Jak by jeszcze spojrzeć na karty graczy to się okazuje że niektórzy gracze mają lepsze pomysły na grę od samych twórców.

    • wojtek1111

      Ale władza i tak wie lepiej 🙂 Nie czarujmy się, jak głośno o tym nie będzie to pozostanie wołaniem na puszczy.

    • soltysek

      Słuchali się graczy a teraz musza robić „homecoming”. Ja podziękuje, niech robią wreszcie ta grę po swojemu.

      • Mateusz Byliński

        słuchali się nieodpowiednich graczy niestety 🙁

      • Strzelec Bartek

        Dlatego napisałem „niektórzy”, dobrze wiem ile debili chodzi po świecie. Czytaj ze zrozumieniem.

    • MaRIB^

      Często tak jest w grach, dlatego wkurzeni gracze robią modyfikacje =], najczęściej usprawniają hud,ui i l znacznie lepiej od producenta.

  • Granie Z Jajem

    Mi brakuje informacji po najechaniu na jednostkę (czy kliknięciu jej) ile dana jednostka ma PODSTAWOWEJ siły… co ma wielkie znaczenie gdy była bufowana 10 razy i strzelana i nie jesteśmy w stanie szybko policzyć jaka była siła początkowa i ile zyskamy punktów gdy będziemy chcieli ją zresetować… A nie zaliczam się do optymistów pamiętania takich głupich rzeczy jak dokładna siła wszystkich jednostek w grze… Po co sobie tym głowę zaprzątać, są ważniejsze sprawy do pomyślenia w gwincie niż pamięciowe zapamiętywanie takich danych….
    Jak dla mnie ważniejsza sprawa niż jakieś rozdzielenie cmentarza aby uniknąć błędu… wiem, że to by też było dobre, ale używając assiry nigdy jeszcze się nie pomyliłem co jest kogo a jaka jest siła podstawowa wiele razy zapomniałem (a +/-1 pkt pomyłki robi znaczenie przy ostatecznym rozrachunku jak wiemy 😀 )
    I nie piszcie, że są trakery do tego 😉
    Jak dla mnie wymienione w tekście pomysły sa dobre i warte wprowadzenia. Jedne mniej potrzebne inne więcej, ale na pewno każdemu by się przydały.

    • Mateusz Byliński

      Wielkie dzięki za przypomnienie tego, już wstawiam do tekstu – z gwentupem się nie rozstaję, dlatego takiej oczywistości nie zauważyłem 🙂

    • MaRIB^

      Nie wiem, czy to zmienią z siłą bazową, bo temat często poruszany co chwila na forum gwinta.

  • Samix

    Wygląd. Tak jak pisałem w poprzednim komentarzu – mnie ten odpowiada. Zwłaszcza jeżeli chodzi o ekran budowy kart i ogólne zmiany pomiędzy zamkniętą i otwartą betą. Jest zdecydowanie przyjemniejszy, lepiej się z niego korzysta. Usability zdecydowanie na plus, a kwestie estetyczne to kwestia gustu. Dla mnie też na plus 😉

    Co do cmentarza, to nie wystarczy po prostu pozioma linia odgradzająca cmentarze obu graczy? Sposób mniej inwazyjny i prostszy w implementacji, przynajmniej według mnie. Również według mnie wygodniejszy w obsłudze.

    Co do interakcji z kupką kart – z całą pewnością tracker nie byłby zbędny. Ja osobiście wiem co mam w tali początkowej w 90%. Tracker jest najbardziej potrzebny mi podczas muliganu, gdy dopiero zaczynam grę. Tutaj konieczność klinięcia w kupkę byłaby zbędna. Tracker przydaje się też jak gram pożerką. Nie chce mi się liczyć ile mam nekkerów z kartką, a dzięki trackerowi mogę to z łatwością sprawdzić. Gdyby taka interakcja działała na zasadzie obecnego trackera, to byłoby super 😉

    Historia zagrań meczu – jak najbardziej jestem za tym, żeby to dopracować.

    Strefa last zone – jak dla mnie zbędna. Zamiast niej postawiłbym po prostu na dobry tracker zaimplementowany do gry.

    Rozbudowane statystyki – zmiana ciekawa. Co prawda kosmetyczna, jednak czasem takie detale robią grę 😉

    Unikalne monety – jak dla mnie dodatek. Jednocześnie odniosę się tutaj do skórek planszy. Jak dla mnie gracz powinien tu mieć możliwość integerencji w to jak wygląda stół/moneta. Żeby działało to na takiej samej zasadzie jak np. w Fortnite. Wtedy każdy wybrałby to co mu się najbardziej podoba.

