Karczma na Discordzie Dołącz do naszej grupy na FB!
Strona główna » Dagon pożeranie – 3 z 4 talii Mistrza Karczmy – Majkela
Dagon Potwory Talie

Dagon pożeranie – 3 z 4 talii Mistrza Karczmy – Majkela

Mistrzostwa Karczmy

Choć oficjalnie jeszcze czekamy na wynik pojedynku o trzecie miejsce, to wiemy już, że Majkel zwyciężył w pierwszej odsłonie Mistrzostw Karczmy. Oficjalne podsumowanie dziś, a tymczasem przejdźmy do tego, co tygrysy lubią najbardziej, czyli do mistrzowskich talii. Tym razem powraca Dagon pożeranie!

Majkel grał czterema taliami:

Autorem tekstu jest nasz Mistrz – Majkel! 


Sponsor Turnieju

 


Dagon pożeranie


Oś talii

Założeniem naszej talii jest, przede wszystkim pożeraniem jednostek, głównie Krabopająków za pomocą Vranów. Chcemy wysłać na cmentarz jak największą liczbę jednostek, aby nasza Baba Cmentarna mogła ucztować do syta.


Karty

Złote

  • Klucznik – ta karta zawsze znajdzie zastosowanie w każdym decku Potworów. Pozwala nam wykraść kluczową jednostkę przeciwnika z cmentarza lub to co akurat jest nam potrzebne.
  • Ragh Nar Roog – karta kontrolna, której zadaniem jest wymuszenie zagrania czarodzieja. Jeśli go nie ma, cóż to przeciwnik ma problem.
  • Ge’els – pozwala nam użyć karty złotej lub srebrnej, gdy tego potrzebujemy, a nie mieliśmy szczęścia z doborem ręki.
  • Villentretenmerth – w porównaniu z innymi moimi taliami, nie zawsze jest używany na koniec, pozwala nam kontrować wysokie jednostki przeciwnika.
  • Dagon – efekty pogodowe dają nam więcej możliwości, niż pożeranie Ukrytego.

Srebrne

R E K L A M A
  • Baba Cmentarna – kluczowa jednostka w naszej talii, pożera jednostki z naszego cmentarza. Dobrze przygotowany cmentarz pozwala jej osiągnąć wyniki przebijające Tibora.
  • Katakan – pozwala nam pożreć kluczową jednostkę z cmentarza przeciwnika.
  • Baba Wodna – ochrona przed pogodą i kontrola oraz uwaga! Nie ma tego w opisie – Baba Wodna wyciąga z talii Krabopająki swoim dowolnym zaklęciem, pod warunkiem, że jest na stole Olbrzymi Krabopająk!  
  • Wiedźmy – 20 punktów w jednej karcie, a także odchudzanie talii. Najlepiej zostawić je na sam koniec.

Brązowe

  • Vran Wojownik – bardzo istotna karta, świetnie współpracuję z Harpiami i Olbrzymimi Krabopająkami. Jajka i pętla pajączków, to główne dania Vrana.
  • Harpia z Celaneo – dobra synergia z Vranami, które pożerają ich jajka i tym samym przywołują krabopająki. Pozwalają również przenieść na następną rundę mniejsze Harpie.
  • Arcygryf – ochrona przed pogodą.
  • Krabopająki – oczyszczają nam deck i współpracują z Olbrzymim Krabopająkiem.
  • Olbrzymie krabopająki – pozwalają nam nie tylko przywoływać Krabopająki, ale również tworzyć nowe, które służą za pokarm dla Baby Cmentarnej.
  • Wiwerna – do nadrabiania punktów.
  • Kajdany z Dwimerytu – współpraca z smokiem, by niszczyć karty takie jak Tibor, a także na różne niecodzienne sytuacje.

Rozgrywka

Runda 1

W pierwszej rundzie staramy się mieć na ręku chociaż jednego Wielkiego Krabopająka, Vrana i Harpie z Celeneo. Rzucamy Harpię na środkowy rząd, następnie Wielkiego Krabopająka. Pożeramy Vranem tylko jedno jajko i tworzymy Krabopająki.

Dobrze byłoby mieć dwa Vrany już na samym początek. Dzięki temu, moglibyśmy uruchomić fabrykę Krabopająków. Oszczędzamy naszą Babę Cmentarną do trzeciej rundy, jako finiszer.

Runda 2

W drugiej rundzie staramy się uzyskać przewagę kart za pomocą Wiedźm. Zagrywamy również Harpie z Celaneo jeśli jakieś nam zostały.

Runda 3

Trzecia runda jest kluczowa ze względu na Babę Cmentarną, jeśli mamy przewagę kart, to nie martwimy się o kontrę. Czasami dowieziemy do R3 Wiedźmy, które potrafią być smutną niespodzianką dla przeciwnika.


Prośby Karczmarza

Jeśli lubisz czytać artykuły i informacje na Gwint24.pl to proszę daj temu wyraz i polub nas na FB oraz daj subskrypcję portalu – ikonka dzwonka w prawym, dolnym rogu – lub akceptacja informacji o wysyłaniu powiadomień na przeglądarkę, gdy dodamy coś nowego!

R E K L A M A
zvr
Twoja reakcja
  • Jan Kowalski

    Baba Wodna wyciąga z talii Krabopająki swoim dowolnym zaklęciem, pod warunkiem, że jest na stole Olbrzymi Krabopająk!

    Daję też Nekkerom +1 o dziwo. Ciekawe ile jeszcze takich ukrytych zagrań jest w grze Kappa

    • Ganisz

      Ha! Nice, chyba art o tym napiszę 😀

    • Paku 93

      Baba wodna po prostu triggeruje efekt pożarcia (jak Ukryty czy Vran), więc wszystkie jednostki które z tego faktu aktywują swoje umiejętności jak właśnie nekkery czy krabopająki się odpalają.

      • drakkaiN

        Czyli po rzuceniu water hag ona jest „TRIGGERED” i aktywuje umiejętność zemsty oraz dodatkowych pasywek wszystkich jednostek na stole?

        • Paku 93

          Nie, rzucając babę wodną, gra dostaje info tak jak by ta jednostka pożerała jakąś inną (mimo iż tak się nie dzieje). Więc nekkery się buffują, a Krabopająk tworzy małego pająka.

  • Metryl

    Osią wszystkich zwycięskich talii jest Ragh Nar Roog…

    • Ganisz

      Do następnego update. Zniknie z talii, gdy zacznie zadawać po 2. Na moje osią jest Villen 😀 poza SK.

  • Krystian Szatan

    Redzi powinni poprawić te wszystkie opisy kart, nie dość, że wiele ma błędny opis to jeszcze niektóre mają jakieś niewymienione zdolności :/

  • Kris Nowogorski

    Skad mam wiedziec ktora to karta bohatera,chodzi o Wiwerne

  • Piotr Sagalara

    Zamieniłbym Katakana na Królewicza Ropuch, bo Ge’els fantastycznie z nim współpracuje – dobieram często Geelsem królewicza i dzięki temu po pożarciu jakiejś karty z ręki dostaję automatycznie złotą kartę. Ważne, żeby użyć Geelsa jak najpóźniej (najlepiej po użyciu wiedźm), wtedy mamy największe prawdopodobieństwo na królewicza, a co za tym idzie, kolejną złotą kartę w ręku.

Discord Gwint24

memy.gwint24.pl

Memy

Cześć!

Sign in

Zapomniałeś hasła?

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zamknij
z

Ładowanie...