    Filtry – jak dla mnie jest wszystko czego potrzeba. Po sile karty sortują się automatycznie. Jeżeli interesuje Cię jakiś tag, to po prostu możesz go wpisać w wyszukiwarce. Nie wiem, czym jest „cena”, jednak obecnie stopień rzadkości odpowiada kolorowi karty (za wyjątkiem brązów), więc taki filtr też jest raczej zbędny. Filtr alfabetyczny – byłby bezużyteczny. Ułożenie alfabetyczne kart nic nie daje tak naprawdę.

    Generalnie jeżeli chodzi o filtry to obecnie jest wszystko czego potrzeba. Według mnie przeglądanie obecnie kolekcji jest znacznie wygodniejsze, to jedna z najbardziej dopracowanych opcji choćby dzięki wyszukiwrce. Ja osobiście po prostu zaimplementowałbym opcję „domyślnego widoku”, że mogę zapisać konkretne ustawienia jako domyślne (np. nie wyświetlają mi się animowane wersje kart).

    Co do ilości filtrów, to jest chyba wszystko czego potrzeba.

    POMYSŁY CZYTELNIKÓW:

    Siła bazowa jednostek – zmiana spoko, bardzo przydatna i ułatwiająca grę.

    Różne efekty w kartach – w przypadku mandragory brzmi to prosto, problem pojawia się np. w wypadku sklepa, albo neutralnych zagrań jak np. miecz sihila – ranienie jednostek parzystych/nieparzystych. Dlatego też nie jestem fanem tej zmiany.

    Podwojenie kart w kolekcji – ten problem rozwiązałoby wcześniej wspomniane przeze mnie ustawienie „domyślnego widoku”. Natomiast rozwiązanie zaproponowane zdecydowanie mi się nie podoba. Przykładowo gdy gram cesarskie golemy, to jeżeli miałbym mieć jednego animowanego, a dwa nieanimowane, to wolałbym mieć trzy nieanimowane golemy. NIe chciałbym, żeby gra automatycznie niszczyła jedną nieanimowaną kartę. Ktoś może po prostu nie chcieć grać animowaną kartą. Dlatego też mówię nie tej propozycji.

    Krąg przywołań – dziękuję za wyróżnienie 🙂 Jednocześnie to żadna błyskotliwa propozycja, a po prostu wytknięcie absurdalnej zmiany przez CDPR, która tylko niepotrzebnie utrudnia rozgrywkę.

  • Piechur120

    Ja z kolei chciałbym, żeby dodali tryb obserwatora.

    • Mateusz Byliński

      Tryb Obserwatora zostanie dodany, ale na pewno nie w tym roku.

  • Panna Monika

    Mam nadzieję, że CDPred jakoś dotrze do tego artykułu, bo WSZYSTKIE wyżej wspomniane pomysły są absolutnie doskonałe i warte wprowadzenia do gry.

  • Robert Majer

    Gdyby historia zagrań została dopracowana, to stos kart wygnanych byłby zbędny. Tym bardziej w miejscu proponowanym.
    Wygląd cmentarza, dwóch na raz, czy decku powinien wyglądać dobrze zarówno, gdy mamy tam mało, jak i dużo kart. Proponowane zmiany nie są moim zdaniem idealne, ale lepsze niż jest to obecnie. Generalnie jestem za powrotem do mroczniejszego GUI.
    Co do mojej propozycji zmiany w kolekcji, bo widzę, że powstały pewne kontrowersje… to jest dość luźno rzucony pomysł, wymagający dopracowania. Można dać graczom opcje wyboru przy mieleniu kart, czy budowaniu decku. Wydaje mi się jednak, że karty premium są wzbogacającym elementem gry. Samo kolekcjonowanie jest fajne, ale jeszcze lepiej, gdy te karty grają. Nawet jeśli ktoś gra tylko zwykłymi, to tak silne weto trochę mnie dziwi. Zatem niech będzie wybór. Tylko niech mi ktoś wyjaśni, po cho…erę komuś 3 brązy zwykłe i 3 premiumki tej samej karty? Pozdrawiam

    • halberger

      Odpowiem Ci, ponieważ kolekcjonuję również wersje nieanimowane. One same w sobie są małymi dziełami sztuki, widać na nich „rękę malarza”, podczas gdy animowane są po prostu grafiką komputerową, która jest na tyle obecna, że trochę spowszedniała – w przeciwieństwie do malarstwa. W sumie oba rodzaje kart cenię tak samo, nawet jeżeli z innych powodów.

      • Robert Majer

        Ok, ale po co po 3 kopie? MŁYN mieli zbędne kopie kart. A ja po zmieleniu młynem mam do przeszukania całą kolekcję w celu ręcznego zmielenia faktycznie zbędnych kart. Poza tym skoro CDPR wraz z OBT wprowadzili premiumki, to myślę, że ich zamierzeniem było, aby te karty grały. Sama nazwa PREMIUM świadczy o czymś ponad stan, czymś ekstra. Uważam, że nie należy zmieniać ICH wstępnych założeń. Homecoming ma być powrotem, a nie przewrotem. Umiłowania filatelistyczne mi nie przeszkadzają, ale GWINT ma być przede wszystkim grą wideo. Szkoda mi trochę tracić czasu na zbędne czynności, skoro CDPR dało nam przycisk MŁYN, żeby tego czasu nie tracić. Tyle, że to nie działa wg mnie.

        • halberger

          Masz rację, trzymam po trzy kopie, bo nie chce mi się ręcznie usuwać nadmiarowych dwóch. Najlepiej jakby młyn miał opcje do wyboru, co i w jakiej ilości mielić. Jedno rozwiązanie i wszyscy zadowoleni.

    • Samix

      Dla satysfakcji – ja np. usuwam karty zwykłe (brązy, silvery i goldy), których mam kopie premium tylko jeżeli potrzebuję akurat skrawków. Dawno nie miałem takiej sytuacji, dlatego teraz mam kilkadziesiąt powtórek i mi to w niczym nie przeszkadza 😀
      Jakiegoś konkretnego powodu nie mam, po prostu lubię zwykłe kopier kart. Zwłaszcza w brązach ma to dla mnie znaczenie, bo nie chcę zwykle wstawiać do talii jednej animowanej kopii obok dwóch nieanimowanych.
      Odniosę się jeszcze do twojego kolejnego komentarza – opcja młyn wiele upraszcza. Jej rozbudowywanie zbędne byłoby wadą (zbyt wiele opcji wbrew pozorom nie jest dobre). Co najwyżej można byłoby dodać checkbox „usuń karty zwykłe, które mają swoją kopię w wersji premium”.
      Nie widzę również, żeby po każdym mieleniu młynem przeszkuiwać całą kolekcję. Wystarczy to robić gdy brakuje Ci skrawków.

      EDIT: Dodam jeszcze, że karty w wersji premium i zwykłej często w ZNACZNYM stopniu różnią się kolorystyką, przez co karty w wersji zwykłej mogą czasem po prostu podobać się bardziej.

    • Janusz Michalew

      niektórzy, jak np. ja, wolą grać zwykłymi kartami bez animacji, nie chce żeby mi się na stole wszystko ruszało, dlatego w kolekcji zbieram po trzy zwykłe i jedną kolekcjonerską animowaną z każdego rodzaju, nie sądzę żebym był wyjątkiem dlatego radze nie wrzucać wszystkich do jednego wora z założeniem że „premiumki są ważniejsze i że wszyscy wolą nimi grać”

  • czsk

    Wypisano tutaj ciekawe pomysły. Od siebie dodam, że chciałbym zobaczyć ile posiadam kopii danej karty. Takie 9+ nic nie mówi jeśli ktoś ma więcej duplikatów niż dana liczba. Warte uwagi jest też filtrowanie kart po wartości, ale to już taki drobiazg.

  • Konrad84

    Chętnie zobaczyłbym w Gwincie postęp zdobywania mmr na rankingach w formie wykresu np. na jednej osi punkty i rangi na drugiej mecze ( ikony przywódców naszego vs przeciwnika jakimi graliśmy po najechaniu kursorem na nie może jakieś szczegóły typu wynik spotkania ew. nazwa talii). Myśle że fajnie by to obrazowało nasze wzloty i upadki na przestrzeni czasu 🙂

  • Dybak

    Przydałoby się też jeszcze sortowanie talii. Kiedy już trochę pogram i mam, powiedzmy, po 3 talie z każdej frakcji nie chce mi się dokopywać na sam koniec by zagrać ulubionym deckiem. Można by je podzielić na frakcje, talie na laddera, rankedy, potyczki, fun/troll decki, testowe decki, ulubione, czy po prostu kolejnością jaką chcemy nimi zagrać (lubię co parę rozgrywek zmieniać deck dla urozmaicenia).

  • MaRIB^

    Kopiowanie tali jeszcze by sie przydało, na przykład nasza talia nie sprawdza się już na wyższym MMR i chciałbym ją z modyfikować, ale zachowując oryginał. Tak jak to jest w innych karciankach talie mają dopisek COPY, tutaj mogła by być ikonka z boku opisu talli z literą (C).

  • Michał Snarski

    w sumie jeszcze niedawno została dodana arena, więc prędko to nie nastąpi, ale bardzo liczę na wprowadzenie trybu turniejowego oraz możliwość podejrzenia partii znajomego i nieznajomego.

Cześć!

Sign in

Zapomniałeś hasła?

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zamknij
z

Ładowanie...